marcin120383 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 :hi:to szybka piłka które miejsce 1,2,3 i czy dla motoru nie jest szkodliwe pozdro ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ----------
Auudii Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Panowie ze sie podlacze w tym miejscu wydostaje mi sie olej z EGR idzie cos z tym zrobic czy zawor do wymiany <br /><br />
marcin120383 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 :hi:to szybka piłka które miejsce 1,2,3i czy dla motoru nie jest szkodliwe pozdro ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg
danu44 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 I co tu wiecej pisac, poczytajcie Panowie sami.... .: AUDI KLUB POLSKA :. • Zobacz wątek - [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
Auudii Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 EGR zaslepione od dolotu spalin cos takiego <br /><br /> blacha ze stali nierdzewnej 1mm i uszczelka wycieta na wzor tej ori plua dwa otworki zaslepione nie na jakies patyczki tylko nagwintowane M6 i na klej silikonowy wkrecone dwie zaslepki i wszystok jest dobrze such i czysto
mirek.koman1 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 koledzy a kto mi powie gdzie najlepiej zasleoic w a4 b7 2.O 16v:hi:
Tommy Gun Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Speckom a czy wziąłeś pod uwagę że taka "blaszka z puszki po browarze" może pod wpływem gorąca się przepalić i przypadkiem wpaść do silnika ?? Osobiście nigdy nie zrobiłbym takiego druciarstwa. Solidna zaślepka kosztuje raptem 7 zł, zakładasz i masz spokój a nie jakieś wynalazki... Jeszcze raz to podkreślę, totalne druciarstwo...
marcin120383 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 wiem wiem ,to nie zbyt pewne na długą mete . ale zeby sprawdzic czy cos daje zaslepienie to jest dobry patent, ja u siebie wywalilem totalnie egr ( blaszka z mosiadzu wstawiona przed ta gietka rurke) ---------- Post dopisany at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ---------- czyli miejsce 2 będzie najlepsze rozumiem a daje się jakiś silikon do uszczelnienia
marcin248 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ja zaślepiłem sobie w AFN w miejscu nr2 i zauważyłem że lepiej ciągnie od dołu ale pocił mi się EGR i dożuciłem drugą zaślepkę w miejscu nr 1 czyli zaślepione w dwóch miejscach i wydaje mi się że jest jeszcze lepiej błedów na vagu nie ma żadnej śróbki nie mam w wężyku podciśnienia może powinienem wsadzić coś ale czy będzie różnica ? pozdro i ja jestem za a na zimę zawsze można odślepić
marcin120383 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ja zaślepiłem sobie w AFN w miejscu nr2 i zauważyłem że lepiej ciągnie od dołu ale pocił mi się EGR i dożuciłem drugą zaślepkę w miejscu nr 1 czyli zaślepione w dwóch miejscach i wydaje mi się że jest jeszcze lepiej błedów na vagu nie ma żadnej śróbki nie mam w wężyku podciśnienia może powinienem wsadzić coś ale czy będzie różnica ? pozdro i ja jestem za a na zimę zawsze można odślepić i właśnie o taką odpowiedz mi chodziło a powiedz masz to tylko założone samą zaślepkę czy jakiś silikon dawałeś
Armi Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Lepszym aczkolwiek trochę lepszym wyjściem jest całkowite usunięcie zaworu egr i wstawienie kolektora dolotowego z silnika awx. Minus to dłuższe nagrzewanie się w zimę ale nie jest to jakaś wielka tragedia. Oprócz tego same plusy - jeżdżę tak już chyba ze 2 lata.
marcin120383 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Lepszym aczkolwiek trochę lepszym wyjściem jest całkowite usunięcie zaworu egr i wstawienie kolektora dolotowego z silnika awx.Minus to dłuższe nagrzewanie się w zimę ale nie jest to jakaś wielka tragedia. Oprócz tego same plusy - jeżdżę tak już chyba ze 2 lata. a na zimę też zaślepiony
marek29 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 1.To fakt...po zaślepieniu EGR auto dłużej się nagrzewa.W zimie masakra. 2.Użycie blachy z puszki jest bardzo "kulawym" pomysłem.Dwa razy po ok 10tys km blaszka wylądowała w silniku.Oczywiście żadnych szkód nie narobiła ,ale szkoda czasu. (wypala się). 3.generalnie sprawny (czysty) EGR można wyłączyć w Ecu silnika (edycja wpisów w bloku adaptacyjnym).
sokram Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Czesc, Jak mozna wyłaczyc EGR z poziomu VAG 3.11? Sokram
marcin248 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ps1. Marcin120383 żadnego silikonu nie dawałem za uszczelkami proste blaszki i tyle. ps2. dołączam się do pytania zawsze to lepiej wiedzieć niż nie pozdro:decayed:
Wajsik86 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jak już wywalać egr to warto się zaopatrzyć w uszczelki pod ssący i go zdemontować i wypalić cały syf który się tam nazbierał,mój kolektor tlił się przez dobre 15min resztę wyskrobałem ale to już był popiół nie smoła.Druga sprawa kolektor można bez problemu zaspawać i problem z głowy.Co do zimy nie zauważyłem,żeby miał problemy z dogrzewaniem,jeśli nawet grzał się dłużej to różnica minimalna
marcin120383 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:36 ---------- http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg zaślepione w miejscu 1i 2 dobrze jest jak nie to proszę o odpowiedz to poprawię
Tobike Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja zaślepiłem w 1 i 3 (przy kolektorze wydechowym), zaślepki wykonałem sam z blachy 2mm, zajęło mi to jakieś pół godziny z fleksem, szlifierką stołową i wiertarką. Tak jak koledzy pisali silnik twardo pracuje i nagrzewa się dłużej u mnie to jakieś 10km.
Kuna Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Kolega od nas z forum co sprzedaje tyrbo BRD ma fajne zaślepki do EGR-a
marcin120383 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja za dwie zapłaciłem na allegro 14 zł :grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się