Orzeł Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 daj znać czy się udało bo aż mnie ciekawość zżera ......... jak się uda to mocy przybywaj...
milart Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 No niestety wtryskiwacze od 3.0 BiTdi nie będą pasowały. Różnią się rozmiarami i to wszystkimi. Jak by chociaż rozmiar był taki sam to może i dałoby się coś zrobić. Dobra nie ma co kombinować. W przyszłym tygodniu będę miał na dobre potwierdzone czy wtryskiwacze bankowo są do wymiany i jak coś to od razu je wymienię. No i kto wie czy na pokładzie nie zawita większe turbo:banan: Plan już jest ale po bardzo prawdopodobnym wydatku na wtryskiwacze trochę się opóźni:wallbash:
feti Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Ja z kolei jestem po wymianie pompy tandemowej i filtru paliwa. W 90% szarpan nie ma i lepiej reaguje na gaz. Chociaż na hamowni nie wyszło nic lepiej to przynajmniej nie szarpie mi. Muszę jeszcze wywalić dpf bo prawdopodobnie mam przód jego stopiony i spaliny osiągają szybko wysoką temp. Generalnie takie szarpniecia na jałowym też ustaly Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Najciekawsze jest to że u mnie nie ma żadnych szarpań, dobrze pali i równo pracuje a moc co jakiś czas spada no i wcale czarnym nie dymi(a dpf'a nie ma). Więc prawdopodobnie to bardzo wczesne objawy padających wtryskiwaczy albo coś innego. W każdym bądź razie do końca przyszłego tygodnia bankowo będę wiedział co to jest.
feti Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 A program gdzie robiłeś. U Witka? Jeśli Ci nawet nie szarpie, to może inna część. Ja miałem sprawdzane od baku: pompa elektryczna w baku, dalej filtr paliwa i pompa tandemowa, następnie wiązka pompowtrysków no i jeszcze wtryski zostały. Może to któryś z "wcześniejszych" elementów?
MARCIN607 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Wiem że to nie delikatne pytanie ale jaki koszt nowych wtysków??
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":) ---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ---------- Wiem że to nie delikatne pytanie ale jaki koszt nowych wtysków?? Przy dobrych wiatrach może ok 900-1000zł za sztukę...
_Gabriel_ Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":) Kolektory dolotowe owszem padaja(przepustince sterujace), ale one raczej nie maja wplywu na dawke paliwa. Jaka turbine planujesz wlozyc? Mozesz zdradzic? Jakie prognozy po zmianie turbiny?
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Mimo tego złego to dobrze że Audi nie ma cen jak Mazda. Tam 4-y wtryski do CR-a kosztują lekko ponad 20.000 zł.... ---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ---------- Program w kreatorze mocy. No właśnie obecne diagnozy też mi nie pasują do wtrysków. Pewne jest to że za mało paliwa dostaje. Może być też coś z kolektorem dolotowym(podobno ok 120kkm potrafią padać) i niewłaściwie mieszankę robi. Ja już jestem głupi. Mam cichą nadzieję że to coś tańszego niż wtryski a wtedy "Witaj Nowa Turbino":) Kolektory dolotowe owszem padaja(przepustince sterujace), ale one raczej nie maja wplywu na dawke paliwa. Jaka turbine planujesz wlozyc? Mozesz zdradzic? Jakie prognozy po zmianie turbiny? Co do turbiny to jeszcze decyzja nie jest podjęta. Jak już się zdecyduję to oczywiście wszystko opiszę. A jeżeli chodzi o moc to wciąż chciałbym pozostać w okolicach 340PS. Zależy mi na tym żeby turbina pracowała na luzie a nie na 150% swoich możliwości jak obecna...
_Gabriel_ Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 powiem tak, Setup 340PS jest spokojnie do osiagniecia na seryjnej turbinie i dzialajcym filtrze DPF
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 powiem tak,Setup 340PS jest spokojnie do osiagniecia na seryjnej turbinie i dzialajcym filtrze DPF To że jest do osiągnięcia to wiem, ale szkoda mi turbiny bo przy tej mocy to już granice jej wytrzymałości.
peter22 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 nie przesadzaj orzeł miał jak dobrze pamietam 360 KM a po zmianie turbo 370KM chyba ze sie pomyliłem i na starej miał 350 a na nowej 360KM:jerk:
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 nie przesadzaj orzeł miał jak dobrze pamietam 360 KM a po zmianie turbo 370KM chyba ze sie pomyliłem i na starej miał 350 a na nowej 360KM:jerk: W to że miał na fabrycznej ok 350 to nie wątpie. Ale teraz na większej przynajmniej może być spokojny że mu nie padnie. W końcu fabryczna była projektowana do samochodu który ma 240 a nie 350PS.
peter22 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 to narazie zostaw aż ci nie padnie a dopracuj reszte
milart Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 to narazie zostaw aż ci nie padnie a dopracuj reszte Oczywiście podstawą jest dopracowanie pozostałości. Dopóki cokolwiek będzie nie tak nawet nie zamierzam brać się za turbo.
Orzeł Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 podsumuje to tak: "seryjne turbo to najlepsze turbo" i ja bym go nie zmieniał seria da Ci te 340 ps jak masz zdrowy motor, a wieksze turba itak nie mają sensu bo układ wtyrskowy (w CCWA) itak nie jest w stanie go wykorzystać
mgtan Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:)
mystic.pl Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:) CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- CCWA i CAPA wychodza podobnie CAPA - CR 1600bar CCWA - CR 1800bar
_Gabriel_ Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 które 3.0 TDi ma największy potencjał... np. w którym układ wtryskowy jest najwydajniejszy? pomijam 3.0 BiTDI:) CCLA, którego ze świeczką szukać. Ma CR 2000bar. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- CCWA i CAPA wychodza podobnie CAPA - CR 1600bar CCWA - CR 1800bar CDNC - tez tez ma szyne z cisnieniem okolo 2000bar - cisnienie w railu nie jest wyznacznikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się