Fr0styyy. Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Czujnik położenia wału (G28) do wymiany.
drula Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Jeżeli przebieg wiarygodny Racja Ale to jest do sprawdzenia podobno w ASO. Nie wybrałem się jeszcze na podłączenie, lecz na drugi dzień przejechałem 40km, zostawiłem samochód na ok 2 godziny i kontrolka już się nie pali. Mimo wszystko wybiorę się wkrótce zbadać problem. Swoją drogą, czy wpływ na tą kontrolkę może mieć tankowane paliwo?
gelu1 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 No nie był bym do końca przekonany o tym czujniku. Bład pojawia sie tylko jak silnik osiągnie temp 90 stopni i dobrze sie rozgrzeje. Po ostygnięciu błąd nie występuje. ---------- Post dopisany 18-06-2013 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2013 at 07:04 ---------- Kolega Fr0styyy chyba miał racje, dziś podłączyłem auto pod kompa pokazał czujnik wału i nie odczytywał obrotów silnika. Jutro mechanior będzie patrzył co i jak. Wie ktoś ile może nowy taki czujnik kosztować?
radi Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 150-160zl wymiana 30min,ja to u siebie robilem od gory,jest dojscie i to dosc dobre tu masz jak go wymienic :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library
Fr0styyy. Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 150-160zlwymiana 30min,ja to u siebie robilem od gory,jest dojscie i to dosc dobre tu masz jak go wymienic :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library 30 min, hee. Ja się męczyłem trochę z tym na początku na dworze przy ujemnej temperaturze u mnie siedzi zamiennik FAE i od roku zero problemów
gelu1 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Tak dla potomności. Czujnik wymieniony, założony Mit and Doria włoski zamiennik. Auto chodzi jak złoto. Orginał 190zł zamiennik 90zł.
rafaaaal Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Jaki silniczek od pompy paliwa??? bo nie czaje! w takim razie odsyłam do: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/piszczenie-buczenie-okolic-filtra-paliwa-a4-1-8t-bfb-fwd-260731/ ---------- Post dopisany 15-07-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2013 at 05:58 ---------- Pompa wymieniona, czujnik położenia wału wymieniony (obroty się uspokoiły) ale nadal mi coś piszczy. Raz to słyszę z przodu jakby z okolic zaworka kombinowanego, raz z tyłu z okolic baku i już wariuje. Najbardziej to słychać jak się auto mocno rozgrzeje, podczas ruszania na 1,2,3 potem już tego nie słyszę. Wkur... to strasznie bo z miejsca kierowcy jest dość mocno słyszalne. Pompę bym wykluczał bo była wymieniona, no ale czemu to czasem z jej okolic słychać, a czasem z przodu ;/ Gdzieś jeszcze wyczytałem, że zawór odpowietrzający powoduje syczenie w baku no ale syczenie to nie piszczenie, a jakby był zepsuty to beną też powinno śmierdzieć. ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 22:01 ---------- Ten zaworek odpowietrzający tyka jak szalony jak się ucho przyłoży więc raczej sprawny ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 12:33 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2013 at 09:23 ---------- Wszystkie zrobione autko śmiga mija miesiąc i rano znowu trzeba długo dość długo kręcić, żeby odpaliło. Jak jest ciepły to pali na tyk... zaczyna mnie to denerwować
Lozin Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam od jakiegoś czasu zapala mi się na desce rozdzielczej kontrolka EPC. Początkowo zapalała się tylko czasami przy odpalaniu samochodu ale po zgaszeniu i ponownemu uruchomieniu gasła i wszystko było ok. Od wczoraj zaś kontrolka EPC zapala sie podczas jazdy i mimo ponownego uruchomieniu zapłonu nie gaśnie. Szukam na forum podobnego tematu, ale na jednym poście piszą, że to wyciek oleju, na drugim zaś problem z elektryką i sam już nie wiem co to może być. Z góry dziękuję za pomoc
jacek70 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Podepnij vaga i zobacz błędy . Będzie szybciej.
enrike2 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Popieram vag najpierw wyciek napewno nie raczej czujnik STOP
pawlo00 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jako że mam wersję amerykańską - silnik AMB, układ EVAP - odprowadzania par paliwa - miałem zlokalizowany w miejsc koła zapasowego. Zdecydowałem że będę montował LPG w związku z tym EVAPa trzeba było przenieść w inne miejsce, żeby weszła tam butla. Zrobiłem tak jak ktoś tu na forum już pokazywał - przedłużyłem przewody od tej całej puszki i wrzuciłem całą tą puszkę w tyle nadkole po stronie kierowcy - w miejscu bocznego schowka - mam Avanta. Od czasu przeniesienia zaczął pojawiać mi się błąd: 16825 - System kontroli emisji węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ niezidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Nie wiem co może być powodem - przewody są na pewno szczelne, założyłem mocne przewody paliwowe, łączenia zrobione na zasadzie wewnętrznej rurki miedzianej, na to wąż i metalowa opaska zaciskowa. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że to całe pudełko EVAPa leżało poziomo, a teraz u mnie jest pionowo. Czy myślicie że to może mieć jakieś znaczenie? Ew jakieś inne pomysły co z tym fantem zrobić? Czy da się jakoś wyłączyć całkiem ten błąd - po zwykłym skasowaniu pojawia się znowu po kilkunastu kilometrach.
ORZE? Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jak w tytule Panowie od jakiegoś czasu na zimnym silniku, po nocy jak odpalam silnik i zaczyna nierówno pracować po czym zapala się komunikat EPC. Kiedy zgaszę silnik i ponownie odpale pracuje równo i komunikat się nie zaświeca. Nie za każdym razem po nocy się tak dzieje. Do kompa podłączę go dopiero w przyszłym tyg. Panowie macie jakieś pomysły?
radko123 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie ma co się domyślać tylko podłączyć pod kompa i spisać błędy. A może być wiele - cewki, wtryski, czujnik temperatury, itd......
ORZE? Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Fakt w przyszłym tyg., będe ogarniał temat...
brutalny Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Czesc Wracajac dzis do domu i majac kawal dlugiej prostej postanowilem przegonic troszke audiczke,dodam ze byla juz rozgrzana.Jadac na 2-ce gaz do dechy,3-ka i to samo,w tym momencie zapalila sie kontrolka check.Dojechalem pod dom,dalem dychnać turbo i zgasilem nastepnie zapalilem auto z mysla iz zgasnie kontrolka ale nic takiego sie nie stalo.Moze ktos z was ma doswiadczenie,pomysl co to moze byc. Silnik chodzi bez zarzutu,cichutko bez jakiegos klepania. Pozdro
piotrekpiwko Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Vag-com sie klania :] Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
brutalny Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 jestem juz umowiony na srode rano z mechanikiem,sprawdzi to.Ale znajac siebie nie wytrzymam do tego czasu i pojade na komp sprawdzic gdzies indziej,wczesniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się