Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS ( VAG-COM ) Kodowania A4 B8


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

no one tak fabrycznie, po amerykańsku, włączam kierunek i mruga nie tylko kierunek :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no one tak fabrycznie, po amerykańsku, włączam kierunek i mruga nie tylko kierunek :facepalm:

a masz tam wogóle pomarańczowy kierunek, bo jeśli nie to na początek musisz całe lampy zmienić a potem myśleć o kodowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystkie kodowania zostały przyjęte i wszystko śmiga oprócz opuszczania lusterka pasażera przy włączonym biegu wstecznym. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrętło ustawiania lusterek zewnętrznych (to w drzwiach kierowcy) musi być ustawione na lusterko prawe, żeby opuszczanie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokrętło ustawiania lusterek zewnętrznych (to w drzwiach kierowcy) musi być ustawione na lusterko prawe, żeby opuszczanie działało.

Dzięki za podpowiedź. Zaraz sprawdzę

Pokrętło ustawiania lusterek zewnętrznych (to w drzwiach kierowcy) musi być ustawione na lusterko prawe, żeby opuszczanie działało.

Dzięki za podpowiedź. Zaraz sprawdzę

Działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy opuszczanie lusterek przy wstecznym działa BEZ elektrycznych foteli z pamięcią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to prawe lusterko nie wraca idealnie na swoją pozycję. Kilka osób pisało i ja też tak mam, że za każdym razem wraca odrobinkę niżej niż było ustawione. Po kilku razach trzeba trochę podnieść. Ale tragedii nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to prawe lusterko nie wraca idealnie na swoją pozycję. Kilka osób pisało i ja też tak mam, że za każdym razem wraca odrobinkę niżej niż było ustawione. Po kilku razach trzeba trochę podnieść. Ale tragedii nie ma ;)

To prawda - też to zauważyłem. Dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdaniem wraca na stara pozycję, ale co któryś raz zostaje obniżone i trzeba dzwignąć je ręcznie, raczej takie cos zauwazyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z innej beczki - czy da się zrobić tak, by choć jedno gniazdko 12 V działało bez kluczyka? Idealnie to w podłokietniku :) Bez rzezania w instalacji, samym kodowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez szans, wszystkie gniazda są podpięte pod ten sam przekaźnik :kwasny: możesz przepiąć w bagażniku po prawej stronie.


Z tego co pamiętam to wystarczy przepiąć z 2 w czerwonym uchwycie do 1 w w brązowym :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez szans, wszystkie gniazda są podpięte pod ten sam przekaźnik :kwasny: możesz przepiąć w bagażniku po prawej stronie.

Z tego co pamiętam to wystarczy przepiąć z 2 w czerwonym uchwycie do 1 w w brązowym :wink:

Witam, patrzyłem w prawym nadkolu w bagażniku i są tam 2 przekaźniki ale nie zatrybiłem mimo wszystko co dokładnie trzeba i gdzie przepiąć żeby w gniazdku było cały czas napięcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie ma zadnego przekaznika :) jest tylko masa oraz zasilanie po zapłonie

Wystarczy przepiac PIN zasilajacy do bezpiecznika po stałym plusie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość zaprogramowania wyłacznika kontroli trakcji, tak aby wyłączał wszystkie systemy stabilizacji? Najchętniej z ABS włącznie. :)

Niestety,nawet gdzieś opisywany sposób z 3 sekundowym trzymaniem przycisku, nie jest skuteczny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik jest - J807 ( przekaźnik gniazd wtykowych ) który zasila po zapłonie zacisk 87 w uchwycie bezpieczników (kolor czerwony), a Ty musisz przepiąć tak jak pisał Grześ do stałego plusa - zacisk 30 w uchwycie bezpieczników (kolor brązowy) :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wykodowałem dodatkowy ruch wycieraczki z przodu, ale coś jest chyba nie tak. Przed kodowaniem - 3x ruch wycieraczki i po przerwie 4ty. Po kodowaniu 2x i po przerwie 3ci. Myślałem, że to ten ostatni (4ty po przerwie) się wykoduje nie mam racji ?

Edytowane przez adkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam dwa problemy po zmianie kodowania na opuszczanie lusterka przy wrzucaniu wstecznego biegu teraz przy zamykaniu samochodu składa mi się tylko lusterko od strony kierowcy a od strony pasażera nie czy wie ktoś dlaczego. Nie zapisałem jaka była wartość wcześniej w tym kanale i nie mogę wrócić do poprzednich ustawień. Może ktoś podpowie jak to zmienić.

Drugi problem jest z kluczykiem pewnego dnia kluczyk przestał zamykać i otwierać samochodu dało się tylko odpalić.

Zapasowym kluczykiem mogę zamknąć i otworzyć samochodu czyżby kluczyk się rozkodował miał ktoś taki przypadek i jak można znów zakodować ten niedziałający kluczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kluczyka to sprawdziłbym przede wszystkim baterię. Jak dawno wymieniałeś?

Jeśli chodzi o kodowanie kluczyków, to tylko ASO, ale nie sądzę, żeby była opcja samoistnego "rozkodowania"...

Jeśli chodzi o sterowniki drzwi, to możesz śmiało skopiować kodowanie lewego sterownika do prawego (+ odznaczyć zamontowany przycisk ryglowania drzwi) i powinno działać. Na przyszłość zawsze zapisuj stare kodowanie.

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...