platiniumm Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 a moze byc sam dzwiek bez filmu [ Dodano: 21-11-2006, 23:23 ] dzieki przyczepnosc tylko pod kontrola
NoMercy Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Ja mialem w poprzednim aucie BOV-a HKS-a w (mitsubishi 3000GT twin turbo) doslownie pieknie to brzmialo jak zmienialem bieg z 1 na 2 to ludzie z przestamkow uciekali taki gwizd byl najlepsze jak ludzi wyprzedasz i zmienisz bieg przed jego boczna szyba nieraz widzialem jak kolesie malo co do rowu sie nie wjebali taki gwizd byl :diabel: A tak wygladal BOV HKS (kupilem go w Londynie) auto kupilem w Belgii : [ Dodano: 22-01-2007, 09:23 ] Dodam ze autko mialo 380 KM :564:
Westhub Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 no mnie tez wlasnie o taki mega gwizd chodzi...podoba mnie sie to, ja musze sie Pozieka o to zapytac, on sie zna na tych aktorkach. Btw, jaki jest model tego bov`a hks?
NoMercy Opublikowano 2 Lutego 2007 Opublikowano 2 Lutego 2007 Model to Super SQV kosztowal ok 200 funtow .
d4rk Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Sorry że odkopuję temat, ale nie będę zakładał nowego tematu z powodu tego samego BOV. http://www.allegro.pl/item943594487_zawor_blow_off_bov_typii_do_audi_vw_1_8t_vag.html Mam kilka pytań odnośnie tego zaworku: 1. Czy jest falowanie na wolnych obrotach? (podobno drugi tłoczek eliminuje ten efekt) 2. Jak z zużycie paliwa bo czytałem już różne opinie? 3. Dlaczego niektórzy wyciągają je po kilku miesiącach?
grzes1150 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi
domjenick Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 BOV do B6-ma się kiepsko-już prędzej splitter,bo BOVa próbowałem i na wolnych obrotach -po prostu gaśnie auto
Pawel_M Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 BOV do B6-ma się kiepsko-już prędzej splitter,bo BOVa próbowałem i na wolnych obrotach -po prostu gaśnie auto Jakiego BOVa próbowałeś ??
domjenick Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Jakiego BOVa próbowałeś ?? nie pamiętam-
Pawel_M Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie: w B5 tak-ale nie w B6
Pawel_M Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Odgrzewam kotleta zapytaniem: jak się ma ten bov properfekt typ 2 do 1.8T z dwoma sondami? bo coś mnie nachodzi Spróbuj założyć properfekta typ II jeżeli nie będzie chciał chodzić to temat BOVa możesz raczej odpuścić, chodź w większości 1.8T ten Bov daje radę :gwizdanie: w B5 tak-ale nie w B6 Człowiek uczy się całe życie
grzes1150 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Na forum SR ktoś pisał że jeździ b6 z tym properem2 i nic a nic złego się nie dzieje :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Na forum SR ktoś pisał że jeździ b6 z tym properem2 i nic a nic złego się nie dzieje :gwizdanie: żeby zainstalować bova-musisz zaślepić rurę powracającą do dolotu-a tu masz filmik-co sie wtedy dzieje :gwizdanie:
mazigt Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A gdyby zamiast zaslepiac ta rure, to dac tam filterek taki jak np na odme? wtedy by sobie tamtedy ssal powietrze? Co o tym myslicie?
domjenick Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A gdyby zamiast zaslepiac ta rure, to dac tam filterek taki jak np na odme? wtedy by sobie tamtedy ssal powietrze? Co o tym myslicie? problem leży w czujniku ciśnienia w intercoolerze,poza tym będzie błąd w sterowniku silnika
grzes1150 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A ja dalej twierdzę że jednak się da ten temat ogarnąć w 1.8T Test na filmiku był na zwykłej odpiętej od dolotu DVce i na zaślepionym otworze w dolocie czu na bovie jednotłoczkowym czy jeszcze na czymś innym ???
domjenick Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A ja dalej twierdzę że jednak się da ten temat ogarnąć w 1.8T Test na filmiku był na zwykłej odpiętej od dolotu DVce i na zaślepionym otworze w dolocie czu na bovie jednotłoczkowym czy jeszcze na czymś innym ??? na DV-przerobionej na splittera,i z zaślepioną rurą od dolotu-inaczej nie podepniesz BOVa w 1,8T-tylko w miejsce DV a jak twierdzisz-że się da-to zakładaj-obalisz kolejną teorię "1,8 TE -mówi BOVom NIE"
plastuch Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Do 1.8t pakuj jakieś Forge też fajnie sapie jeśli zalezy Ci na dzwięku Co do BOV-a wkładaja sobie to ludzie a puźniej się dziwia że im dużo pali i nie jedzie tyle w temacie Popieram przedmówce
Buba Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 "1,8 TE -mówi BOVom NIE" przecież nie ma przeciwskazań. trzeba tylko korekte softu zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się