lutas Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Dzisiaj robiłem regenerację przednich zacisków i wymianę elastycznych przewodów hamulcowych. O ile strona lewa poszła gładko - o tyle z prawej nastąpił problem przy łączeniu sztywnego i elastycznego - co prawda śruba puściła dość łatwo - ale za nic przewód sztywny nie chciał się rozłączyć z osadzoną na nim złączką - spowodowało to że przewód przy próbach odkręcania się nieco "skręcił". Żadne WD40 ani opukiwanie nie dało rezultatu. Na razie dokręciłem to z powrotem i muszę coś z tym fantem zrobić - bo jak sądzę materiał przewodu uległ osłabieniu przy tych manipulacjach - poza tym elastyczny został stary. Myślę że jakbym go pokręcił dalej, to przewód by się zawinął w trąbkę Orientuje się ktoś jaki jest koszt oryginalnego przewodu sztywnego w ASO ? Co proponujecie - wymianę przewodu na ori z ASO (da się to w ogóle wsadzić bez demontażu połowy samochodu?) czy kupić zwitek miedzianego i samemu sobie podoginać stosownie do potrzeb ? Wg ETKI doszedłem że powinien mieć długość 1730mm.
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 w ASO Cie skroją podjedz do ICarsu, kupisz na wymiar
lutas Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jak rozumiem zamontować da radę tylko przewód miedziany, bo stalowego - nie ma opcji ? Z Twojego doświadczenia możesz ocenić że miedziany zda egzamin ?
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 bez problemu w oryginale jest nierdzewny
lutas Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Trochę szkoda wywalać ten ori - ale jak widać wyjścia nie ma . Wg ETKI wychodzi długość 1730mm, w Intercarsie jest dostępny 1760 mm i taki sobie zamówię (te 3 cm nadmiaru chyba nie będą problemem).
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 nie bedzie zadnym problemem pamietaj o tym aby nie opróznic zbiorniczka na pompie hamulcowej bo bedziesz w czarnej d...pie
lutas Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2012 Jeszcze jedno pytanko - bo nie odkręcałem przewodu przy pompie ABS, czy tam złączka jest identyczna jak z drugiej strony przy łączeniu z elastycznym ? (chodzi o skok gwintu itp.)
lutas Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jak dzisiaj na to spojrzałem - to nie wiadomo jak się do tego zabrać, może to tylko pozornie strasznie wygląda Chociaż fakt faktem że miedź jest plastyczna i można ją stosownie do potrzeb dopasowywać. Montażu ori stalowych to sobie w ogóle nie wyobrażam - chyba uprzednio rozkładając samochód na części pierwsze
piotrzaba5 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 jestem po takim zabiegu i muszę powiedzieć że tylko wygląda to strasznie, a tak naprawdę to roboty na jakieś 1,5 godz. U mnie (to i pewnie u ciebie jest różnica gwintów przy kole i przy pompie). Założyłem oczywiście miedziany, który kosztował w ASO 30-pare zł. Powinieneś poradzić sobie z tym problemem
lutas Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Jak to przetykałeś - tj. od której strony zaczynałeś ? Przyznam że takiej operacji nigdy u siebie w aucie nie robiłem.
piotrzaba5 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 od strony koła, bo nie do końca byłem pewien gdzie się kończy przy pompie abs. Trochę odwagi i będzie ok
Phoenix5 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 W dniu 24.06.2012 o 21:57, Dev napisał: nie bedzie zadnym problemem pamietaj o tym aby nie opróznic zbiorniczka na pompie hamulcowej bo bedziesz w czarnej d...pie a niby czemu jestes w czarnej d...pie ?
cysiek18 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 38 minut temu, Phoenix5 napisał: a niby czemu jestes w czarnej d...pie ? bo ją zapowietrzysz i bez urządzenia na podciśnienie nie odpowietrzysz
Phoenix5 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 59 minut temu, cysiek18 napisał: bo ją zapowietrzysz i bez urządzenia na podciśnienie nie odpowietrzysz czyli jak wymieniam zbiornik płynu hamulcowego to kapa ... ?
Hezen Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Co zrobić lub jak zrobić żeby nie zapowietrzyć pompy przy wymianie zbiorniczka? Poda ktoś jakieś wskazówki lub całą procedurę?Wysłane z OP3T
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 59 minut temu, Hezen napisał: Co zrobić lub jak zrobić żeby nie zapowietrzyć pompy przy wymianie zbiorniczka? Poda ktoś jakieś wskazówki lub całą procedurę? Wysłane z OP3T cały czas pilnować płynu w zbiorniczku ma być na maxa
Emejcz Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Czy ktoś miał okazje wymieniać i wie jakie są długości i końcówki potrzebne do przewodów w B7 1.8t Quattro: -lewy i prawy przód od pompy do przewodów elastycznych -lewy i prawy tył od łączenia na dole grodzi do przewodów elastycznych tył ?
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Emejcz napisał: Czy ktoś miał okazje wymieniać i wie jakie są długości i końcówki potrzebne do przewodów w B7 1.8t Quattro: -lewy i prawy przód od pompy do przewodów elastycznych -lewy i prawy tył od łączenia na dole grodzi do przewodów elastycznych tył ? Zwykle M10x1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się