Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Jak pozbyć się emblematów z tylnej klapy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam na tylnej klapie znaczki A4 i po drugiej stronie 2.5TDI

chcial bym sie tego pozbyc,czy wystarczy odkleic i wypolerowac w tym miejscu lakier?

robil to juz ktos?

mam czarny lakier i boje sie,ze i tak zostana slady,lakier ma juz 3 lata.

Opublikowano

Rozgrzej suszarką. Klej się zacznie rozpuszczać i wtedy zdejmij emblematy. Nie zostaną żadn eślady.

Opublikowano

A jak zostaną to delikatnie wypolerujesz pastą :th: i po sprawie :)

Opublikowano

R

ozgrzej suszarką. Klej się zacznie rozpuszczać i wtedy zdejmij emblematy. Nie zostaną żadn eślady.
A jak zostaną to delikatnie wypolerujesz pastą thumbup1 i po sprawie smiley

no to zciagam,dzieki :th:

Opublikowano

Samo rozgrzanie nie pomoze raczej...

Pozostanie stary klej (lub jego resztki) do usuniecia, ktory mozesz benzyna ekstrakcyjna lub rozpuszczalnikiem oczyszczonym usunac...

Nie wiem jak z czarnym lakierem, ale u mnie na jasnym te zabiegi nie pozostawily zadnych sladow.

ps. Polerka bedzie zbedna. Gdyby lakier mial 8-9 lat, to oznaczenia moglyby byc odbite.

Opublikowano

ewentualnie pasta tempo chyba moze byc ;>

Opublikowano

dzieki :th:

Opublikowano

zastosowałem najprostszy sposób czyli nitka - delikatnie nitką podjechałem pod emblematem a potem benzyna ekstrakcyjna, a potem pasta tempo ...i po bólu... :kox:

Opublikowano

Zamiast nitki lepsza bedzie cienka zylka wedkarska.

Nitke bardzo latwo zerwac w tym przypadku, bo zeby "odciac" w ten sposob oznaczenie od kleju - trzeba uzyc troche sily.

Opublikowano

tylko koniecznie trzeba podgrzać..

jak się zabrałem za zdejmowanie "na zimno" to było nieciekawie :no:

Opublikowano

Najlepszy do starcia kleju jest zmywacz antysilikonowy - dostępny w każdym sklepie dla lakierników - koszt 8pln - każdy lakiernik zmywa takim cudem auto przed malowaniem - schodzi nawet smoła :)

Opublikowano

Ja tez zdecydowanie jestem przeciwnikiem oznaczeń silników na tylnej klapie. u siebie ściagnąłem po rozgrzaniu, cienką żyłką wędkarską. a potem wałkujesz palcem klej i po robocie

Opublikowano

Witam.Panowie a ja mam troszeczke starszy lakier ma juz 10 lat i czy jak bym zerwal oczywiscie według waszych zaleceń to bylby ślad.? :mysli:

Opublikowano

Resztki kleju najlepiej zmyć WD-40. Zchodzi bez problemu.

Opublikowano

Ja u siebie też niedawno ściągałem, a lakier ma 12 lat. Trochę było widać, ale wziąłem pastę Tempo, godzina polerki i praktycznie nie widać. Jedynie jak z bliska i pod kątem się przyjrzys to coś zobaczysz. Ale jeszcze kilka pastowań i wcale nie będzie widać

Opublikowano

Bardzo skuteczny okaże się DecaBit ten sam środek co do zmywania smoły z felg. (ładnie ściąga też resztki po taśmie od odważników z felgi)

Opublikowano

cześć,

ja tez przerabiałem ściąganie oznaczeń w B7 ciemny granat.

przygotowałem szuszarkę, ale, że było to w sierpniu, to gdy byłem już przy autku, okazała się zbędna, bo mocno rozgrzane od słońca było.

nie dałem rady kupić żyłki, więc wszystko szło zwykłą nitką do szycia, pare razy się rwała, ale dało rade, a resztki kleju zmyłem benzyną - nie pamiętam jaką, miałem jakieś dwa rozpuszczalniki, używałem patyczków higienicznych, bo nie znam się na lakierach i bałem, żeby rozpuszczalnik nie uszkodził :P

być może, jest jakiś ślad pod słońce, jeśli będzie bardziej widoczny to spoleruje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...