Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopaki jak wyłaczyć selektywne otwieranie drzwi??

Tzn. tak, żeby przy naciśnięciu przcisku na pilocie otwierały sie wszystkie drzwi a nie tylko kierowcy?

Bo mam mały problem, wyłaczyłem to juz kiedyś ale teraz nie moge znaleźć jak to deaktywować. Co więcej sprawa jest tego typu, ze jeden kluczyk otwiera wszystkie drzwi a drugi tylko kierowcy i nie wiem o co biega :eusathink:

Ok znlazłem to w MMI a byłem na milion procent pewien, że trzeba to aktywować/deaktywować VCDS-em, ale myliłem się :decayed:

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jest to w Adaptacji 10 w MCE 09 jesli o to chodzi :wink:

http://img525.imageshack.us/img525/9343/98675957.jpg

Dzięki serdeczne- właśnie o to chodziło 

iPhone Tapatalk

Jednak to nie to...

Po "odhaczeniu" niestety nadal rozmazuje mi muchy po szybie ;-(

Opublikowano

Nie ma innej opcji :eusathink:

Opublikowano

Grześ, a co jest w podsterowniku MCE09 w module wycieraczek, może tam jest coś do "odhaczenia" ?

Opublikowano

Nie wiem bo nie moge sprawdzić , wydaje mi sie ze moze kodowanie nie jest dobrze zrobione .

Opublikowano

Panowie robiłem u siebie w A6 C6 opuszczanie prawego lusterka przy wrzucaniu wstecznego i działa, tylko pytanie czy jak zmienie bieg np. na 1 to lusterko powinno wrócić do pozycji pierwotnej? U mnie wraca dopiero po wyłączeniu silnika :kwasny:

Opublikowano

Mariusz, a nie jest tak jak w b8, że podnosi się dopiero po przekroczeniu 20km/h :eusathink:

Opublikowano

dokładnie.. jak przekroczysz 20 km/h i rygluje drzwi to lusterko wraca. przynajmniej u mnie tak jest :wink:

Opublikowano

Dzięki Panowie, sprawdzę to bo faktycznie testowałem przejeżdżając autem z garażu do garażu i prędkość nie była zawrotna, a na pewno nie przekroczyła 20 km/h :grin:

Opublikowano
Witam!

Jaki potrzebny jest mi Kabel?

Najlepiej VCDS z ryzowni :wink:

Opublikowano
Panowie robiłem u siebie w A6 C6 opuszczanie prawego lusterka przy wrzucaniu wstecznego i działa, tylko pytanie czy jak zmienie bieg np. na 1 to lusterko powinno wrócić do pozycji pierwotnej? U mnie wraca dopiero po wyłączeniu silnika :kwasny:

a u mnie lusterko przy wrzucaniu wstecznego reguluje sie w boki:facepalm: a nie góra dół :kwasny:

tak samo jest podczas próby regulowania go przełącznikiem kiedy reguluję góra-doł to lustro się ustawia prawa-lewa

kabelki pomylone czy kodowanie liche :decayed:

może ktoś ma screenshota z kodowaniem sterownika drzwi pasażera

Opublikowano

Moze zle zamocowany jest silniczek :wink:

Opublikowano
Moze zle zamocowany jest silniczek :wink:

a da się to ruchome mocowanie na którym się trzyma szkło lustra obrócić ?

Opublikowano

Tak da :wink: na srodku masz TORXA , wystarczy przekrecić całosc .

Opublikowano

jutro sprawdzę, dzięki:hi:

Opublikowano

Chciałem spróbować czy załapie mi kodowanie graficznej prezentacji tylnego parktronika ale przy próbie zatwierdzenia kodowania pojawia mi sie dziwny komunikat. Może ktoś pomóc co z tym zrobić? Wcześniej kodowałem np. test liczników i nic takiego nie było.

ostrzezenie.jpg

Opublikowano
Tak da :wink: na środku masz TORXA , wystarczy przekrecić całość .

Niestety calości nie da sie obrocić:wink: ale znalazlem rozwiązani-kable prowadzące do silniczka metoda prób i błędow poprzelączalem pod inne piny

Opublikowano
Chciałem spróbować czy załapie mi kodowanie graficznej prezentacji tylnego parktronika ale przy próbie zatwierdzenia kodowania pojawia mi sie dziwny komunikat. Może ktoś pomóc co z tym zrobić? Wcześniej kodowałem np. test liczników i nic takiego nie było.

http://s1.postimg.org/omo24lb17/ostrzezenie.jpg

Seryjnie nigdy sterownik PDC 4 kanałowy nie ma wizualizacji, dlatego taki komuniakt wyskoczył .

I co zrobiłes ?

Opublikowano

Mam pytanko odnośnie korekty spalania na FIS a mianowicie.

Zatankowałem auto do pełna i pojechałem w trasę dokładnie 236km, w większosci autostrada ale ronda i 2 niewielkie miasta po drodze się trafiły. Prędkość 90-140km/h

Po powrocie zatankowałem znów auto do pełna i wyszło, że przepaliełem 16.50 litra tak wiec:

16.50x100 / 236km = 6.99 l/100km a FIS pokazał mi średnie 7.0 l/100km

Czy w zwiazku z tym powinienem coś robić z korektą spalania na FIS?? Może zanim zatankowałem powinienem pojeździć jeszcze np. tydzień do pracy po mieście i dopiero wtedy jechac zatankować i porównać FIS z realnym spalaniem? Tak aby była jazda mieszana 236km trasy i jakieś 100km po mieście?

Tak więc proszę o pomoc :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...