Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Avanturnik AFN by Tommy Gun - upgrade complete


Tommy Gun

Rekomendowane odpowiedzi

a ja juz Ci mówie 17ka i 1BE to koza, zobacz sobie to zestawienie na ex furce Rafalekxa, dla 17ki wizualnie najlepiej podchodzi obnizenie -30-35, nie zawadzasz o wszystko, mozesz jeżdzic szybko a auto jest juz niskie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, czyli mówimy tutaj przykładowo o springach Eibach -30. Pytanie tylko czy obecne amorki dadzą przy nich radę ?? Wtedy można pogonić obecne springi, na forum jest dość spore zapotrzebowanie.

Pod blokiem sąsiad ma A4 i na lato ładuje 17-tki do 1BA. Felgi wzorowane na RS ale szpara w nadkolu jak u starej k...y między nogami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś zobaczył jakie seksowne kołpaki ma teraz to by nie powiedział że elegancik :)

Trochę do zrobienia jest, na dniach wleci rozpórka dolna i planuje też zakup kosmetyków Meguiars lub Poorboy's World.

Choć, stety/niestety więcej czasu będę musiał przeznaczyć na drugie autko. W 2.5 tdi wtryski odmówiły posłuszeństwa oraz przyszedł czas na kompletny rozrząd. Na szczęście z poprzedniego silnika ostał się cały komplet na nowych końcówkach FIRAD. Pompiarz miał je zmienić przy okazji ustawienia kąta wtrysku ale ich nie zmienił... heh jak człowiek nie stanie obok to odchodzi fuszerka.

Nie planuje nikt otworzyć warsztatu A4-klub.pl :) ??

---------- Post dopisany 11-02-2013 at 20:12 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 08:47 ----------

Ostatnio z nudów wziąłem się za wypolerowanie rozpórki górnej. Na początek papier o gradacji 2500 na mokro a następnie pasta G3. Efekt lustra - na weekendzie wrzucę fotki.

Dzisiaj również dotarła rozpórka dolna.

A żeby było weselej to wysrały się wahacze górne z lewej strony. W sklepie czekają już na odbiór Lemforderki, czyli niekończąca się opowieść - sezon 2.

---------- Post dopisany 10-05-2013 at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 19:55 ----------

Co by nikt nie mówił, należy rozruszać temat :naughty:

Swoje 17-tki eslajny władowałem do b7, toteż zostałem chwilowo na 16... Użytkownik PUMA wystawił na naszym forum 17 Ronale i po krótkiej rozmowie zdecydowałem się na zakup. Felunie już w drodze --> 38499057bd0219e1med.jpg

Sądzę że grafit będzie się ładnie komponował z LY7L ;)

W międzyczasie, oczekując na nowe niunie, przygotowałem mały salon kosmetyczny + nowe zakupy:

- Meguiars Mirror Glaze x 2

- Meguiars Rubbing Compound

- aplikator Meguiars

- bawełniana mikrofibra Meguiars

- waniliowy odświeżacz Chemical Guys

e25b4866e9f593b6med.jpg

Najciekawsze, że znalazłem swojego obecnego paździerza na google street view jak stoi u sprzedawcy, a na drugim ujęciu stoi przed pracą. Zobaczcie na swoje autka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te same alu co kupiles bardzo ładne i twarde zarazem polecam.Kapsle masz do nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te same alu co kupiles bardzo ładne i twarde zarazem polecam.Kapsle masz do nich?

Kapsle są jedynie 3, jeden będę musiał dorwać na alledrogo. I tak pójdą do małej przeróbki - albo dam je w kolor albo jakiś oryginalny wzór. W ASO ceny tych dekielków są porażające.

Druga sprawa troszkę ET jest kulawe na tych felgach (45), ale w razie czego założę dystanse p/t.

Wczoraj jeszcze wypucowałem paździerza woskiem Mirror Glaze - efekt nieziemski. Nie zmienia to faktu, że zaraz przyleciały pierdolnięte gołębie i już się przymierzały do zrzutu na auto.

PS. Jakby ktoś zamawiał kosmetyki ze stronki Meguiar's - Kosmetyki samochodowe, Autokosmetyki, Chemia samochodowa - Strona główna - dorzucają świetny katalog co jak i gdzie stosować z pełną charakterystyką produktów. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update tematu:

- po wielu bojach zagościły 17 od S-line w czarnym połysku (dekielki dojdą z czasem)

- ramki klubowe do pary z wlepką i kubkiem

- rozwiązałem problem cieknącej rurki olejowej turbo

- zalałem Liqui Moly Ceratec

675852a8881c213amed.jpg ba37b0575cc586bemed.jpg 185c167b6a26fb31med.jpg ae3741ad148c98d3med.jpg

Ponadto zabieram się za zrobienie stolika, nóżki będą z tłoków. Blat będzie oparty na głowicach albo na kolektorach dolotowych.

Nie wiem tylko czy oddawać dziada do piaskowania czy też nie.

Na początku była koncepcja, żeby z tulei za obrotem wału wysuwało się piwko. Za dużo jednak z tym roboty + ciężar takowego...

c299ffeb94cb0981med.jpg ce460f7d122f2ecfmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem takie stoliki i fajnie to wygląda,kibicuje,żeby Ci się udał:wink:

Co do microfibry jan niezbędny robi dobre do podłóg a kosztują 1/3 megsowych:decayed:

a co do gołebi to zasada jest prosta im lepiej się świeci tym szybciej jest osrany:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj już się rozglądałem :) TA Technix jakoś do mnie przemawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem takie stoliki i fajnie to wygląda,kibicuje,żeby Ci się udał:wink:

Co do microfibry jan niezbędny robi dobre do podłóg a kosztują 1/3 megsowych:decayed:

a co do gołebi to zasada jest prosta im lepiej się świeci tym szybciej jest osrany:grin:

Byle tylko felg nie osrały bo są w połysku :grin:

Slava co do gwintu rozwiązała mi się sprawa, zmieniam miejsce zamieszkania i garaż. W obecnym przy wjeździe strasznie szorowało przez metalowy próg.

Czas najwyższy przegonić kozę z samochodu :decayed:

---------- Post dopisany 28-06-2013 at 08:10 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2013 at 10:10 ----------

Mały update

Chwilę temu pojawiło się bulgotanie w nagrzewnicy oraz stwardniały węże od układu chłodzenia. Dochodziło do tego, że po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka wywalało płyn przez zbiorniczek. Postanowiłem nie czekać i oddałem auto w zaufane ręce. Na climatroniku wyraźnie wzrastała temperatura no i raz wyrzucił płyn w czasie jazdy.

Mechanik który wymieniał termostat przy zmianie rozrządu w ubiegłym roku, założył go odwrotnie i osadził na silikonie. Nie uwierzyłbym gdybym nie ujrzał tego na własne oczy....

W układzie było duże ciśnienie, więc postanowiliśmy zrzucić głowicę. Coś nie tak było z uszczelką przy 4 garze no i ten termostat... Wymienione zostały:

- uszczelka pod głowicą

- uszczelniacze zaworów

- uszczelka pokrywy zaworów

- popychacze 8 szt.

- wszelakiej maści uszczelki i podkładki

- termo włącznik wentylatora chłodnicy

A co najciekawsze, coś nie tak było z 3 popychaczami i wszystko wskazuje że wałek rozrządu nie był właściwie ustawiony. Nie mi to teraz oceniać ale tak właśnie jest z wymianą rozrządu na kreseczki...

Wszystko było szczelne, powierzchnia głowicy wyrównana, zawory sprawdzone, wszystko wyczyszczone i zrobione na tip top.

Najważniejsze w tym wszystkim - na tulejach nie ma najmniejszych progów. Historia serwisowa + stan silnika potwierdzają przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A brzydkie te jarzma, fuj.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być i różowe dev, ważne że spełniają swoją rolę :) wszystko co mowileś o 312 i tarczach ferodo potwierdziło się . Powiem więcej każde dlubanie z mocą powinno się zaczynać od mocniejszych hebli... teraz jeszcze zakładam nowy dwumas + sprzeglo awx i nie robię nic przez pół roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być i różowe dev, ważne że spełniają swoją rolę :) wszystko co mowileś o 312 i tarczach ferodo potwierdziło się . Powiem więcej każde dlubanie z mocą powinno się zaczynać od mocniejszych hebli... teraz jeszcze zakładam nowy dwumas + sprzeglo awx i nie robię nic przez pół roku :)

sam pewnie w to nie wierzysz :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być i różowe dev, ważne że spełniają swoją rolę :) wszystko co mowileś o 312 i tarczach ferodo potwierdziło się . Powiem więcej każde dlubanie z mocą powinno się zaczynać od mocniejszych hebli... teraz jeszcze zakładam nowy dwumas + sprzeglo awx i nie robię nic przez pół roku :)

Jak będziesz grzeczny to powiem Ci jak wrzucic 320mm albo i więcej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...