konrad_A4 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 A sprawdzales/podmieniales gruszke od turbiny?tak sztaga działa ok a jak pociągniesz motor wyżej (tak, żeby nie załapał notlaufa), to turbina cos zapompuje ? był ten sam problem przed regeneracja turbo ? było już powiedziane wszystko jest w logach Gdzie, bo nie widze? Za kazdym razem jest tryb awaryjny. Poza tym, tez twierdze, ze to turbo i sprawdzilbym dokladnie prace kierownic, nie samej sztangi.
Musashi Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 z logów przepływomierz pokazuje zbyt małe wartości statycznych , albo jest zwalony, albo rzezba w kablach, albo zatkany dolot. do tego wyglada na dziurawy dolot, przy zatkanym EGR powinien cos pompowac juz na jałowym, a tutaj echo. skoro przy podpięciu na sztywno podcinienia do silownika turbiny, wciaz turbo nie laduje, wiec albo turbo walniete, albo dziura w dolocie, albo zatkany dolot. ( np klapa gaszacza). szukaj dobrze. ---------- Post dopisany at 10:49 ---------- Poprzedni post napisany at 10:48 ---------- BTW rozumiem że przepływomierz sprawny, kabelkologia podobnie, to samo dotyczy czujnika cisnienia doładowania?
POPO Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 właśnie też mialem obstawić czujnik doładowania ciśnienia
Musashi Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 i tutaj, uwaga, to że brak jest błedów, nie znaczy, że są sprawne... ---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Faktem jest ze po założeniu nowej turbiny przez chwile było słychać w niej delikatne niepokojące szmery teraz jest cisza.Turbina wizualnie ok. Rozumiem, że wirnik w turbinie jest obecny i się obraca?
krystian821 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Dokladnie u mnie uwalony czujnik na wolnych obrotach pokazywal 1.9 bara doladowania
Bart_poznan Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 weź pompke vacu ręczną i odsysaj sztangę ręcznie , zdarza się ,ze po regeneracji nie ustawią progu max ładowania tam gdzie trzeba i później lipka
peyo32 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 i tutaj, uwaga, to że brak jest błedów, nie znaczy, że są sprawne...---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Faktem jest ze po założeniu nowej turbiny przez chwile było słychać w niej delikatne niepokojące szmery teraz jest cisza.Turbina wizualnie ok. Rozumiem, że wirnik w turbinie jest obecny i się obraca? Walka trwa tak obraca się. Dziś pojechałem do gościa który ma asv i też leona . I po pomiarach przepływki u niego jednak skłaniam się do tego że coś nie halo z turbiną. U niego na jałowym przepływka doje ponad 500 a przy przygazówce do ok 800. U niego przy ściągniętym wężu od kolektora ssącego wartość rośnie do ok 800 na jałowym. U niego mam wrażenie że lepiej dmucha na jałowym. U mnie na jałowym przepływka daje do ok 370. U mnie przy ściągniętym węży od kolektora wartość UWAGA spada do ok 240 bywało że nawet poniżej 200. Wydaje mi się że na jałowym mniej dmucha. Mam wrażenie że tyrbina zamiast dmuchać to jeszcze hamuje przypływ powietrza i mysię że przy założonym wężu na kolektorze silnik bardziej wymusza ssanie powietrza niż turbo. Oto log z założonym wężem na kolektorze i bez węża. http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_84289.html
daw2 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Kolego miałem podobny przypadek u kolegi. Odkreć wydech przy turbo i wtedy przygazuj i zobacz w vag czy nie jest lepiej. Tez wszyscy twierdzili ze kat i wydech drozny a tu kupa..Szczegolnie gdy silnik się nie chce kręcic powyżej 3000 obstawił bym zatkanie wydechu
peyo32 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 Turbina wyciągnięta widać otarcia pod wirnikiem od strony gorącej. Turbo pojechało do sprawdzenia. Pozdro. ---------- Post dopisany 18-05-2012 at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2012 at 13:14 ---------- Temat do zamknięcia wymiana turba i przepływomierza rozwiązała problem. Trzeba uważać na przyszłość turbo po regeneracji nie znaczy zawsze dobre. ---------- Post dopisany at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:09 ---------- Temat do zamknięcia wymiana turba i przepływomierza rozwiązała problem. Trzeba uważać na przyszłość turbo po regeneracji nie znaczy zawsze dobre.
Hipo Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 masakra, ludzie wydają kasę a tu zonk... ja w passacie AVF też miałem wstawioną regenerowaną i tam znowu trzeba było ją regulowac na tej sztandze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się