Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Wihajster napisał:

Ciekawe swoją droga co niby zmienili,że podniesli interwał o 30tys .Znając życie pewnie nic :)

nie wiem co zmienili ale tak jest  

Opublikowano

można wymieniac po 180k czy 210k jak wszystko jest złożone na oryginałach znajmowy robił na zamiennikach CAGA i po 70k zaczeła lecieć pompa, wszystko zasyfione i do wymiany wiec tylo ori.

Opublikowano

Witam. 

Dostałem w ASO informacje że w moim aucie wymieniona była pompa wody i serwisant jakos tak jakby stwierdził że rozrządu nie muszę wymieniać, a ja jakoś nie dopytalem.

 

Czy wymiana pompy wody jest równoznaczna z całym rozrzadem, czy nie koniecznie ?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, patryk4544 napisał:

Witam. 

Dostałem w ASO informacje że w moim aucie wymieniona była pompa wody i serwisant jakos tak jakby stwierdził że rozrządu nie muszę wymieniać, a ja jakoś nie dopytalem.

 

Czy wymiana pompy wody jest równoznaczna z całym rozrzadem, czy nie koniecznie ?

w skład rozrządu wchodzi m.in. PASEK ROZRZĄDU,ROLKA NAPINAJĄCA,ROLKA PROWADZĄCA,POMPA WODY,NAKRĘTKI ORAZ ŚRUBY MOCUJĄCE itp.

 

Edytowane przez RALF76
Opublikowano
50 minut temu, RALF76 napisał:

w skład rozrządu wchodzi m.in. PASEK ROZRZĄDU,ROLKA NAPINAJĄCA,ROLKA PROWADZĄCA,POMPA WODY,NAKRĘTKI ORAZ ŚRUBY MOCUJĄCE itp.

 

Dziękuje za odpowiedz. 

Niestety muszę dopytać - sama pompa oznacza że cały rozrząd musiał zostac wymieniony, czy istnieje

szansa że pompa uległa awarii i tylko ona została wymieniona?

Opublikowano (edytowane)

Obie opcje prawdopodobne - trzeba dopytać aso co dokładnie stwierdzono..

Edytowane przez RALF76
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio robiłem tiguana, moi poprzednicy wymienili tylko rolke napinającą reszta była  stara, 

Edytowane przez Dev
Opublikowano
10 godzin temu, Dev napisał:

Ostatnio robiłem tiguana, moi poprzednicy wymienili tylko rolke napinającą reszta była  stara, 

właściciel wiedział o tym?

Opublikowano
12 godzin temu, RALF76 napisał:

właściciel wiedział o tym?

Ledwo co kupił go w Niemczech

Opublikowano

Witam jestem włascicielem od kilku miesięcy  caha z 2011  .Od razu po zakupie  wymiana kompletnego rozrządu i pozostałych filtrów,płynów ,olejów.Wymiana rozrzadu przy stanie 168 tys-w/g mechanika spokojnie jeszcze by pokonał z 50 tys.Wszystkie płyny i rozrząd /skf i pompa hepu/ kupione u Marcina vel Dzik

Opublikowano

Bylem w ASO i chcialem sie umowic na wymiane rozrzadu - cena 3500 zl. 

Zadzwonilem do dobrego i polecanego warsztatu w Szczecinie - Polowa tego :) 

Nie wiem skad oni biora te ceny. 

Opublikowano

Ja kiedyś gadałem z gościem na temat Ad-blue do nowej A6, zatankowanie do pełna kosztuje nie więcej niż £10 na każdej stacji paliw, w ASO chcą za to £100 :D

Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem rozrząd, wszystkie graty ori z serwisu VW. Na blokady, tak jak książka pisze, poluzowane śrubki na kole rozrządu, i pompie wysokiego ciśnienia. po naciągnięciu paska jak i ręcznym obróceniu wału( wskaźnik napięcia po środku okienka)  wszystkie trzy blokady wchodzą leciutko bez oporu czyli wszystko cacy.  Po podłączeniu vcds kąt synchro pokazuje 1.6. 

teraz pytanie: ustawiać synchro na 0.0 czy zostawić tak jak jest?

Edytowane przez iwadrian
Opublikowano

Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, kosztuje 18zł, ale wymiana około 350zł. Dlatego najlepiej zrobić to przy rozrządzie gdzie i tak już mechanik babrze się pod maską :)

Małym kosztem można kupić sobie spokój, że nic nie padnie :)

Opublikowano
Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, kosztuje 18zł, ale wymiana około 350zł. Dlatego najlepiej zrobić to przy rozrządzie gdzie i tak już mechanik babrze się pod maską [emoji4]
Małym kosztem można kupić sobie spokój, że nic nie padnie [emoji4]

Cholera nie dawno robilem rozrzad. Gdybym wiedzial. Duzo przy tym roboty ?

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Opublikowano
15 minut temu, AudiA4uk napisał:


Cholera nie dawno robilem rozrzad. Gdybym wiedzial. Duzo przy tym roboty ?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

Z tego co wiem to od połowy 2009r napęd pompy w silnikach CR jest poprawiony i nie ma z tym problemu.

Opublikowano

Ok czyli mam szanse ze u mnie nie ma takiej potrzeby ;) dzieki za info

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Opublikowano
Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, (..) [emoji4]

I tak rozwiewa się nie sprawdzone informacje...
Wiadomo że coś dzwoni ale nie wiadomo co i gdzie.
Tak, 2.0 CR miały z tym problem w wersji 143bhp,, później zostało to poprawione, ale istnieje jeszcze 170bhp i w nich już nie było tego problemu. Pytanie: kol który pytał o wymianę rozrządu, ma 140 czy 170 i rocznik oczywiście, bo jeśli początek produkcji 140 to tak, od razu bez zastanowienia bym zmienił imbus, jeśli nie wiadomo kiedy był zmieniany.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie 177bhp i rocznik 2013
Wnioskuje ze w tym roczniku problem byl juz rozwiazany??
Najechane nam ok. 210tys km

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...