Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8T] Dlugie krecenie przed odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ano jak w temacie...

Po nocy trzeba krecic ok 4-6 sek zanim odpali... po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok... jednak jak postoi kilka minut znowu trzeba pokrecic... odpala za pierwszym razem, ale troche to trwa...

co jeszcze sprawdzic? bo troche to nieeleganckie zachowanie dla tak zacnego auta jak audi...

Kiedys juz o tym tutaj pisalem... zostalem wyslany na VAGa... Wczoraj jednak bylem podpiety do komputra i ten nic nie wykazal... zadnych bledow, czujnik temp dziala poprawnie... wszystkie parametry w normie...

dzieki, pozdrawiam

Opublikowano

Czyzby paliwo sie cofalo??

Opublikowano

Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa i wydatek pompki, bo może już powoli padać.

Opublikowano

umnie jest podobnie tylko jest potrzebny dłuższy czas do cofnięcia się paliwa( zawór zwrotny) narazie radze sobie tak że po dłuższym postoju trzykrotnie przekręcam zapłon aż pompka nabije paliwo i wtedy pali na dotyk, szykuje się na wymiane pompki paliwa

Opublikowano

Hey ja mam podobnie tylko ze czasami dodatkowo zapala i gasnie i tak potrafi kilka razy tak jakby mial bezyne i zaraz niemial,jakby pompka nie pracowala a jak przekrecam stacyjke to prawie pompki nie slychac prosze o jakas rade......

Opublikowano

U mnie były podobne objawy jak świece żarowe miałem do wymiany, a może tylko nie zrozumiałem z czym tak na prawdę masz problem :oops:

Opublikowano
U mnie były podobne objawy jak świece żarowe miałem do wymiany, a może tylko nie zrozumiałem z czym tak na prawdę masz problem :oops:

Dodamze wszystkie zeczy jak swiece itp. sa wymienione pozdrawiam..

Opublikowano

Czesc !

Mam podobny problem, po zimnej nocy odpala srednio po trzecim zakreceniu,

po bardzo zimnej nocy nawet i po dziesiątym. Mialem walniety czujnik temperatury,

wymienilem, ale okazalo sie ze prawdopodobnie padl tez termostat. zobaczymy

co sie wydarzy po wymianie termostatu. pozdrawiam

Audi A4 B5 1.8T 150KM 96r.

witaj i zapraszam do NEWBIE

Opublikowano
Ano jak w temacie...

Po nocy trzeba krecic ok 4-6 sek zanim odpali... po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok... jednak jak postoi kilka minut znowu trzeba pokrecic... odpala za pierwszym razem, ale troche to trwa...

co jeszcze sprawdzic? bo troche to nieeleganckie zachowanie dla tak zacnego auta jak audi...

Kiedys juz o tym tutaj pisalem... zostalem wyslany na VAGa... Wczoraj jednak bylem podpiety do komputra i ten nic nie wykazal... zadnych bledow, czujnik temp dziala poprawnie... wszystkie parametry w normie...

dzieki, pozdrawiam

No wiec mam identyczny problem mam nadzieje ze ktos sobie juz z nim poradził bo nie wiem z czym do mechanika jechac. Jezeli to pompa paliwowa to chciałbym abyscie napisali ile to cos kosztuje, a jezeli to cos innego to bardzo prosze o pomoc. Mniemam tez ze to raczej nie swiece ani cewki bo silnik chodzi rowniutko. Co do Vaga to zadnych błędów nie wykrył.

pozdrawiam

Opublikowano

ja bym proponowal sprawdzic na wszelki wypadek bezpieczniki nr. 28 i 32. nie zajmuje to duzo czasu a sprawdzic warto bo moze sie okazac ze ktorys z tych bezpiecznikow jest przepalony. :smile:

Opublikowano

Witam

U mnie tez pali po kilku sekundach krecenia a dodam ze pompe paliwa mam nowke

Mialem tez problemy z syczacym wlewem paliwa - przewiercilem korek i jest ok (wczesniej wariowaly obroty podczas zaktecania i odkrecania korka)

Teraz czuc benzyne podczas jazdy

VAG pokazal kilka bledow:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557 C

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

5 Faults Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

Nie wiem co to moze byc

Bede kombinowal

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli tworzy się podciśnienie w baku, to paliwo będzie szybciej się cofało na postoju. Wydaje mi się, że przewiercanie korka nie jest metodą. (bardziej elegancko jest np. odczepić rurkę odprowadzającą opary przy elektrozaworze na obudowie filtru powietrza pod maską - ale to też nie jest naprawa, tylko chwilowe rozwiązanie). Jeżeli chodzi o DTC u nimniak'a, to myślę, że większość może być spowodowana pierwszym, czyli uszkodzoną sondą lambda, albo jej uszk. podłączeniem (nie dotyczy DTC: 16500 czujnika temperatury i 00670 położenia przyspiesznika). Wszystkie te błędy są zarejestrowane jako chwilowe - może zły kontakt elektryczny?

Mam pytanie: jak wyrównywane jest ciśnienie w zbiorniku? Którędy dokładnie dostaje się do niego powietrze?

Opublikowano

Ja rowniez od jakiegos czasu mam problem z dlugim kreceniem. Pojawia sie przewaznie po dluzszym postoju, na zagrzanym dobrze pali. Problem pojawil się mniej wiecej od czasu, gdy zalozylem instalację gazową. Czy wtryski mogą miec z tym cos wspolnego ?

Pompkę paliwa raczej nie biorę pod uwagę, poniewaz rok temu zalozylem nowkę Boscha.

Wczoraj zamowilem taki wynalazek

http://www.allegro.pl/item189776242_liqui_moly_oczyszczacz_wtryskow_benzyna_i_lpg.html

Opublikowano
Hey ja mam podobnie tylko ze czasami dodatkowo zapala i gasnie i tak potrafi kilka razy tak jakby mial bezyne i zaraz niemial,jakby pompka nie pracowala a jak przekrecam stacyjke to prawie pompki nie slychac prosze o jakas rade......

Niemal na 100% wiem, ze to wina immobilizera. Każda A4-ka z początku produkcji ma z tym problem. Gdy włączysz zapłon to sprawdz czy kontrolka od immo miga. Jesli tak tzn, ze po odpaleniu auto zgasnie. Można włączać silnik tylko wtedy jak ta lampka zgasnie i sie nie zapali ponownie.

Jest to dosyc uciążliwy problem i często maglowany na forum. Proponuje przejrzeć dział "Elektryka , Klimatyzacja i Wnętrze" i na pewno znajdziesz o tym info. Oprocz tego TU jest opis jak naprawić to samemu. Pracochłonne, ale chyba innego wyjścia nie ma.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Wczoraj zamowilem taki wynalazek

http://www.allegro.pl/ite...zyna_i_lpg.html

STP ponoć najlepszy.

Problem pojawil się mniej wiecej od czasu, gdy zalozylem instalację gazową

raczej przypadkowa zbieżność między usterką a montażem instalacji.

Opublikowano

Ja mam problem podobny. Auto nie chce zapalić, dopiero za 4 lub 5 razem. Dzisiaj nawet nie chciało odpalić wcale. Świece są dobre nowe, iskra super, paliwo dochodzi a wręcz zalewa świece. Mój mechanik wychodzi z siebie i kombinuje na rozaite sposoby. Doda, że mam gaz sekwencyjny i właśnie wymieniłem paski rozrządu. Co może być powodem??

Opublikowano

najważniejzy VAG i czasy wtrysków

Opublikowano

Ja mam problem podobny. Auto nie chce zapalić, dopiero za 4 lub 5 razem. Dzisiaj nawet nie chciało odpalić wcale. Świece są dobre nowe, iskra super, paliwo dochodzi a wręcz zalewa świece. Mój mechanik wychodzi z siebie i kombinuje na rozaite sposoby. Doda, że mam gaz sekwencyjny i właśnie wymieniłem paski rozrządu. Co może być powodem??

A lampka od Immobilizera czasem nie mruga??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...