BartoszSoldier Opublikowano 24 Lutego 2022 Opublikowano 24 Lutego 2022 Jaki efekt? Wygląda bardzo dobrze
dRACoNIx Opublikowano 24 Lutego 2022 Autor Opublikowano 24 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 24.02.2022 o 22:14, BartoszSoldier napisał: Jaki efekt? Wygląda bardzo dobrze Poprawione ustawienie tłumików końcowych, jest elegancko. Generalnie poprawki po 2 innych Artystach. Dodałem 2x przelot Cystom Sport 18cm na stronę 63mm , wymierzone odległości mocowania tych że tłumików. Poprawki odległości rur , bo generalnie było na odpier**l wcześniej. Teraz jest tak jak powinno:) 2,7" downpipe po 120cm tłumik TurboWorks 2.7" przelot 35cm długości, potem jeszcze 30cm rury 2,7" i rozbicie Y na 2x 63mm tam 15cm rura 63mm tłumik 16cm Custom Sport Kod produktu: MU-L2U0ZZ401D przelot 63mm i 20cm 63mm rury, Cybant na 60mm do tłumików ABT Sebring by Austria 60mm wlot/wylot - same tłumiki są komorowe. Efekt jest zadowalający bo zniwelowałem jakiekolwiek niepożądane drgania, przez to dźwięk stał się bardziej czysty. Jest komfortowo nawet przy delikatnym przyciśnięciu pedału gazu, a jak mocniej wcisnę to budzą się mocne emocje. I to wszystko tylko na programie seria 200ps na dotarcie tak chciałem. Jeszcze 2400km i jadę robić MOC - ograniczeniem będzie tylko turbo więc nie mam pojęcia ile wyjdzie liczę że bliskie 400ps osiągnę. Tłumik środkowy ze stali nierdzewnej 63mm (2.5") Kod produktu: MU-L2U0ZZ401D Posiada wygłuszenie wewnątrz. Średnica wejście: 63mm Średnica wyjście: 63mm Średnica całkowita: 100mm Długość puszki 160mm Długość całkowita: 180mm Stal nierdzewna SS201 1,5mm Waga 1,3kg Edytowane 15 Maja 2022 przez dRACoNIx
afroo. Opublikowano 25 Lutego 2022 Opublikowano 25 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 17.08.2020 o 18:42, dRACoNIx napisał: Skrzynia już zmodyfikowana softem s jak padnę po jakimś czasie wtedy pomyśle o skrzyni z rs6 c6 . Narazie ma nastawiany zwiększone Nm czasy zmiany biegów na szybsze wszystko co można było zrobić Gdzie to robiłeś? Jakiś custom soft tcu, czy zwykła aktualizacja softu? Edytowane 25 Lutego 2022 przez afroo.
dRACoNIx Opublikowano 25 Lutego 2022 Autor Opublikowano 25 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 25.02.2022 o 05:44, afroo. napisał: Gdzie to robiłeś? Jakiś custom soft tcu, czy zwykła aktualizacja softu? Tylko Custom pod konkretne auto:) Digitune , ale zrobie na nowo w VAG Performance Pomorze , jak będę robił moc. Bo pewnie będzie lepiej dostosować pod to co silnik pokaże , ale narazie jeszcze docieram . Czujnik już jest ! 2.0L TFSI EA113 Upgrade Raildrucksensor BOSCH WWW.BAR-TEK-TUNING.DE Upgrade Raildrucksensor für Raildrücke über 139bar bei allen 2.0L TFSI Fahrzeugen. Da der... bo mam zawór 175bar i do strojenia trzeba podmienić czujnik bo chce 160bar zadać na programie Dziś 26,02,2022 - Kompleksowe pranie , ozonowanie, czyszczenie układu klimatyzacji odgrzybianie itd. Dziś 5,03,2022 - Syrena alarmu H12 wymieniona. Usterka naprawiona. Lampki rejestracji zrobione na Led, dodany rezystor , brak błędu spalonej żarówki. Dziś 6,03,2022 - Pozostają Kamery na przód rejestrator Audi OrI , i na tył kamera cofania która odmówiła posłuszeństwa. Oraz VFIS zastanawiam się czy montować czy nie. Dziś 9,03,2022 - OBIE Kamery zrobione Dziś 10,03,2022 - Rozkmina VFIS Edytowane 10 Marca 2022 przez dRACoNIx
dRACoNIx Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 Z którego samochodu pasuje kamera cofania która jest razem z listwa do klapy bagażnika. I jaki moduł pasuje do takiej kamery, wie ktoś ?
dRACoNIx Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Obie kamery zrobione samochód przygotowany do polerowania . Ale nie mam sił tego już robić jestem tak wykończony Edytowane 29 Marca 2022 przez dRACoNIx 1
dRACoNIx Opublikowano 24 Marca 2022 Autor Opublikowano 24 Marca 2022 (edytowane) Samochód dotarty - dziś poszło strojenie ale na seryjnej turbinie K04-064 Plany zrobić Hybrydę co ogarnie Mi od 400km +++ PS. Plan na wzmocnienie skrzyni konkretnie NP Konwertera i modyfikacja mechatroniki by bezpiecznie przebić 500Nm z zapasem i oczywiście uszczelka Cel puki co jeszcze nie osiągnięty .... 80% wykorzystany silnik - ograniczeniem dziś jest turbo Edytowane 15 Maja 2022 przez dRACoNIx 1
HOLMATRO Opublikowano 26 Marca 2022 Opublikowano 26 Marca 2022 Ten ea113 to tragiczna baza jeśli chodzi o wszystko powyżej stage 3. Wykres nie powala, patrząc na środki i czas jaki poświęciłeś. Ile nie wsadzisz, ile się nie nadłubiesz, mało komu się udaje dotrzeć do 380-400 ps. Tylko zmiana auta na S3 może coś pomoc. Ja za ułamek Twoich kosztów zrobiłem oficjalnie 331 ps, potem zmieniłem turbo na k04 i było coś koło twojego wyniku. Potem dla każdego jednego śmiesznego konia trzeba wydawać tysiące w tym silniku. Pieniądze w błoto. Sprzedałem stage3 kupiłem wolnossące S4 które w serii ma tyle koni i każdy głupi to naprawi, serwis do przejścia. Inaczej się rozpędza, 0-100 podobne ale nie trzeba co chwile jeździć poprawiać, rozgrzewać, pilnować, hamować, kontrolować. A zesra się i tak lada chwila coś, tak jest z projektami. I zastanawianie - naprawić czy sprzedać jak stoi. Byłem tam, przerabiałem to. Tak czy siak zakres prac imponuje, auto tez ladne nietuzinkowe, kto się zna doceni 2 1
dRACoNIx Opublikowano 26 Marca 2022 Autor Opublikowano 26 Marca 2022 Masz rację we wszystkim co napisałeś , po pierwsze nie wiedziałem że trafie na oszusta i popłynę z kasą - finał będzie w sądzie , po drugie miało być szybko i względnie tanio max 30tys. A że jest jak jest , - jestem bardzo wytrwały - to że przez ten cały czas zdobyłem wiedzę i dziś już bym się tego nie robi 2 raz. A kupił bym sobie rs4 b7 i s3 czy rs3 itd i miał wyje....ne to inna sprawa. Faktycznie osiągnięcie 400+ w ea113 to nie lada wyzwanie oraz kolejne worki z kasą, masa zachodu i to fakt. Nie to co w nowych silnikach Żona Mi powiedziała że i tak jest w szoku że to skończyłem i się nie poddałem czy olałem, bo większość tak by zrobiła właśnie. A zakres prac które w tym samochodzie zrobiłem to jest jakiś koszmar - i fakt że tak wiele w nim pozmieniałem i to jakim kosztem nerwów pieniędzy czasu i cierpliwości, dodatkowo osiągnięcie tej magicznej 4 z przodu i 5 z przodu na Tip będzie takim małym tryumfem ... Staram się to tak składać by właśnie to mogło normalnie jeździć bez awaryjnie, a to jest nie lada wyzwanie zresztą sami wiecie. Pozdrawiam Olo
HOLMATRO Opublikowano 26 Marca 2022 Opublikowano 26 Marca 2022 Podejrzewam ze jest wielu którzy życzą Ci tak jak ja - dopnij swego, masz tam zrobione wszystko co trzeba i nie, ale jak uda Ci się wsadzić 4 z przodu to będzie naprawdę nielada wyczyn i właśnie wisienka na torcie. Bardzo chciałbym to zobaczyć w niedalekiej przyszłości
dRACoNIx Opublikowano 27 Marca 2022 Autor Opublikowano 27 Marca 2022 (edytowane) Ciężko z doborem właściwego turbo , w rozsądnej cenie mam kilka opcji. 1: hybryda stage2 k04 064 390km/410km - 3600 netto 2: Ihi js5 z a4 b8 kolektor + hybryda - 6700 brutto 3: jrspec JRspec GTX2871R+ BB (GTX2874R) Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning FMIC.PL JRspec GTX2871R+ BB (GTX2874R) Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning ►FMIC.PL◄... 4: jRspec JRspec GT3076R Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning Flansza kolektora i AR T3 .63 Flansza downpipe 4-bolt FMIC.PL JRspec GT3076R Hybrid Ceramic BB - turbo, turbosprężarka tuning ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep... custom kolektor do obu jRspeci żeźba 5: AMG c45s hybryda 5500netto + custom kolektor 3000tys i żeźba:( 6: garret g25-550 0.49 AR 9850brutto + kolektor 5800brutto + żeźba z reszta Update: k16 rs3 8l 8y 368km - 400/405 PB95 410/420 PB100 B03 rs3 DAZA 400km - Spory zapas na set 400+ na - to że później wstaje , ale na + że przy 2500ob ma już ponad 300ps AMG A45S 381KM - TWIN SCROOL - nowoczesna konstrukcja ale dużo rzeźby bo kolektor trzeba custom zrobić Opcjonalnie - MOCNA HYBRYDA - BO p&p ale to zawsze hybryda gorsze wstawanie Edytowane 29 Marca 2022 przez dRACoNIx
Bajergdynia Opublikowano 29 Marca 2022 Opublikowano 29 Marca 2022 (edytowane) Olo moje zdanie znasz i trzymam kciuki Edytowane 29 Marca 2022 przez Bajergdynia 1
Bajergdynia Opublikowano 29 Marca 2022 Opublikowano 29 Marca 2022 W dniu 21.08.2020 o 08:56, Ziewal napisał: Ciekawy projekt ? a co do warsztatu to nie myślałeś o VAG Bauer ? W dniu 21.08.2020 o 10:09, dRACoNIx napisał: Nie znam VAG Bauer , nie mam zdania W dniu 14.02.2022 o 19:51, dRACoNIx napisał: Ostateczne: Składane VAG BAUER Service Strojone VAG Performance Pomorze A tam cicho być...........
dRACoNIx Opublikowano 29 Marca 2022 Autor Opublikowano 29 Marca 2022 (edytowane) PS. Po kilku dniach poznawania tematu "Turbo" Wnioski: Dobra hybryda K04-064 co musi być: PEŁNA LISTA ZASTOSOWANYCH ZMIAN 1. Koło kompresji 11+0 61.85 / 50.65 - 62/49 2. Wirnik 9blade 51.99 / 51.03 3. Twarda gruszka 4. Porting BOV 5. Łożysko oporowe mocniejsze 6. Dynamicznie wyważony 7. Modyfikacja obudowy sprężarki 8. Poprawiony przepływ kolektor Korzyści na + - jest P&P Alternatywa to RS3 K16 [8P/8V] 368KM - Bez ingerencji wydmucha 404 na pb98 Edytowane 15 Maja 2022 przez dRACoNIx
dRACoNIx Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Opublikowano 30 Marca 2022 (edytowane) Znalazłem Firmę od turbo i będę miał gwarancję Edytowane 15 Maja 2022 przez dRACoNIx
dRACoNIx Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) Kierując się rozsądkiem zdecydowałem się na HYBRYDĘ K04-64 Będzie Gwarancja !!! Edytowane 15 Maja 2022 przez dRACoNIx
HOLMATRO Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Godzinę temu, dRACoNIx napisał: Kierując się rozsądkiem zdecydowałem .... you made my day
dRACoNIx Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, HOLMATRO napisał: .... you made my day brakiem rozsądku było by to !!! G25-550 wartość turbo 2/3 wartości całego auta Edytowane 1 Kwietnia 2022 przez dRACoNIx 1
dRACoNIx Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) Update MORE power is in progress Osiągnięcie 400km i 500nm to jedno , sprawienie by to jeszcze później jeździło i się zaraz nie rozwaliło to już inna bajka. Dodatkowy zakres prac: 1.To musi być, bynajmniej powinno. Wysokowydajny zestaw paska rozrządu do wszystkich silników 2L TFSI. Maksymalne wzmocnienie strony sterującej! Absolutnie konieczne od około 390 KM w górę, aby zapobiec uszkodzeniu silnika. Szczególnie niezbędny do silników ze wzmocnionymi sprężynami zaworowymi. W zestawie: Pasek rozrządu GATES wykonany z kevlaru (czarny) Pompa wodna RACE Mechaniczny napinacz pasa (zestaw) Wysoki moment obrotowy Riemenscheibe (Zestaw) RACE Śrubowe koło wałka rozrządu Regulowane koło wałka rozrządu Centralne koło pasowe śrubowe ARP Ten zestaw zawiera następujące elementy: 1 x 1.8T & 2.0L TFSI Centralna śruba do przekładni przez ARP & BAR-TEK Numer artykułu: 2118t142 1 x BAR-TEK® High Torque Pulley Kit, odpowiedni do 2.0L TFSI & TSI Numer artykułu: 21tf020 1 x 2.0L TFSI EA113 Śruba wałka rozrządu Koło BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf174 1 x 2.0L TFSI EA113 Regulowane koło wałka rozrządu BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf166 1 x 2.0L TFSI EA113 Upgrade Pompa wodna z metalowym kołem Numer artykułu: 21tf064 1 x 2.0L TFSI EA113 pasek rozrządu GATES Numer artykułu: 21tf050 1 x 2.0L TFSI EA113 dno koła pasowego do paska rozrządu BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf434 1 x 1.8T 20V & 2.0L TFSI EA113 mechaniczny wałek napinający do paska rozrządu BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf433 1 x 2.0L TFSI EA113 koło pasowe do paska rozrządu BAR-TEK® Numer artykułu: 21tf435 Rysunek przedstawia silnik 1.8T 2. Klapy wlotowe KILL-Kit do wszystkich silników 2.0L TFSI EA113 z paskiem rozrządu. - TO BĘDZIE JESZCZE DO PRZEMYŚLENIA Dzięki zestawowi KILL można usunąć klapy, które znajdują się w oryginalnym kolektorze dolotowym silnika 2.0L TFSI. Ma to tę zaletę, że w przewodzie dolotowym nie ma już przeszkadzających klap, które znacznie zakłócają przepływ powietrza do zaworu dolotowego. Zalety: Maksymalny przepływ Brak zwężeń w kanale wlotowym Większa moc i moment obrotowy Koniec z uszkodzonymi klapami Mniejsze opóźnienia turbo Do 5% większa moc Nadaje się do wszystkich 2.0 TFSI z silnikiem paska rozrządu EA113. Klapy wirowe w głowicy cylindrów są zachowane. (Usunięcie klap musi zostać przeprogramowane w oprogramowaniu) 3. Hybryda Stage3 zostanie zrobiona w firmie TOTAL TURBO Oddaj swoją turbosprężarkę w nasze ręce. Oferujemy ????????????? ?????? ?????????̨?̇????, który poprawia ich wydajność, sprawność, a także umożliwia zwiększenie mocy. W naszym asortymencie posiadamy koła kompresji frezowane, które są nawet do 20% wydajniejsze w porównaniu z ich standardowym odpowiednikiem, o takich samych wymiarach. 4. Wlatuje Nowy wałek ssący ASO CDLA - większa krzywka zdjęcie podglądowe 5. Przepławka ASO 76nm CDLA - Opcja , ale raczej na tak. 6. K&N box Vs Stożek IGT 500km - Opcja 7. Mechatronika do przeglądu sprawdzenie - wymiana uszczelnień itd. 8. Downpipe 3" + przeprojektowanie układu wydechowego - Komfort + Moc dodanie 2x tłumik środkowy przelotowy 25cm 63mm + 2x 16cm 63mm! 9. ROBOCIZNA Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez dRACoNIx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się