Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PlastiDip czyli alternatywa dla malowania


szczawik

Rekomendowane odpowiedzi

musisz najpierw lakier chociaz przymatowic jakims papierem drobym np 1200 , potem wodnym z 2 tys. zeby warstwa sie potem trzymala , poza tym nie wiem czy uda sie sie uniknac kurzu pylkow itp.. jesli zaciekow nie narobisz co bedzie BARDZO trudne sprayem ... to z samymi drobinkami mozna sobie pozniej polerka poradzic .. (pasta automax , temo , g40 plus wiertarka i gabka ) ale jesli juz masz cos zaczynac to poszukaj kogos ze sprezarka i pistoletem .. moze jak to bedzie mial to i odrazu troche wprawy w reku bo jednak to odrazu widac jesli ktos nigdy wczesniej nie malowal .. a uczenie sie na swoim samochodzie moze Cie tylko w koszty wbic:) pozr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz najpierw lakier chociaz przymatowic jakims papierem drobym np 1200 , potem wodnym z 2 tys. zeby warstwa sie potem trzymala , poza tym nie wiem czy uda sie sie uniknac kurzu pylkow itp.. jesli zaciekow nie narobisz co bedzie BARDZO trudne sprayem ... to z samymi drobinkami mozna sobie pozniej polerka poradzic .. (pasta automax , temo , g40 plus wiertarka i gabka ) ale jesli juz masz cos zaczynac to poszukaj kogos ze sprezarka i pistoletem .. moze jak to bedzie mial to i odrazu troche wprawy w reku bo jednak to odrazu widac jesli ktos nigdy wczesniej nie malowal .. a uczenie sie na swoim samochodzie moze Cie tylko w koszty wbic:) pozr.

na pewno mowisz o malowaniu plastidipem? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie matowisz!!!

Myjesz auto, odtłuszczasz (najlepiej przelecieć całe auto IPA) i jedziesz z Plastidipem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alik działy i fora chyba pomylił, papier 1200 jest bardzo agresywny

Co do Tempo, gąbki i wiertarki to już brak słów

Sent from my Variophone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz najpierw lakier chociaz przymatowic jakims papierem drobym np 1200 , potem wodnym z 2 tys. zeby warstwa sie potem trzymala , poza tym nie wiem czy uda sie sie uniknac kurzu pylkow itp.. jesli zaciekow nie narobisz co bedzie BARDZO trudne sprayem ... to z samymi drobinkami mozna sobie pozniej polerka poradzic .. (pasta automax , temo , g40 plus wiertarka i gabka ) ale jesli juz masz cos zaczynac to poszukaj kogos ze sprezarka i pistoletem .. moze jak to bedzie mial to i odrazu troche wprawy w reku bo jednak to odrazu widac jesli ktos nigdy wczesniej nie malowal .. a uczenie sie na swoim samochodzie moze Cie tylko w koszty wbic:) pozr.

Kolega chyba nie przeczytał wątku od początku, jaki papier jakie tempo i wiertarki do plasti dipa?????

Sent from my Atari 2600 using ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znajomy podrzucił mi takie info ;)

http://www.promatt.pl

od 2000 pln

ProMatt.pl | Facebook

Dla tych co nie maja FaceBook'a

Firma ProMatt oferuje swoim klientom zmianę koloru auta. Przy zastosowaniu nowoczesnej technologii i produktu jakim jest PlastiDip umożliwiamy stworzyć unikalny wygląd Państwa samochodu. Jest to alternatywa dla oklejania oraz malowania aut. PlastiDip skutecznie chroni przed wilgocią, kwasami, rdzą, korozją, nie kruszy się i nie pęka w tak ekstremalnych warunkach, jak temperatura od -34.4°C do 93.3

°C.

W każdej chwili po zmianie koloru mogą Państwo wrócić do poprzedniego w bardzo prosty sposób, zrywając gumową powłokę (tak samo jak folię). Gwarantujemy, iż lakier pokryty PlastiDip’em nie zostanie uszkodzony, nie wyblaknie i nie odejdzie wraz ze zrywaniem powłoki.

Dostępna jest szeroka gama kolorów. Czas realizacji to 1-2 dni. Oferujemy także malowanie felg, dachu, maski, motocykli.

Zmiana koloru auta już od 2000 zł !!!!

Wrocław

Numer telefonu 885-011-100

Przykładowe ceny

Auta typu:

Lupo- 1700 zł

Golf - 1800 zł

Passat - 2100 zł

A6 -2300 zł

A8- 2400 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle na przyszłość. Schowajcie pastę tempo głęboko w koszu na śmieci :) Nie ważne czy plasti dip, malowanie czy polerowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pistolet z Lidla to kibel.Malowalem nim felgi.Nadaje sie do plotu,sieje towarem gdzie popadnie przez co duzo sie marnuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znajomy podrzucił mi takie info ;)

http://www.promatt.pl

od 2000 pln

ProMatt.pl | Facebook

Dla tych co nie maja FaceBook'a

Firma ProMatt oferuje swoim klientom zmianę koloru auta. Przy zastosowaniu nowoczesnej technologii i produktu jakim jest PlastiDip umożliwiamy stworzyć unikalny wygląd Państwa samochodu. Jest to alternatywa dla oklejania oraz malowania aut. PlastiDip skutecznie chroni przed wilgocią, kwasami, rdzą, korozją, nie kruszy się i nie pęka w tak ekstremalnych warunkach, jak temperatura od -34.4°C do 93.3

°C.

W każdej chwili po zmianie koloru mogą Państwo wrócić do poprzedniego w bardzo prosty sposób, zrywając gumową powłokę (tak samo jak folię). Gwarantujemy, iż lakier pokryty PlastiDip’em nie zostanie uszkodzony, nie wyblaknie i nie odejdzie wraz ze zrywaniem powłoki.

Dostępna jest szeroka gama kolorów. Czas realizacji to 1-2 dni. Oferujemy także malowanie felg, dachu, maski, motocykli.

Zmiana koloru auta już od 2000 zł !!!!

Wrocław

Numer telefonu 885-011-100

Przykładowe ceny

Auta typu:

Lupo- 1700 zł

Golf - 1800 zł

Passat - 2100 zł

A6 -2300 zł

A8- 2400 zł

ceny szybko leca w dol, za paska juz 1700:slina:

Wie ktos moze jak jest z kryciem rys albo odpryskow na zderzaku przednim od kamieni, zalewa to plastdip czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, a malował ktoś tylną listwe chrom w B6? Ja malowałem, jak już wyschło to zacząłem ściągać maskowanie zderzaka itp. i pościągałem razem z Plastidipem :facepalm: . Wkurzyłem się i nie brałem się za to drugi raz, macie na to jakiś patent albo coś, bo nie będę zderzaka ściągał, żeby pomalować listwę. Przednie dwa grille to bajka w malowaniu, bo nic nie trzeba maskować :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiles tak jak sie robi w przypadku dipa? Tzn zostawiles przerwe miedzy listwa a zdedzakiem?

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zostawiałem, kleiłem taśmę centralnie pod listwą. Nie wiedziałem, że tak trzeba robić... Ile zostawić tej przerwy, tak na oko z 3- 5mm? Czym potem PD usuwałeś ze zderzaka? Myślałem też, żeby po wyschnięciu malutkim nożykiem w szparze między listwą, a zderzakiem przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiasz okolo 1cm przerwy miedzy listwa a tasma, po pomalowaniu a przed oderwaniem sprawdz czy sie wszedzie zrobila szczelina miedzy listwa a zderzakiem bo jak jest gdzies polaczona to zerwiesz z listwy, jak jest polaczona to nozyk w reke i delikatnie rozdzielic przed oderwaniem

Sent from my GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...