Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie doładowania bez programu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A powinieneś mieć 140KM tak? Wyszło Ci 161 a te 20 przez podniesienie samego doładowania czy jeszcze coś robiłeś?

Opublikowano
A powinieneś mieć 140KM tak? Wyszło Ci 161 a te 20 przez podniesienie samego doładowania czy jeszcze coś robiłeś?

seria AVJ to 150 koni, dołożony drugi cooler z BEXa,TIP, stożek, doszły wtryski z BEXa, ale ciśnienie paliwa zostało obniżone, bo na 4 barach wywalało check'a na desce -mieszanka była zbyt bogata-nic więcej nie było "gmerane" w aucie-żaden program nie był robiony, z tą tylko różnicą, że wszystko było zakładane w jednym czasie, ale pomiary były na tych gratach, czyli seryjne doładowanie, plus graty i potem doładowanie na MBC i pomiar:wink:

ale nawet na samym początku, jak tylko był sam MBC-pomiar VAGiem pokazywał 265 niuta

Opublikowano
:doh: a ja myślałem że rozmawiamy o Twoim autku które masz w profilu :wink: To może jak wsadziłeś większe wtryski i MBC to dlatego to się zgrało :naughty: i dało taki efekt. Ja jak nazbieram kaskę to może się zdecyduję na program ale mam inne priorytety na razie.
Opublikowano
To może jak wsadziłeś większe wtryski i MBC to dlatego to się zgrało :naughty: i dało taki efekt.
nie- to nic nie zmienia, bo wtryski 320cc na 4 barach-to za dużo-trzeba było odjąć trochę ciśnienia na listwie, bo check wyskakiwał, wiesz- to nie jest tak, ze podniesiesz doładowanie i wrzucisz większe wtryski i będzie dobrze-ECU dozuje dawkę paliwa "biorąc pod uwagę" jeszcze inne czynniki, jak np przepływka, sonda et cetera-podnosząc doładowanie, bez ingerencji w mapę doładowania-stosujesz maximum, dla danej tolerancji i ECU ma to w pamięci i dalej aplikuje te same porcje paliwa, proporcjonalnie do wzrastających obrotów i obciążenia- wrzucając wtryski o większej przepustowości- nie będzie regulowana dawka, bo czas ich otwarcia jest uzależniony od danych z przepływki-więc, albo trzeba zmniejszyć ciśnienie paliwa na listwie, albo "oszukać" ECU, na przepływce-dając przepływkę o większej średnicy, co zmniejszy przepływ powietrza, a przynajmniej zaniży dane z czujnika i wtedy to można zgrac-oczywiście jadąc do tunera na program-zrobi to w ECU i n ie ma potrzeby kombinacji...

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

Dobry wybór? Bo na forge to mnie nie stać ;/
Forge- to tylko nazwa z tradycją i dożywotnią gwarancją-ten też zrobi robotę:wink:
Opublikowano

Teraz przejrzałem trochę tematów i zacząłem zastanawiać się nad BOV'em properfekta typ II, i nie jestem pewien czy brać dv'ke czy bov'a ;/

Opublikowano

Dzięki Dominik za wyczerpującą odpowiedź, a powiedz mi jeszcze jedno, czy te wtryski z BEX-a będą pasować również do AEB-a?

Opublikowano

pasujo

Opublikowano
To w końcu brać tą dv'kę i MBC ProPerfekta? Czy dv oryginalny bosha a mbc jakiejś innej firmy?
bierz properfekta
Opublikowano

pozyczylem od kumpla MBC i zamontowalem z ciekawosci jak to jest.

popmuje do 1 bar no i wiadomo komp odcina czy moze mbc jest chu... i puszcza za duzo powietrza?

Nie bylo wczesniej nigdzie montowane tylko lezalo na polce wiec nie wiem jak w innym aucie.

Opublikowano

wyreguluj na 0,75 bara i wtedy się przejedz-w B5 musisz podpiąć wskaźnik doładowania i zaczynać stopniowo-przykręć delikatnie, potem jazda i patrzysz na wskaźnik-jak za mało-przykręcasz delikatnie mocniej i tak, aż osiągniesz moment, gdzie na 5 biegu w granicach max momentu obrotowego, czyli nie więcej niż 3,5-4 tys obrotów z pełnym gazem nie odetnie-np pod górkę będzie to trochę trwało, zanim ustawisz, ale zobaczysz efekt:decayed::wink:

Opublikowano
wyreguluj na 0,75 bara i wtedy się przejedz-w B5 musisz podpiąć wskaźnik doładowania i zaczynać stopniowo-przykręć delikatnie, potem jazda i patrzysz na wskaźnik-jak za mało-przykręcasz delikatnie mocniej i tak, aż osiągniesz moment, gdzie na 5 biegu w granicach max momentu obrotowego, czyli nie więcej niż 3,5-4 tys obrotów z pełnym gazem nie odetnie-np pod górkę będzie to trochę trwało, zanim ustawisz, ale zobaczysz efekt:decayed::wink:

no i pogmeralem i dziala jak nalezy

dev mail racje z tym pompowanie na 1 bar, zanim ustawilem dmuchnelo 1 bar i nawet przed "5" nie przeladowalo, przy takim kopnieciu byl fan. Wiadomo na razie to polsrodek, musze zmienic turbawke, najlepiej na K03S a potem pogmerac w kompie, wiadomo ze to choroba

Przy 1 bar na drugim biegu zrywal przyczepnosc i to nie przy "pracy" sprzeglem a z momentu

Opublikowano

ale i tak masz coś z programem, bo seria nie dmuchnie Ci 1 bara, może w peacku, ale na pewno nie utrzyma tyle:whistling:

Opublikowano

masz moze i racje nigdy autka nie hamowalem,

sciagnolem go z .de , wiadomo sporo do roboty bylo ale co tam o to chodzi by sie pobawic a nie miec gotowca.

to co zastalem na pierwszy rzut to sprezyny -40, pozniej chcialem wywalic kat, kupilem przelot od Gruchota wyciagam a tam niespodzianka, pucha pusta w srodku. Zaczalem byc coraz bardziej przekonany ze autko latwego zycia nie mialo, ale na razie daje rade, no moze nie liczac tego ze turbina zaczyna puszczac i stad kwestia zmiany. Mysle nad K03S tyle ze musze wynegocjowac z zona tansze wakacje ;) .

Opublikowano

Dominik MBC lepiej ustawic w/g przepływki a nie manometru

przy wyższej temperaturze bedzie wyższe doładowanie

a przy nizszej nizsze

Koledze chodzi o to aby turbo ładowało maksymalnie bez odcinki

Opublikowano

---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:22 ----------

[/color]

thx :wink:

a jakie masz u siebie wtryski teraz? ołówki starego typu czy krótkie nowego? bo one zamiennie nie pasują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...