skotmen Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 1 godzinę temu, Wihajster napisał: Ciekawe swoją droga co niby zmienili,że podniesli interwał o 30tys .Znając życie pewnie nic nie wiem co zmienili ale tak jest
romanzlasu Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 można wymieniac po 180k czy 210k jak wszystko jest złożone na oryginałach znajmowy robił na zamiennikach CAGA i po 70k zaczeła lecieć pompa, wszystko zasyfione i do wymiany wiec tylo ori.
tymczysz Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Witam Posiadam A4 B8 2008 właśnie stuknęło 173000. Silnik CAGA 143KM Czy taki rozrząd polecacie czy może coś innego http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b8-a5-sportback-2-0-tdi-i6138348944.html Z góry dzięki
patryk4544 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Witam. Dostałem w ASO informacje że w moim aucie wymieniona była pompa wody i serwisant jakos tak jakby stwierdził że rozrządu nie muszę wymieniać, a ja jakoś nie dopytalem. Czy wymiana pompy wody jest równoznaczna z całym rozrzadem, czy nie koniecznie ?
RALF76 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) 4 godziny temu, patryk4544 napisał: Witam. Dostałem w ASO informacje że w moim aucie wymieniona była pompa wody i serwisant jakos tak jakby stwierdził że rozrządu nie muszę wymieniać, a ja jakoś nie dopytalem. Czy wymiana pompy wody jest równoznaczna z całym rozrzadem, czy nie koniecznie ? w skład rozrządu wchodzi m.in. PASEK ROZRZĄDU,ROLKA NAPINAJĄCA,ROLKA PROWADZĄCA,POMPA WODY,NAKRĘTKI ORAZ ŚRUBY MOCUJĄCE itp. Edytowane 24 Maja 2017 przez RALF76
patryk4544 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 50 minut temu, RALF76 napisał: w skład rozrządu wchodzi m.in. PASEK ROZRZĄDU,ROLKA NAPINAJĄCA,ROLKA PROWADZĄCA,POMPA WODY,NAKRĘTKI ORAZ ŚRUBY MOCUJĄCE itp. Dziękuje za odpowiedz. Niestety muszę dopytać - sama pompa oznacza że cały rozrząd musiał zostac wymieniony, czy istnieje szansa że pompa uległa awarii i tylko ona została wymieniona?
RALF76 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Obie opcje prawdopodobne - trzeba dopytać aso co dokładnie stwierdzono.. Edytowane 24 Maja 2017 przez RALF76
Dev Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Ostatnio robiłem tiguana, moi poprzednicy wymienili tylko rolke napinającą reszta była stara, Edytowane 24 Maja 2017 przez Dev
RALF76 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 10 godzin temu, Dev napisał: Ostatnio robiłem tiguana, moi poprzednicy wymienili tylko rolke napinającą reszta była stara, właściciel wiedział o tym?
Dev Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 12 godzin temu, RALF76 napisał: właściciel wiedział o tym? Ledwo co kupił go w Niemczech
robert2844 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam jestem włascicielem od kilku miesięcy caha z 2011 .Od razu po zakupie wymiana kompletnego rozrządu i pozostałych filtrów,płynów ,olejów.Wymiana rozrzadu przy stanie 168 tys-w/g mechanika spokojnie jeszcze by pokonał z 50 tys.Wszystkie płyny i rozrząd /skf i pompa hepu/ kupione u Marcina vel Dzik
patryk4544 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Bylem w ASO i chcialem sie umowic na wymiane rozrzadu - cena 3500 zl. Zadzwonilem do dobrego i polecanego warsztatu w Szczecinie - Polowa tego Nie wiem skad oni biora te ceny.
RumJanek Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Ja kiedyś gadałem z gościem na temat Ad-blue do nowej A6, zatankowanie do pełna kosztuje nie więcej niż £10 na każdej stacji paliw, w ASO chcą za to £100
iwadrian Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Wymieniłem rozrząd, wszystkie graty ori z serwisu VW. Na blokady, tak jak książka pisze, poluzowane śrubki na kole rozrządu, i pompie wysokiego ciśnienia. po naciągnięciu paska jak i ręcznym obróceniu wału( wskaźnik napięcia po środku okienka) wszystkie trzy blokady wchodzą leciutko bez oporu czyli wszystko cacy. Po podłączeniu vcds kąt synchro pokazuje 1.6. teraz pytanie: ustawiać synchro na 0.0 czy zostawić tak jak jest? Edytowane 19 Czerwca 2017 przez iwadrian
Boukhiar Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, kosztuje 18zł, ale wymiana około 350zł. Dlatego najlepiej zrobić to przy rozrządzie gdzie i tak już mechanik babrze się pod maską Małym kosztem można kupić sobie spokój, że nic nie padnie
AudiA4uk Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, kosztuje 18zł, ale wymiana około 350zł. Dlatego najlepiej zrobić to przy rozrządzie gdzie i tak już mechanik babrze się pod maską [emoji4] Małym kosztem można kupić sobie spokój, że nic nie padnie [emoji4]Cholera nie dawno robilem rozrzad. Gdybym wiedzial. Duzo przy tym roboty ?Sent from my MI 5 using Tapatalk
iwadrian Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 15 minut temu, AudiA4uk napisał: Cholera nie dawno robilem rozrzad. Gdybym wiedzial. Duzo przy tym roboty ? Sent from my MI 5 using Tapatalk Z tego co wiem to od połowy 2009r napęd pompy w silnikach CR jest poprawiony i nie ma z tym problemu.
AudiA4uk Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Ok czyli mam szanse ze u mnie nie ma takiej potrzeby dzieki za info Sent from my MI 5 using Tapatalk
RumJanek Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Pamiętajcie, że w B7 i B8 przy zbliżaniu się do 200.000 km przebiegu a przy okazji wymiany rozrządu poprosić mechanika o wymianę imbusu pompy olejowej. Niestety w naszych modelach wyciera się on co 200k, (..) [emoji4]I tak rozwiewa się nie sprawdzone informacje... Wiadomo że coś dzwoni ale nie wiadomo co i gdzie. Tak, 2.0 CR miały z tym problem w wersji 143bhp,, później zostało to poprawione, ale istnieje jeszcze 170bhp i w nich już nie było tego problemu. Pytanie: kol który pytał o wymianę rozrządu, ma 140 czy 170 i rocznik oczywiście, bo jeśli początek produkcji 140 to tak, od razu bez zastanowienia bym zmienił imbus, jeśli nie wiadomo kiedy był zmieniany. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
AudiA4uk Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 U mnie 177bhp i rocznik 2013Wnioskuje ze w tym roczniku problem byl juz rozwiazany??Najechane nam ok. 210tys kmSent from my MI 5 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się