jimbo22 Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 Ano jak w temacie... Po nocy trzeba krecic ok 4-6 sek zanim odpali... po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok... jednak jak postoi kilka minut znowu trzeba pokrecic... odpala za pierwszym razem, ale troche to trwa... co jeszcze sprawdzic? bo troche to nieeleganckie zachowanie dla tak zacnego auta jak audi... Kiedys juz o tym tutaj pisalem... zostalem wyslany na VAGa... Wczoraj jednak bylem podpiety do komputra i ten nic nie wykazal... zadnych bledow, czujnik temp dziala poprawnie... wszystkie parametry w normie... dzieki, pozdrawiam
jimbo22 Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Opublikowano 14 Listopada 2006 Czyzby paliwo sie cofalo?? jak to sprawdzic?? i na czym polega naprawa??
szogun0 Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa i wydatek pompki, bo może już powoli padać.
chicken Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 umnie jest podobnie tylko jest potrzebny dłuższy czas do cofnięcia się paliwa( zawór zwrotny) narazie radze sobie tak że po dłuższym postoju trzykrotnie przekręcam zapłon aż pompka nabije paliwo i wtedy pali na dotyk, szykuje się na wymiane pompki paliwa
Marcin Opublikowano 28 Listopada 2006 Opublikowano 28 Listopada 2006 Cześć!U mnie pojawił się ten sam problem,jestem ciekaw czy to ta pompka prosze o odpowiedz
robertzmudzki Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 Hey ja mam podobnie tylko ze czasami dodatkowo zapala i gasnie i tak potrafi kilka razy tak jakby mial bezyne i zaraz niemial,jakby pompka nie pracowala a jak przekrecam stacyjke to prawie pompki nie slychac prosze o jakas rade......
wit.s Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 U mnie były podobne objawy jak świece żarowe miałem do wymiany, a może tylko nie zrozumiałem z czym tak na prawdę masz problem
robertzmudzki Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 U mnie były podobne objawy jak świece żarowe miałem do wymiany, a może tylko nie zrozumiałem z czym tak na prawdę masz problem Dodamze wszystkie zeczy jak swiece itp. sa wymienione pozdrawiam..
squizzer Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Czesc ! Mam podobny problem, po zimnej nocy odpala srednio po trzecim zakreceniu, po bardzo zimnej nocy nawet i po dziesiątym. Mialem walniety czujnik temperatury, wymienilem, ale okazalo sie ze prawdopodobnie padl tez termostat. zobaczymy co sie wydarzy po wymianie termostatu. pozdrawiam Audi A4 B5 1.8T 150KM 96r. witaj i zapraszam do NEWBIE
JoeyTomek Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Ano jak w temacie...Po nocy trzeba krecic ok 4-6 sek zanim odpali... po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok... jednak jak postoi kilka minut znowu trzeba pokrecic... odpala za pierwszym razem, ale troche to trwa... co jeszcze sprawdzic? bo troche to nieeleganckie zachowanie dla tak zacnego auta jak audi... Kiedys juz o tym tutaj pisalem... zostalem wyslany na VAGa... Wczoraj jednak bylem podpiety do komputra i ten nic nie wykazal... zadnych bledow, czujnik temp dziala poprawnie... wszystkie parametry w normie... dzieki, pozdrawiam No wiec mam identyczny problem mam nadzieje ze ktos sobie juz z nim poradził bo nie wiem z czym do mechanika jechac. Jezeli to pompa paliwowa to chciałbym abyscie napisali ile to cos kosztuje, a jezeli to cos innego to bardzo prosze o pomoc. Mniemam tez ze to raczej nie swiece ani cewki bo silnik chodzi rowniutko. Co do Vaga to zadnych błędów nie wykrył. pozdrawiam
BeNi2482 Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 ja bym proponowal sprawdzic na wszelki wypadek bezpieczniki nr. 28 i 32. nie zajmuje to duzo czasu a sprawdzic warto bo moze sie okazac ze ktorys z tych bezpiecznikow jest przepalony. :smile:
nimniak Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam U mnie tez pali po kilku sekundach krecenia a dodam ze pompe paliwa mam nowke Mialem tez problemy z syczacym wlewem paliwa - przewiercilem korek i jest ok (wczesniej wariowaly obroty podczas zaktecania i odkrecania korka) Teraz czuc benzyne podczas jazdy VAG pokazal kilka bledow: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 5 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A Nie wiem co to moze byc Bede kombinowal Pozdrawiam
ma-ciej Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Jeżeli tworzy się podciśnienie w baku, to paliwo będzie szybciej się cofało na postoju. Wydaje mi się, że przewiercanie korka nie jest metodą. (bardziej elegancko jest np. odczepić rurkę odprowadzającą opary przy elektrozaworze na obudowie filtru powietrza pod maską - ale to też nie jest naprawa, tylko chwilowe rozwiązanie). Jeżeli chodzi o DTC u nimniak'a, to myślę, że większość może być spowodowana pierwszym, czyli uszkodzoną sondą lambda, albo jej uszk. podłączeniem (nie dotyczy DTC: 16500 czujnika temperatury i 00670 położenia przyspiesznika). Wszystkie te błędy są zarejestrowane jako chwilowe - może zły kontakt elektryczny? Mam pytanie: jak wyrównywane jest ciśnienie w zbiorniku? Którędy dokładnie dostaje się do niego powietrze?
maciekg Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Ja rowniez od jakiegos czasu mam problem z dlugim kreceniem. Pojawia sie przewaznie po dluzszym postoju, na zagrzanym dobrze pali. Problem pojawil się mniej wiecej od czasu, gdy zalozylem instalację gazową. Czy wtryski mogą miec z tym cos wspolnego ? Pompkę paliwa raczej nie biorę pod uwagę, poniewaz rok temu zalozylem nowkę Boscha. Wczoraj zamowilem taki wynalazek http://www.allegro.pl/item189776242_liqui_moly_oczyszczacz_wtryskow_benzyna_i_lpg.html
tomaszu Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Hey ja mam podobnie tylko ze czasami dodatkowo zapala i gasnie i tak potrafi kilka razy tak jakby mial bezyne i zaraz niemial,jakby pompka nie pracowala a jak przekrecam stacyjke to prawie pompki nie slychac prosze o jakas rade...... Niemal na 100% wiem, ze to wina immobilizera. Każda A4-ka z początku produkcji ma z tym problem. Gdy włączysz zapłon to sprawdz czy kontrolka od immo miga. Jesli tak tzn, ze po odpaleniu auto zgasnie. Można włączać silnik tylko wtedy jak ta lampka zgasnie i sie nie zapali ponownie. Jest to dosyc uciążliwy problem i często maglowany na forum. Proponuje przejrzeć dział "Elektryka , Klimatyzacja i Wnętrze" i na pewno znajdziesz o tym info. Oprocz tego TU jest opis jak naprawić to samemu. Pracochłonne, ale chyba innego wyjścia nie ma.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Wczoraj zamowilem taki wynalazek http://www.allegro.pl/ite...zyna_i_lpg.html STP ponoć najlepszy. Problem pojawil się mniej wiecej od czasu, gdy zalozylem instalację gazową raczej przypadkowa zbieżność między usterką a montażem instalacji.
Zbyszko15 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Ja mam problem podobny. Auto nie chce zapalić, dopiero za 4 lub 5 razem. Dzisiaj nawet nie chciało odpalić wcale. Świece są dobre nowe, iskra super, paliwo dochodzi a wręcz zalewa świece. Mój mechanik wychodzi z siebie i kombinuje na rozaite sposoby. Doda, że mam gaz sekwencyjny i właśnie wymieniłem paski rozrządu. Co może być powodem??
czaki22 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 najważniejzy VAG i czasy wtrysków
adamq Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Ja mam problem podobny. Auto nie chce zapalić, dopiero za 4 lub 5 razem. Dzisiaj nawet nie chciało odpalić wcale. Świece są dobre nowe, iskra super, paliwo dochodzi a wręcz zalewa świece. Mój mechanik wychodzi z siebie i kombinuje na rozaite sposoby. Doda, że mam gaz sekwencyjny i właśnie wymieniłem paski rozrządu. Co może być powodem?? A lampka od Immobilizera czasem nie mruga??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się