mariuszby Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Pozostali mechanicy maja rację. Jeśli klima działa i chłodzi to po co chcesz nabijać? Nie ma czegoś takiego jak nabijanie. Serwis musi odessać stary czynnik chłodzący ktory jest w układzie i nabić nowy w odpowiedniej ilośći , nie może byc więcej ani mniej . Ale jeżeli klima chłodzi taką pogodę jak dziś to ja nie widze takiej potrzeby. Jeżeli z klimy jedzie starą skarpetą to trzeba tylko odgrzybić i wymienić filtr kabinowy.
Dev Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 gacie tez zmieniasz jak Ci juz z tyłka spadają ????
Arturoo Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 Pozostali mechanicy maja rację.Jeśli klima działa i chłodzi to po co chcesz nabijać? Nie ma czegoś takiego jak nabijanie. Serwis musi odessać stary czynnik chłodzący ktory jest w układzie i nabić nowy w odpowiedniej ilośći , nie może byc więcej ani mniej . Ale jeżeli klima chłodzi taką pogodę jak dziś to ja nie widze takiej potrzeby. Jeżeli z klimy jedzie starą skarpetą to trzeba tylko odgrzybić i wymienić filtr kabinowy. mój klekot stoi na warsztacie( "uciekło" chłodziwo :whistling:przez przetarty przewód aluminiowy)) ,który zajmuję się układami klimatyzacji i majster mi powiedział ,że jeśli nie tykałem nigdy ukłądu ,a z powodu jego rozszczelnienia zaleca mi wymianę osuszacza i dławika facet dał mi przykład......powiedział mi ,że olej w silniku również z filtrem się wymienia by było ok więc coś w tym jednak musi być by to robić kompleksowo przy potrzebie uzupełnienia czynnika
mariuszby Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 W twoim przypadku będzie otwarty układ(wymiana przewodu) i wymiana osuszacza jest konieczna. Natomiast jest to zbedne przy wymianie czynnika. ---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- gacie tez zmieniasz jak Ci juz z tyłka spadają ???? Zmieniam kiedy trzeba za to ty zapewne wogóle nie masz gaci tak na wszelki wypadek .
Dev Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 zajrzyj do ELSY Kolego (jak masz) i poczytaj co tam pisze producent na temat osuszacza i dławika Amen
Tommy Gun Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Od wczoraj mam porównanie jak pracuje klima w moim a4 a u ojca w a6, z a4 leci od groma wody pod autem z a6 natomiast bardzo mało, tam też klima jest mało wydajna, trzeba naprawdę troche czasu żeby to wszystko wychłodzić... no i oczywiście w mojej okolicy goście twierdzą że osuszacz nie podlega wymianie... na moje stwierdzenie że układ był rozszczelniony, też nie zachodzi taka potrzeba...
Arturoo Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 No musiałby człowiek mieć każdy system ogarnięty w aucie by mechwnik w ..ja nie leciał. ---------- Post dopisany at 22:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ---------- no ja klekota dziś odebrałem ......dławik ,osuszacz i pospawana aluminiowa rurka , z robocizną ,nabiciem ,odgrzybieniem ...600:whistling:z fv temperatura mierzona na wyjściu z kratek środkowych 4st. na jakiś czas powinien być spokój
Skyliner89 Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Będzie pasował ten dławik do Audi A4 B5 1.8 125KM 1998 rok? DŁAWIK KLIMATYZACJI BIAŁY AUDI, GM, JAGUAR, OPEL (2434927323) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i osuszacz: AUDI 80 B4 A4 A6 VW PASSAT B5 OSUSZACZ KLIMY HELLA (2447399082) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Dev Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 dławik musi byc pod nr 4B0 820 177 osuszacz 8D0 820 193 A
Pepin Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Ktoś pytał o kolorki zaworów rozprężnych, dławika czy jak to kto lubi nazywać ... w ELSE nazywa się to RESTRICTOR = dotyczy B6 i B7 Characteristics of refrigerant circuit: Restrictor (yellow or red-coloured) Reservoir “Denso” compressor with air conditioner compressor regulating valve -N280- (without magnetic clutch) Vehicle model Production period Capacity in grammes Differing characteristics of this refrigerant circuit Audi A4 11.00 onwards 500 + / - 20 Yellow or red-coloured restrictor Audi RS4 From 07.05 onwards 440 + / - 20 Red-coloured restrictor Replacement restrictors with different holes are available (yellow-coloured 1.54 mm, red-coloured 1.42 mm). Ilość nominalna oleju jest 120 +/- 10 cm3 .. ale wiadomo, że maszyna wszystkiego nie ściągnie
luknewa Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Opublikowano 15 Lipca 2012 Widze ze sie temat rozwiną. Klime mam juz nabita i sprawna. Nie wymieniałem oszuszacza ani dławika i jest juz ok od paru tygodni. Temat można zamknąć.
Dev Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 faktycznie, mozna było zamknąć juz na pierwszej stronie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się