wilku213 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Witam, pojawił się u mnie problem. 3 dni temu wymieniłem tarcze+klocki komplet na dwie osie. firma Bosch. 6 stówek poszło, Zrobiłem około 150km, a one jak od wymiany piszczały...tak piszczą dalej po tych 150km. Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?
jochan41 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 ja wymienialem z przodu tarcze ATE i klocki ori kupilem na allegro za 200zl.....zrobilem gdzies kolo 700km i tez mi troche piszcza jak lekko hamuje
wilku213 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2012 No właśnie zainwestowałem w boscha, wydawały się ok. Piski ustana? Co jest tego wina?
jochan41 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 hmmm..nie mam pojecia..ja tez myslalem ze ori klocki to beda spoko a tu piski sie pojawiaja....pytalem w sklepie u znajomego to powiedzial ze to tarcze ate ponoc popiskuja troche
andy59 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Też mam komplet Bosch-a, jak się rozgrzeją to popiskują przy hamowaniu.
akwarium Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 wiyam umnie klocki TRW i tez piszcza makabra
H4mm3R Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 Dlatego warto poczytać forum i kupić coś sprawdzonego, jak np. tarcze Zimmermann i klocki ferodo premier, wtedy nic nie piszczy i dobrze hamuje. A teraz musisz z tym żyć
patrosss Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 ja tak samo mam myslalem ze jak wymienie to przestana owszem ale na krotko.. teraz znowu to samo .. okladzina klocka jest twarda i dlatego ale chociaz na dluzej starcza .. albo nie hamujmy
marewel Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Taśma 2stronna podkleić i nie będą piszczeć.
Dev Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 to nie wina klocków czy tarcz pisk to nic innego jak drgania o okreslonej czestotliwosci klocek musi byc sztywno i mocno osadzony w zacisku i na jarzmie sprawdzcie sobie dokłądnie w jakim stanie macie gumy od prowadnic oraz spręzyny na zaciskach bo lekko kosi klocek w zaciski i dlatego tak sie dzieje no i zróbcie tak jak radzi Marewel
Dev Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 do hamulców nie powinno sie stosowac smaru miedzianego
tomcrack27 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 bosch jest do d*py juz wiecej ich nie kupie bo kiedys tez je zamontowalem i musialem jezdzic ze 3 miesiace az przestana piszczec
AZIK Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Dlatego warto poczytać forum i kupić coś sprawdzonego, jak np. tarcze Zimmermann i klocki ferodo premier, wtedy nic nie piszczy i dobrze hamuje. Święte słowa, oj święte... polecam taki zestaw... nic nie piszczy a hamowanie jest bomba nawet w mocno wysilonych jednostach.... Taki własnie set-up polecił mi kiedyś kolega devastation i naprawdę nie żałuję.... Kolego marewel lub devastation: o co chodzi z tą taśmą dwustronną i co się klei/podkleja/nakleja??? pierwsze słyszę o takich działaniach i chętny jestem wiedzy na ten temat bo nigdy nie stosowałem tejże techniki... Edit: Bosch`a, TRW i Brembo nie kupił bym niestety...
Dev Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 czesto sie zdarza że na klockach jest papier pod którym jest folia z klejem
AZIK Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 od strony tłoczka/jarzma - to wiem.....czy chodzi o coś innego??? bo dalej nie rozumiem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się