Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale za 41zł masz podkładkę o grubości 1cm, te za 7.50 mają grubość, hmm... z milimetr.

Opublikowano

Ja mam pod EGR zrobioną z blachy 1mm i właśnie muszę sprawdzić czy jej nie przepaliło :decayed:

Opublikowano
Ja mam pod EGR zrobioną z blachy 1mm i właśnie muszę sprawdzić czy jej nie przepaliło :decayed:

Jak kwasówka to nie przepali :wink:

Opublikowano

@Trepek, jak masz jedną zapasową to przytrzymaj dla mnie. Może kiedyś podjade, choć w tamtą strone mam troche nie podrodzę i rzadko tamtędy jeżdze.

Ile potrzeba mieć tych zaślepek żeby prawidłowo zaślepić EGR w B6 ?

Opublikowano
Ale za 41zł masz podkładkę o grubości 1cm

Przerost formy nad treścią...;)

Jak miałem jeszcze "zeciora" to sam sobie zrobiłem zaślepkę o gr. 1,5-2mm i nic się z nią nie stało po 30000km ;)

Opublikowano

Dzisiaj podczas nudzenia się i przeczyszczania z kurzu karoserii/silnika, palec natrafił na taką o to dziurkę :decayed:

e4ad2cf484de3ce0m.jpg

To już wszystko wiadome, co go boli :wink:

Opublikowano

To trzeba wymienić i dalej cieszyć się jazdą !:wink:

Opublikowano

No nieraz można coś trafić. Ja wczoraj koło lampy od kierowcy znalazłem ołówek :banan:

Opublikowano

Zastanawiam się na zmianą wszystkich gum od dolotu i podciśnień na czerwone a węży paliwowych na niebieskie. Ciekawe jakby to wyglądało?

Oczywiście dolot byłby z FMIC, kolektor inny.

Opublikowano

Jedna gumka peka a kolega chce zmieniac dolot i fmicka montowac :naughty: To mi sie podoba :wink: Na prawde o nia dbasz!

Opublikowano

Dbam o samochód, a jak! Może nie mam jakiegoś mega zasobnego portfela, nie kupię od razu soczewek, pakietu z RS4, 18 calowych Avusów z nowymi oponami, gwintu itp ale mój samochód ma być czysty, schludny, zdrowy i do bólu zadbany, jak kilkuletni egzemplarz. Cały czas tylko chodzę ze szmatką i usuwam bród z zakamarków, zaglądam czy wszystko ok czy coś pasowałoby zmienić. Planów mam dużo i powoli je realizuję ale o tym w swoim czasie:przebiegly:

Mogę tylko powiedzieć, że w moim samochodzie to można jeździć w białych skarpetkach:decayed: Nikt nie pali ani nie śmieci.

Taka szara, niepozorna mysz.

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 21:39 ----------

Dzisiaj kurier do mnie zawitał a tam:

5d4385564cc8ced2m.jpg

---------- Post dopisany 24-09-2012 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 11:53 ----------

Dzisiaj zrobiłem płukankę, wymieniłem olej oraz filtry. Zobaczcie co spłyneło z silnika :shock3:

713d39d267db4a80m.jpg

Na dnie 2 mm jakiejś mazi. Ponoć Castrol 10W-40 był wlewany...

Korzystając z pogody umyłem obudowę filtra bardzo dokładnie.

55a7c013d6aeb462m.jpg

No i mój mały szkrabuś:

b93fb0431f90b242m.jpg

Trzeba będzie zrobić FMICa a wszystkie gumy na czerwone zamienić.

Opublikowano

Fmicek fajna sprawa, ale do zeciora na wtryskach od afna zupelnie niepotrzebna. Czeka Ci dluga droga, ale bede obserwowal temat :wink: Sa juz ponad 200 konne 1zety :decayed:

Opublikowano

Mam pytanie, gdzie dorwałeś te maty wygłuszające?

Zapragnąłem je mieć u siebie w niuni.

Trudno się to zakłada?

Opublikowano
Mam pytanie, gdzie dorwałeś te maty wygłuszające?

Zapragnąłem je mieć u siebie w niuni.

Trudno się to zakłada?

U nas nas forum dosyć długo były na sprzedaż. Z tego co przymierzałem to trochę trzeba się nagimnastykować ale prócz zapału nic nie wymaga :wink: Z tego co wiem to takie wygłuszenia były na 100% w 2.5 TDI v6.

A co do FMICa to wyzwań się nie boję :decayed: Już dwa razy swapa robiłem własnoręcznie więc FMIC to dla mnie bułka z masełkiem na śniadanie:naughty:

---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ----------

Jeździłem dzisiaj trochę samochodem i powiem, że pierwszą zauważalną różnicą (a może powinienem napisać usłyszaną) jest dużo cichsza praca silnika. Wyłączyłem radio, wyłączyłem dmuchawy, silnika podczas jazdy praktycznie nie słychać. Silnik też nie buczy podczas obciążenia tylko gładko przyśpiesza, na 5 biegu przy 90km/h i depnięciu całego gazu cisza, lekki pomruk silnika... A silnik na obroty się wkręca.

Opublikowano

Zadbana niunia, nie ma co :thumbup1:

Opublikowano
Zadbana niunia, nie ma co :thumbup1:

Dziękuję.

Dzisiaj walczę z boczkami. Pranie i podklejanie.

---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:00 ----------

O kurde, zastanawiałem się co to ja miałem za filtry firmy WIX i co to za chińczyk, a tutaj:

AMSOIL - WIX Oil and Air Filters

No, no:naughty:

Opublikowano

siema, extra szarak, taki widać że w szyku ;]

pasował Tobie bez problemów ten filtr kabinowy firmy MAXGEAR??

ja kupiłem taki sam, bo nie mieli innego i coś ciężko wchodził...

Opublikowano

Pasował bez problemu. Włożyłem go do podstawki, od góry zamocowałem plastik podtrzymujący i na do podszybie.

Kilka zdjęć z dzisiejszych prac, zamontowałem wygłuszenia kielichów oraz grodzi od strony silnika.

d0294486399343d4m.jpg 16eae84e7cbfbd58m.jpg 91f566d87decbd86m.jpg 1db95ac64f176b91m.jpg

---------- Post dopisany 02-10-2012 at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 18:53 ----------

Dziś doszła do mnie paczka z kompletnym systemem Bose do sedana oraz wkładem do koła zapasowego z kompletem kluczy. Niedługo przyjdzie płyta pod silnik z ori wygłuszeniem. Zdjęcia wkrótce.

Opublikowano

Już nie wiem które pierwsze zdjęcia wstawiać:grin: Zaległe mam zdjęcia z podklejania boczków, dzisiaj konserwuję próg pod listwą progową prawą. Zaraz idę umyć płytę pod silnik z wygłuszeniem od TDI, muszę zdrobić zdjęcie wkładu koła zapasowego i zdjęcie kompletnego nagłośnienia Bose, czyli 8 głośników, wzmacniacz i wiązka:kox:

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ----------

Parę zdjęć do spamowania ;-)

Dzisiaj zacząłem konserwację samochodu w znanych mi miejscach niedomagania. Zakupiłem odpowiednie preparaty:

055db33c0ac4ebb0m.jpg

Niestety dwa najważniejsze, czyli dwa piwka, nie zmieściły się w kadrze :-/

Jedną z bolączek tego samochodu są wykwity pod prawą listwą progową:

413fa9ac2295ac83m.jpg 40767a42cde8a072m.jpg

Włosy murzyna poszły w ruch:

ce062045b35a3eb0m.jpg

I powstał taki o to efekt:

50d2882d02ccb133m.jpg 6f7d771a6f46e31bm.jpg

Później użyłem odrdzewiacza i poszedłem na obiad:

0a4701de6e428e04m.jpg 44e702bd14a50569m.jpg e079b339e0c1472cm.jpg

W między czasie zrobiłem zdjęcie wypełnienia koła zapasowego (na piękne wykwity na feldze proszę nie zwracać uwagi, wszystkiego nie jestem w stanie ogarnąć...)

f05ce10ae47d7ff2m.jpg

Płyta pod silnik z wygłuszeniem od TDI. Jak widac, nie jest w idealnym stanie ale kupiłem ją za całe 38zł + KW. Do tego otrzymałem komplet spinek oraz jeszcze jedną rzecz. Podczas otwierania paczki myślę sobie "nosz kurcze, sprzedający się pomylił i wysłał mi coś innego podobnych rozmiarów". Ale otwieram dalej i patrzę, że to "coś" to było jedynie usztywnienie osłony. Wraz z osłoną dostałem tylną półkę z polifta w kolorze jasno szarym (a więc takim jak ja mam) z maskownicami głośników, półka jest cała, dobra <ok> Muszę teraz poszukać trzeciego światła stop i zamocować w tej półce roletę. Zapomniałem zrobić zdjęcia półki ale jutro się poprawię.

ea7b82eb9ce182dem.jpg

Zfotografowałem również zestaw BOSE do sedana oraz jakieś tam zdjęcie środka:

79fa8a7592a89388m.jpg cd7051074fd155f2m.jpg 5cc1d966439cb275m.jpg

Po ponad 3h zobaczmy jak wygląda warstwa odrdzewiacza:

29f4fa65806ceff0m.jpg 2e52ce9100a848b6m.jpg

Pomimo zastosowania go na zdrowy metal, który został odtłuszczony, odrdzewiacz już przereagował z rdzą. Jak widać, metal zaczyna się utleniać momentalnie po odsłonięciu czerpiąc tlen z powietrza atmosferycznego.

A tutaj stan po dwóch warstwach podkładu epoksydowego:

0ddfdf2ed90158fam.jpg99dfb90a177531d1m.jpg

Po stwardnieniu tworzy fajną i twardą powłokę.

To nie koniec konserwacji.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...