luki_kali Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 witam ponownie proszę o sprawdzenie logów po małych podmiankach i wymiankach Log (0 - 000,001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 011) Log (6 - 003) dzięki serdeczne
ciahciah Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 nadal jest jakaś nieszczelność lub wadliwa praca w układzie podciśnieniowym, zobacz jak stare turbo AWX w starym AFN z gratisowymi konikami z mała dawką jałową pracuje: http://img38.imageshack.us/img38/4601/afntawx.png od 1400obr jest malina
luki_kali Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 układ podciśnienia cały wymieniony na nowe wężyki; n75 zamieniony z n18; co jeszcze można z tym zrobić, Aligator z dynosoftu podpinał wszystko na krótko z pominięciem n75,tej bańki, zaworka zwrotnego, wpinał się w różne miejsca sprawdzał podciśnienie i powiedział że to prawdopodobnie n75 więc spróbowałem zamienić na n 18i widzę że to nić nie pomogło, czy n75 i n18 mogą być zepsute; czy ktoś przerabiał n75 starego typu z kwadratową kostką na ten z pół okrągłą, czy kabelki są tego samego koloru itd bo koszty nowego n75 starego typu są 2 razy większe więc podmianka na nowy model jest bardziej opłacalna tylko trzeba właśnie tę kostkę przelutować, proszę o pomysły i pomoc
ciahciah Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 prawdopodobnie n75 czy na pewno bo jak wpinał się i sprawdzał to bardziej tego już nie można sprawdzić jak vacum pompa sprawdzona i założymy że oba zaworki sprawne no bo oba złe jest mniej prawdopodobne:) zostaje sztanga, turbina, paliwo, dolot lub wydech, odkręć gruszkę od wspornika, dwie śrubki pod gruszką na klucz 10, sztangi nie ruszaj, podciągnij gruszę do góry i zablokuj w tej pozycji, zrób loga 011 od 1000 do 2000obr na 3 biegu, powyżej tych obr nie rób bo rozerwiesz dolot, potem albo przed tym zrób loga 011 z układem normalnie podłączonym co by było do czego porównywać jak już będziesz miał możliwość sprawdzić vacum pompy sprawdź też podciśnienie jakie idzie na gruszkę, powinno być -0,6bar na jałowym, jak masz basic setting będzie zero i -0,76 np. możesz podać z aku napięcie na n75 w celu sprawdzenia, możliwości tyle że aż mnie dziwi żę Ali tego nie ogarnął od razu czy nowe wężyki są bardzo sztywne i bardzo ciasno wchodziły? długości są max krótkie czy z zapasem?
luki_kali Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 zostaje sztanga, turbina, paliwo, dolot lub wydech, turbina kupiona po regenaracji paliwo tankowane tylko na BP dolot cały wyczyszczony wszystkie węże wydech wycięty katalizator czy nowe wężyki są bardzo sztywne i bardzo ciasno wchodziły? długości są max krótkie czy z zapasem? nowe wężyki nie są sztywne, 3mm wchodziły ciasno a 6 mają opaski zaciskowe, długości są takie jak stare +5mm, wszystkie wymieniane jeden po drugim więc nie ma możliwości źle podłączonych ---------- Post dopisany 14-10-2012 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 22:35 ---------- oto nowe logi po zmianie n75 na używany z seata toledo Log (000) Log (003) Log (001) Log (008) Log (004) Log (010,010) Log (011) a tu grodź-gruszka bezpośrednio,dodam że auto nie chciało jechać przy pełnym gazie Log (011) czy coś się poprawiło
ciahciah Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 co ja ci zaproponowałem żebyś zrobił? rób tak dalej to nigdy nie ogarniesz tak banalnego problemu, skoro masz wężyk zrób prócz tego co pisałem loga 011 grodź-gruszka też do 2000obr bo ten ostatni był w trybie awaryjnym lub coś źle podpiąłeś
banshee Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Moim zdaniem turbina jest wadliwa. Niebieski dym bierze się tylko ze spalonego oleju silnikowego. Żadna pompa nie będzie powodem niebieskiego dymu. Są dwie możliwości: 1. Przedmuchy ze skrzyni korbowej - problem z pierścieniami 2. Turbina puszcza olej. Aby poprawnie sprawdzić luz na wirniku trzeba go złapać z obu stron turbiny palcami - od strony zimnej i gorącej. Wówczas możemy nim właściwie poruszać i sprawdzić luzy. Łapiąc tylko z jednej strony wyczujemy luzy w połowie tego jakie są w rzeczywistości.
olovski Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 pany i jak sie sytuacja rozwinela?? mialem to samo po wymianie turbiny ale tylko na wolnych obrotach co dziwne zmienilem kolejnosc pompowtryskow i problem zniknal
odzim Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Moim zdaniem turbina jest wadliwa.Żadna pompa nie będzie powodem niebieskiego dymu. . przyspiesz kąt wtrysku za bardzo to zobaczysz jak moze dymic sprawne auto ps przeczytalem ten wątek od poczatku i ewidentnie akurat w tym przypadku jest to zła regeneracja i to wstawanie i puszczanie oleju przez turbine -oddaj to turbo i odbierz kase i kup sobie uzywke awx i bedziesz zadowolony -regeneracja to zło
rob555 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Turbina regenerowana tak? Nie mogles od razu tego napisac...szkoda 2 stron postow... na 100% uszczelniacze wadliwe zamontowane albo stare i masz to co widac.
luki_kali Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 witam problem dalej nie rozwiązany wczoraj dałem dobremu mechanikowi wtryski do sprawdzenia i okazało się że 3 leją tak że nie ma żadnej mgiełki, więc czeka mnie wymiana na nowe i moje pytanie czy końcówki wtrysków z 2.5 tdi to tzw 216 czy się mylę bo mam do załatwienia nowe boscha z 2.5 w bardzo dobrej cenie (200 zł, tak myślę że to bardzo dobra cena za 4 szt, wiem że w 2.5 jest 6, jemu leżą rok czasu w garażu zapakowane), bo jak zakładać to już te 216 czekam na szybką odpowiedź 4 x KOŃCÓWKA WTRYSKU DSLA150P764 1,9 2,5 TDI 216 (2778632496) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy koleś pisze prawdę że były montowane w 2.5 tdi
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Były montawne ale w silniku AHY R5(140km), pasują do 1,9TDI:wink: regulujesz u pompiarza i jedziesz na program:wink:
Kali S4 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Moim zdaniem turbina jest wadliwa.Żadna pompa nie będzie powodem niebieskiego dymu. . przyspiesz kąt wtrysku za bardzo to zobaczysz jak moze dymic sprawne auto ps przeczytalem ten wątek od poczatku i ewidentnie akurat w tym przypadku jest to zła regeneracja i to wstawanie i puszczanie oleju przez turbine -oddaj to turbo i odbierz kase i kup sobie uzywke awx i bedziesz zadowolony -regeneracja to zło a jaką będzie miał pewność że kupując używkę nie kupi totalnego szrotu lub wcześniej regenerowanej? wypadało by nowej szukać.
luki_kali Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 te które ja mam do załatwienia są do 2,5 tdi, czy to te tzw. 216 ? regulacja to znaczy ustawienie ciśnienia na początku i na końcu, ma być ustawione 220/300 tak? bo lubię wiedzieć takie rzeczy
Lubi Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Mam taki zestaw w aucie czyli, Full seria bez kata, zaślepiony EGR + turbo AWX nie dymi tak jak Twój. Na 2,3 biegu obroty 2500/3000+ przy obciążonym aucie sypie na czarno wiec wtryski mogą coś wyjaśnić edit: Auto zaczyna jechać dopiero przy obrotach ~2200 i tu pozostaje do zrobienia program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się