Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca turbiny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem,że czasem podczas jazdy kiedy czuć już, że turbina ciągnie to pulsacyjnie traci moc,tak jakby turbina pracowała impulsami co pół sekundy mniej więcej.

Czy ktoś ma jakiś pomysł,co to może być?

Pozdrawiam

Opublikowano

Zle wyregulowana sztanga lub zacinająca sie n-ka. Logi by sie przydaly

Opublikowano

Co to za silnik? 1Z czy AFN

Jak 1Z to sprawdź zawór N75 i przepływkę.

---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ----------

Co to za silnik? 1Z czy AFN

Jak 1Z to sprawdź zawór N75 i przepływkę.

Opublikowano

Zrobiem logi w grupie 003 i 011. Dla mnie to tylko cyferki i nic mi nie mówią. Podczas robienia logów akurat nie miało miejsca to pulsowanie mocy.

Jutro jeszcze raz spróbuję zrobić, póki co tyle mam:

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

Wystarczy to,czy z innych grup też zrobić jeszcze?

Opublikowano
Zrobiem logi w grupie 003 i 011. Dla mnie to tylko cyferki i nic mi nie mówią. Podczas robienia logów akurat nie miało miejsca to pulsowanie mocy.

Jutro jeszcze raz spróbuję zrobić, póki co tyle mam:

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

Wystarczy to,czy z innych grup też zrobić jeszcze?

Moim zdaniem to najlepiej zrobisz jak przeniesiesz sie z tym watkiem na Diagnostyke VAG.

No i nie krec tego auta tak wysoko do prawie 4600. Do logow w zupelnosci wystarczy ci 4 tys obrotow.

Opublikowano

Zrób komplet logów.

Opublikowano
Logów w grupie 000 nie dałem rady zrobić, nie mam zarejestrowanego VAG'a, ogólnie to dla mnie czarna magia, Basic settings też nie umiałem wykonać.

Dynamiczne

Log (0 - 001,003,004)

Log (0 - 008,010,011)

Statyczne

Log (0 - 001,003,004)

Log (0 - 007,013)

A jakim VAG-iem Ty to robisz...?

Sciagnij sobie 311.2 i bez problemu go zarejestrujesz.

Logi w BS, robi sie znacznie latwiej niz dynamiczne. Wiec skoro zrobiles dynamiczne to dasz rade z BS.

Co do logow... to silnik jest za zimny na robienie logow, musisz miec temp. okolo 90.

Mozliwe ze to wina termostatu, albo nie zagrzales silnika do odpowiedniej temperatury.

Pozdrawiam

PS. Popros na PW moderatora aby przeniosl Twoj watek do dzialu Diagnostyka VAG.

http://a4-klub.pl/showthread.php?2950-FAQ-forum-quot-Diagnostyka-VAG-quot

http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008)

A tak maja wygladac poprawnie zrobione logi...

http://a4-klub.pl/showthread.php?234207-Pro%B6ba-i-analize-kompletu-log%F3w

Opublikowano

Podmien N75 i powtorz logi...

Opublikowano

Witam. Mam ten sam problem ale mi sie wydaje ze to nie jest wina turba. Jakich grup logi zrobic zeby to zdiagnozowac?

Opublikowano

sadze ze zamienione sa wezyki na n75 :)

Opublikowano

koledzy poradzcie jakie logi zrobic w zwiazku z tymi objawami i powiedzcie czy da sie zrobic wszystkie razem czy trzeba wszystkie oddzielnie robic?

Opublikowano

Maras załóż swoj wątek bo się bałagan... robi....

Opublikowano

to zaraz bedzie krzyk ze juz taki temat jest a ja mam identyczny problem takze mysle ze lepiej nie zakladac nowego tematu

Opublikowano

A ja mysle ze lepiej zalozyc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...