euphonist Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Witam Mam taki problem,że czasem podczas jazdy kiedy czuć już, że turbina ciągnie to pulsacyjnie traci moc,tak jakby turbina pracowała impulsami co pół sekundy mniej więcej. Czy ktoś ma jakiś pomysł,co to może być? Pozdrawiam
daw2 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Zle wyregulowana sztanga lub zacinająca sie n-ka. Logi by sie przydaly
euphonist Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Opublikowano 1 Maja 2012 W czwartek wrzucę, póki co nie dam rady zrobić.
rookie Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Co to za silnik? 1Z czy AFN Jak 1Z to sprawdź zawór N75 i przepływkę. ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- Co to za silnik? 1Z czy AFN Jak 1Z to sprawdź zawór N75 i przepływkę.
euphonist Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 Zrobiem logi w grupie 003 i 011. Dla mnie to tylko cyferki i nic mi nie mówią. Podczas robienia logów akurat nie miało miejsca to pulsowanie mocy. Jutro jeszcze raz spróbuję zrobić, póki co tyle mam: Log (0 - 003) Log (0 - 011) Wystarczy to,czy z innych grup też zrobić jeszcze?
danu44 Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 Zrobiem logi w grupie 003 i 011. Dla mnie to tylko cyferki i nic mi nie mówią. Podczas robienia logów akurat nie miało miejsca to pulsowanie mocy.Jutro jeszcze raz spróbuję zrobić, póki co tyle mam: Log (0 - 003) Log (0 - 011) Wystarczy to,czy z innych grup też zrobić jeszcze? Moim zdaniem to najlepiej zrobisz jak przeniesiesz sie z tym watkiem na Diagnostyke VAG. No i nie krec tego auta tak wysoko do prawie 4600. Do logow w zupelnosci wystarczy ci 4 tys obrotow.
euphonist Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Logów w grupie 000 nie dałem rady zrobić, nie mam zarejestrowanego VAG'a, ogólnie to dla mnie czarna magia, Basic settings też nie umiałem wykonać. Dynamiczne Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 008,010,011) Statyczne Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 007,013)
danu44 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Logów w grupie 000 nie dałem rady zrobić, nie mam zarejestrowanego VAG'a, ogólnie to dla mnie czarna magia, Basic settings też nie umiałem wykonać.Dynamiczne Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 008,010,011) Statyczne Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 007,013) A jakim VAG-iem Ty to robisz...? Sciagnij sobie 311.2 i bez problemu go zarejestrujesz. Logi w BS, robi sie znacznie latwiej niz dynamiczne. Wiec skoro zrobiles dynamiczne to dasz rade z BS. Co do logow... to silnik jest za zimny na robienie logow, musisz miec temp. okolo 90. Mozliwe ze to wina termostatu, albo nie zagrzales silnika do odpowiedniej temperatury. Pozdrawiam PS. Popros na PW moderatora aby przeniosl Twoj watek do dzialu Diagnostyka VAG. http://a4-klub.pl/showthread.php?2950-FAQ-forum-quot-Diagnostyka-VAG-quot http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008) A tak maja wygladac poprawnie zrobione logi... http://a4-klub.pl/showthread.php?234207-Pro%B6ba-i-analize-kompletu-log%F3w
Maras Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Witam. Mam ten sam problem ale mi sie wydaje ze to nie jest wina turba. Jakich grup logi zrobic zeby to zdiagnozowac?
Maras Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 koledzy poradzcie jakie logi zrobic w zwiazku z tymi objawami i powiedzcie czy da sie zrobic wszystkie razem czy trzeba wszystkie oddzielnie robic?
przemik Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Maras załóż swoj wątek bo się bałagan... robi....
Maras Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 to zaraz bedzie krzyk ze juz taki temat jest a ja mam identyczny problem takze mysle ze lepiej nie zakladac nowego tematu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się