piwoszek28 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Pewnie regeneracja potrzebna będzie Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Adrian1727 napisał: Właśnie ostatnio zająłem się tym, no i "prawdopodobnie" maglownica będzie do wymiany... dokręciłem śrubę, ona ma tak podziałkę, dokręcałem o 1 podziałkę, wychodziłem z kanału i ruszałem kierownicą, skończyło się na tym że owszem luz zniknął ale kierownicą strasznie ciężko było skręcić, rzekłbym że skręcanie bez wspomagania byłoby niemożliwe. Zacząłem luzować i skończyło się na tym że luz został zmniejszony do tego stopnia żeby kierownicą też było można skręcać. I właśnie przez ostatnie dni zastanawiam się, czy koniecznie trzeba wymienić maglownicę z tego powodu. Ogólnie maglownica nie przecieka, tylko ma luz na tej listwie i on jest aktualnie na takim stopniu że podczas jazdy po nierównościach, stuka. Panowie, co myślicie na ten temat ? to co opisujesz to bolączka oooo b5,b6,b7 prędzej czy później magiel puka wiem ze wkurza to pukanie ale póki niema problemów ze wspomaganiem i wycieków ja bym nie ruszał tego jak chcesz robić to wymień na używkę regenerowane są na krótką metę potem same problemy Edytowane 17 Września 2017 przez wyzyk83
Adrian1727 Opublikowano 18 Września 2017 Opublikowano 18 Września 2017 8 godzin temu, wyzyk83 napisał: to co opisujesz to bolączka oooo b5,b6,b7 prędzej czy później magiel puka wiem ze wkurza to pukanie ale póki niema problemów ze wspomaganiem i wycieków ja bym nie ruszał tego jak chcesz robić to wymień na używkę regenerowane są na krótką metę potem same problemy Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, krótko i na temat. W takim razie zostawiam to w spokoju, jak będzie tragicznie to się tym zajmę. Tymczasem dzięki za konkretną odpowiedź. Pozdrawiam
rafalMAlin Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Witam . Poczytalem tu troche i u mnie również mam luzy . A jaka srube dokrecic zeby zmniejszyć luz na drazku kierowniczym? Bo koncowke mam dobra. Ale drazek jak zlapie w reke to moge nim troche obracac. I takie metaliczne pukanie z niego idzie. Da sie cos z tym zrobic czy to wina magla? Plyn czysty pompa nie piszczy ogolnie wspomaganie dobrze chodzi.
piwoszek28 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Wymiana koncowkiWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
rafalMAlin Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Niby koncowka wydaje sie byc dobra.
piwoszek28 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Znaczy się drążek Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Bo piszesz ze masz luzWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Wiśniovy Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Dokładnie, drążek do wymiany. Odnośnie problemów po regeneracji magla bym się spierał. No chyba, że robi go mechanik piszący sms'y w rękawicach bokserskich. Niestety b5 mają już grube przebiegi, czasem sam się dziwie, że tyle rzeczy w mojej jeszcze nie padło po prawie 20latach i 34xxxxkm.
KierowcaTadek Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Jakie jest pole manewru tej śruby? Czy mogę bezpiecznie wykonać obrót 360 stopni JEŚLI zajdzie taka potrzeba czy należy ją ruszać przykładowo w zakresie tylko 45 stopni? Są jakieś ograniczenia, że wypadnie, zluzuje się na amen albo cokolwiek w tym stylu? Coś trzeba wiedzieć przez zabawą w regulację?
wesz82 Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 6 godzin temu, KierowcaTadek napisał: Jakie jest pole manewru tej śruby? Czy mogę bezpiecznie wykonać obrót 360 stopni JEŚLI zajdzie taka potrzeba czy należy ją ruszać przykładowo w zakresie tylko 45 stopni? Są jakieś ograniczenia, że wypadnie, zluzuje się na amen albo cokolwiek w tym stylu? Coś trzeba wiedzieć przez zabawą w regulację? Nie szalej z takimi stopniami jak 360. Dokrec-odkrec 1/4 obrotu i przyjedź się. Zazwyczaj koniec jej roboty powoduje brak powrotu kierownicy.
KierowcaTadek Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Dlatego pytam. Mam spory problem z oporami na kierownicy po zmianie wahaczy i chcę sprawdzić czy coś ugram tą śrubą bo nic innego nie pomaga.
wesz82 Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 To jest normą. Wahacze są sztywne z czasem się rozejda lekko.kiera wraca na swoje miejsce?
KierowcaTadek Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Tak myślałem, ale zrobiłem na oko coś między 2000 a 3000 km i nadal są opory. Kierownica wraca ale nie tak jak kiedyś. Tak samo trzeba przyłożyć większą siłę do skrętu co jest niekomfortowe. Kierownica działała lux przed zmianą wahaczy.
Dev Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 2 godziny temu, KierowcaTadek napisał: Tak myślałem, ale zrobiłem na oko coś między 2000 a 3000 km i nadal są opory. Kierownica wraca ale nie tak jak kiedyś. Tak samo trzeba przyłożyć większą siłę do skrętu co jest niekomfortowe. Kierownica działała lux przed zmianą wahaczy. masz zle poskładana zawieche
KierowcaTadek Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 (edytowane) Ale mechanik, który to robił, składał takich mnóstwo. Da się tak złożyć zawiechę, że kierownica będzie ciężko chodziła? Zbieżność zrobiona, geometria ustawiana na Hunterze 3D, na szarpakach wszystko lux. Co tam może być źle złożone? Mechanik mówi, że skręcał na opuszczonym aucie oczywiście. Zawiecha to SKV. Przed robotą było lux, więc magiel, wspomaganie i reszta nie są winne i tak mi przyszło do głowy, żeby spróbować z tą śrubą od kasowania luzu choć pewnie tylko sobie kłopotu tym narobie jak zacznę kręcić. Były też zmieniane końcówki drążków kierowniczych i chyba któryś z drążków ale z tego co wiem to na Hunterze 3D mi drążki / końcówki regulowali dokładnie. Edytowane 27 Maja 2019 przez KierowcaTadek
wesz82 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Jeżeli wspomaganie jest słabe powinieneś odczuć różnicę. U mnie było tak samo z tym że kiera wracała normalnie ale czułem że jest ciężej kręcić nie było mega różnicy ale coś tam się czuło. Najwyższy czas przyjrzeć się wspomaganiu..
Randor Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Serio regeneracja magla to zły pomysł? U mnie wszystko gra ale prędzej czy później padnie. Kupno używki to loteria.
wesz82 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Jak zrobią dobrze to czemu nie. Tomek zna zakład co robi to dobrze.
KierowcaTadek Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 6 godzin temu, wesz82 napisał: Jeżeli wspomaganie jest słabe powinieneś odczuć różnicę. U mnie było tak samo z tym że kiera wracała normalnie ale czułem że jest ciężej kręcić nie było mega różnicy ale coś tam się czuło. Najwyższy czas przyjrzeć się wspomaganiu.. Ale u mnie wszystko było świetnie przed zmianą wahaczy i drążków, a po tym jest lipa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się