krzysiek23 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Adik I co to wnosi do tematu ? Zmiana praktycznie na serie. na jaka serie?tu masz przejscie z 245mm na 255mm to jaka seria, jak one sa wieksze od s4 b5 ktore naja 250mm z tylu ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- adik ta tarcza 255 to z allroada czy a4 b6
Arturoo Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ale ,że duże to to jest ? ...ciut sprawniejsze...ale żeby odczuć to musisz zmienić na coś radykalnego ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- S4 ma 256 ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Tak na marginesie ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Wentylowaną
pioteros Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 dokładnie, minimalna różnica a praktycznie to samo ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- w dodatku w esie w zacisku jest wiekszy tloczek 43mm a nie 38, wiec sam zacisk tez jest sprawniejszy
Arturoo Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 A poza tym w tych pieniądzach mogłeś założyć set 288/12 z b7 3.0 ...I to byś odczuł...już trochę
Adik Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Adik I co to wnosi do tematu ? Zmiana praktycznie na serie. na jaka serie?tu masz przejscie z 245mm na 255mm to jaka seria, jak one sa wieksze od s4 b5 ktore naja 250mm z tylu ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- adik ta tarcza 255 to z allroada czy a4 b6 Tarcze sa od A6 C5 polift. Tarcze tylne od S4 B5 maja wymiar 256/22mm (8D0615601D) i sa wentylowane. Panowie pewnie lepiej jak jest więcej ale przy tej mocy co ma auto to na razie wystarcza tarcze 255mm i ori zaciski...
Arturoo Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wierz mi ,że Ci sie wydaje ....bez urazy Kolego ....gotów jestem litra na stół wszelakiej maści na to postawić
Adik Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wierz mi ,że Ci sie wydaje ....bez urazy Kolego ....gotów jestem litra na stół wszelakiej maści na to postawić Spokojnie jutro opisze zmiany jakie dokonałem z przodu... Jak będzie za mało z tylu to założy się może set z S4.
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ten set bym zmienił na inny przy samym planowaniu
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 A moglby ktos to wszystko w watku jakos zgromadzic do jednego postu?
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Przekonałeś mnie ...muszę tylko całe info pozbierać "do kupy"
pioteros Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Artur ty jak montowales 269 na tył to tarcze miales z przedlifta 20mm grubości?
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak dokładnie ... jeśli mnie pamięć nie myli to 46mm wysokość mialy...do tego szły jarzma z a8 94-98 I dystanse pod jarzma 2,5mm ...
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Przekonałeś mnie ...muszę tylko całe info pozbierać "do kupy" :dancing:elegancko
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Do kompletu zacisk i klocek s4b5 fl ---------- Post dopisany at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany at 14:40 ---------- O przedlifcie Piotrze to myślałeś o ...?? bo ja o a8
pioteros Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Bo w a 8 jakoś przed 99 rokiem z tylu tarcze były 269x20 a po lifcie 269x22, do b5 bardziej jeśli chodzi o głębokość pasują te z polifta no i są grubsze
Arturoo Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Bardziej pasują w jakim sensie ? Cienszy ciut dystans pójdzie pod jarzmo ? Większa pojemność cieplna ? Trochę
pioteros Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Dokładnie. Ja podkladalem tylko po 2mm pod jarzmo. No pjemnosc tez swoja drogą
krzysiek23 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ale ,że duże to to jest ? ...ciut sprawniejsze...ale żeby odczuć to musisz zmienić na coś radykalnego ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- S4 ma 256 ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Tak na marginesie ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Wentylowaną NO zagalopowalem sie,zapomnialem ze s4 ma 256mm i wentyla.....
Adik Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Odświeżenie tematu: Heble na tył 324x22mm z RS4 B7 z ciekawymi jarzmami - podchodzą pod S4 B5 to chyba tez podejdą pod V6 Quattro... Wie ktoś może od czego mogą być te jarzma? SportAudi RS/S/Forum :: Zobacz temat - RS4 B7 set hebli na tył 324x22mm
pioteros Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 to w sumie proste bo jesli zestaw z s4 b6 pasuje na tyl to i te beda mnie zastanawia, czy zacisk starszego typu np ten z Passata B5 4motion/S6 C5 pasowalby pod nowsze jarzmo jak to w rs4 b7 szkopul jest tylko w cenie takich tarcz ;] od rsy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się