Voucher Opublikowano 13 Czerwca 2020 Opublikowano 13 Czerwca 2020 W dniu 20.10.2014 o 18:28, Slawek napisał: Z kostki słupka B z pinu 11 z lewych i prawych drzwi tak jak piszesz podłączasz pod jeden pin (nóżkę) bezpiecznika S280 w gnieździe, a z drugiego pinu od bezpiecznika prowadzisz dokładnie tam jak na zdjęciu w kółku. Co do S23 tak samo jak w S280 tylko że z pinu 13 kostki słupka B, kabelkiem 0,5 mm do skrzynki bezp., a drugi pin 1,5 mm pod zasilanie (nie jest obsadzone). Bezpiecznik S280 jest od elektryki szyb, a S23 od sterowania zamkiem. A pod zasilanie 15A można użyć 2,5 mm?
Voucher Opublikowano 14 Czerwca 2020 Opublikowano 14 Czerwca 2020 A gdzie znajdę przewody w słupku A z którymi należy zmostkować 3 przewody? To te zaznaczone strzałką?
cysiek18 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 10 godzin temu, Voucher napisał: A gdzie znajdę przewody w słupku A z którymi należy zmostkować 3 przewody? To te zaznaczone strzałką? W wiązce która idzie to przednich drzwi.
Voucher Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 35 minut temu, cysiek18 napisał: W wiązce która idzie to przednich drzwi. Tylko jak ją namierze?
cysiek18 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 16 minut temu, Voucher napisał: Tylko jak ją namierze? Hmm, może otwórz drzwi, spójrz wnękę gdzie jest gumowa przelotka w której idą przewody do drzwi a potem szukaj jest od strony kabiny
Voucher Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 14 minut temu, cysiek18 napisał: Hmm, może otwórz drzwi, spójrz wnękę gdzie jest gumowa przelotka w której idą przewody do drzwi a potem szukaj jest od strony kabiny Własnie zaznaczona wiązka kabli wchodzi w styropianową uszczelkę od wewnątrz auta i wydaje mi się, że to właśnie do niej trzeba sie zmostkowac.
Gość Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Ja tez dzis dołozyłem 4 szybki w prądzie...jest banan , zwłaszcza,że mogę otworzyć wszystkie do wietrzenia z pilota. Ogólnie robiłem to w aucie z konca 2001 roku i tak jak było poruszane w temacie, w rocznikach 2001 i 2002 są dwa identyczne bezpieczniki termiczne oraz bezpieczniki S22 i S23. Jeden komplet oryginalnie jest do szyby przedniej lewej, a drugi do szyby przedniej prawej. Dlatego tez nie dokładałem bezpieczników, bo na logikę, jesli w aucie po 2002 roku komplet bezpieczników 30A termiczny oraz 15A obsługują 2 szyby przednie, to równie dobrze taki komplet obsłuży 2 szyby lewe i 2 szyby prawe. Od siebie dodam,że bezpiecznik termiczny, gdzie przewód pinu 2 jest czerwono-czarny jest do szyby lewej, a bezpiecznik z kolorem czerwono-niebieskiem jest do szyby prawej.
pyrceek99 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 Zrobiłem sobie elekt. Szyby z tyłu w b7 i wszytsko działa szyby otwierają się zamykają, ale pojawił się problem z zamkiem z prawej strony z tylu. Otóż po zamknięciu z kluczyka zamykają się wszystkie ale nie ma mrugnięcia kierunkowskazów i nie idzie ich otworzyć, ale prawe idzie otworzyć od wewnątrz. W czym leży problem? Sterownik szyb? Czy zamek? Wcześniej było wszystko dobrze. Nie mam jeszcze założonych boczków od kierowcy z sterowaniem na tylne szyby miałoby to coś wspólnego? Vcds pokazuje błąd 01562 a kable cale. A i dodam jeszcze że jak wyjmę kostkę od zamka to kierunkowskazy mrugną po zamknięciu
pyrceek99 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Dobra już nie ważne przecięty przewód od zamka ??
krzyslikejazz Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Witam, ktoś mi podpowie jak mam podpinać kable w tych kostkach, w opisie kolegi z forum są inaczej te kable wpięte
Skowrix Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 A wiązki do tyłu masz z jakiego rocznika? Jeżeli starsze niż 2004 (chyba wszystkie B6) to musisz w słupku B podpiąć tak jak masz z przodu a jeżeli masz wiązki z B7 to wg. schematu z manuala.
Donald1.9AFN Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Czyli jak mam auto z 2007 a mój dawca jest z 2001 to jak to podpiąć bo się pogubiłem trochę
athlon2000 Opublikowano 21 Marca 2022 Opublikowano 21 Marca 2022 Czy rączka uchwyt z 4 przyciskami z B6 będzie pasowała do B7? Powinienem mieć 8E1 867 171 B a gościu ma 8Z0 959 851 F 5PR
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Widzę, że ktoś już podłączył moje stare schematy dot. wiązki stosowanej od połowy 2003r (od MY2004). Niestety serwer na którym umieściłem komplet informacji już nie działa. Nie zrobiłem backupu więc rysunki przepadły. Z uwagi na zapotrzebowanie (nieustannie zawracacie mi tym gitarę na PW) przygotuję je jeszcze raz ale od razu zaznaczam, aby uzbroić się w cierpliwość (nie wiem kiedy przy moim trybie pracy znajdę na to czas ;)).
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2023 (edytowane) Tak na szybko jeśli ktoś chce się pobawić... wariant 1 (wiązka elektrycznych podnośniki tylnych szyb do połowy 2003): 1 - brąz 2,5 (masa) >>> w wiązce 2004 pin1 2 - czerwono/żółty 1,5 (głosnik -) >>> w wiązce 2004 pin 2 3 - czerwono/żółty 0,5 (bezpiecznik S223 15A) >>> w wiązce 2004 pin 13 4 - czerwono/szary 0.5 (moduł inklinacji w MK) >>> w wiązce 2004 pin 14 5 - pomarańczowo/zielony 0,35 CAN High >>> w wiązce 2004 pin 30 6 - pomarańćzowo/brązowy 0,35 CAN Low >>> w wiązce 2004 pin 3 11 - czerwono/niebieski 2,5 zasilanie z bezpiecznika S280 30A >>> w wiązce 2004 pin 11 12 - brązowo/żółty 1,5 (głośnik +) >>> w wiązce 2004 pin 12 Cały knyf polega na tym aby położyć brakującą wiązkę po stronie instalacji auta czyli idąc od słupka B do instalacji samochodu. Ze starej wiązki w której w zasadzie są praktycznie tylko kabelki do sterowania zamkiem nie można wykorzystać prawie nic.. Możecie przełożyć tylko kable głośnika (piny 2 i 12). Resztę przewodów usuwamy i kładziemy 6 nowych przewodów do: - bezpieczników (panel bezpieczników) - magistrali CAN HIGH i LOW (z wiązki MK lub wiązki przednich drzwi) - masa (z najbliższego punktu masy, na słupku B lub na progu po drodze do słupka A) - inklinacja (z wiązki MK lub wiązki przednich drzwi) ...robiłem to na szybko, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałęm. EDIT: 1. kabelki powinniście znaleźć na słupku A bez większego problemu (będą miały ten sam kolor i ten sam przekrój) Edytowane 22 Sierpnia 2023 przez Bart-S 1
Pawelec1984 Opublikowano 13 Listopada 2023 Opublikowano 13 Listopada 2023 Witam wszystkich. Mam jedno szybkie pytanie zabrałem się za wymianę korbotronika na elektryka teoretycznie wszystko mam. Silniczki, sterowniki wiązkę do słupka i uciętą kostkę od słupka do MK. Czy jak podłączę te wszystkie sterowniki pod słupek to centralny zamek powinien działać bez przerabiania dalszej części elektryki. Czy musze cos włączyć w module komfortu. Nie mam czasu by robić dalsza elektrykę a centralny się przyda
Langista Opublikowano 13 Listopada 2023 Opublikowano 13 Listopada 2023 Powinien działać, zamki mają swoją osobną wiązkę.
A4b6quattro Opublikowano 24 Listopada 2023 Opublikowano 24 Listopada 2023 Jak podłączyć wszystko ,lewą i prawą stronę to wszystko będzie działać. Sprawdz swój moduł komfortu ,czy szyby tylne obsługuje. Silniczki po tym podłączeniu sterują,
DizzyPL Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Witam. Dziś podłączyłem u siebie Ele szyby tył wszystko działa podświetlenie zamek itd ale szyby nie działają.. Może ktoś miał taką sytuację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się