Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BV50 duża z K03s połączone, pierwsze zdjecia :) plus muszle turbo benzyna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na dobranoc wrzucam zdjęcia mutanta którego efekt końcowy jest tylko teoretyczny z założenia bo nikt w Polsce nie jest w stanie mi zrobić do niej FLOWMAPa. Generalnie potwór do giecia korbowodów :)

Zdj_cie0059.jpg

<br /><br />

tutaj w porównaniu z czapką od K03

Zdj_cie0055.jpg

<br /><br />

Zdj_cie0057.jpg

<br /><br />

a to muszle dla porównania:

Zdj_cie0060.jpg

<br /><br />

Zdj_cie0061.jpg

<br /><br />

od lewej Porsche Cayenna V8 450KM TD04HL-18T, Volvo V70 T5 TD04HL-19T i seryjna K03. Od lewej 320KM, 300KM, 200KM

---------- Post dopisany 13-04-2013 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 00:29 ----------

No to znalazł się wreszcie chętny stestować co ten mutant da rade zrobić :)

Zdj_cie0286.jpg

Zdj_cie0287.jpg

Zdj_cie0288.jpg

zostało teraz tylko zrobić TIPa i jedziemy z koksem :decayed:

Opublikowano

wie viel ?

Opublikowano

o kurde....:slina:

Opublikowano

ciekawe jak tekie bydle wstaje w 1.8, pewnie dopiero od 4 tys:wink:

Opublikowano

Zagadaj do GTO z Digitun.pl, on stroi wszystko nie jak inni tunerzy :)

Opublikowano

Ten samolot bedzie stroił turbodiesel.pl :) a wstaje to bydle tak gwałtownie że mi kopara opadła, jak odpaliłem go tylko aby przegoniło turbinke i sie troszke rozchodziła. LOBA to może z wygladu nie jest, ale jak muszla wyda to na 0,9bara stawiam jakies 220KM na bank wypluje do odcinki z górką :kox:

---------- Post dopisany at 01:09 ---------- Poprzedni post napisany at 01:02 ----------

ciekawe jak tekie bydle wstaje w 1.8, pewnie dopiero od 4 tys:wink:

To bydle ma wirnik taki jak BFB i BEX :) A koło kompresji to Superback, także stawiem miedzy 2700-3000 jakieś 300-320Nm na luzie przy 0,9bara tylko może być duży peak przy takim dużym kole, ale to już kwestia wystrojenia tylko.

---------- Post dopisany at 01:12 ---------- Poprzedni post napisany at 01:09 ----------

wie viel ?

translate plissss :)

Opublikowano

:polew: :polew:

Jaki koszt ?

Opublikowano
:polew: :polew:

Jaki koszt ?

turbina 1260zł z przerobieniem czapki. Kora nówka, wirnik nowy, łożyskowanie melette, koło kompresji i czapka oryginał KKK Big BV50. Turbo wyważone na 0,17 grama max :)

Opublikowano

w jakiej to firmie? bo mam pytanie z innej beczki, jaki bylby koszt zrobienia k03->k03s z wymianą bebechów na nowe oczywiście, turbo to BFB

Opublikowano
w jakiej to firmie? bo mam pytanie z innej beczki, jaki bylby koszt zrobienia k03->k03s z wymianą bebechów na nowe oczywiście, turbo to BFB

to jest akurat prosta robota, bo trzeba tylko wymienic koło kompresji na K03s i roztoczyć czapke, a reszta to już standardowa regeneracja. Jeśli kora bedzie śmietnik to koło 1000 pewno, jak kora dobra to koło 800 pewnie. Nie wiem dokładnie, musiał bym zmolestować braciaka.

Opublikowano

To zmolestuj, bo w lublinie krzykneli mi ok 1100 netto i jestem ciekaw czy da sie to dobrze zrobić taniej

Opublikowano

jak w ReamPoland-ie zaproponowali Ci taka cene to sie nie zastanawiaj

moja chodzi na 1.5 bar-a juz ponad rok, co prawda to dla niej za duzo ale co najwazniejsze

jeszcze nie puszcza oleju :grin: słychac ja na zimnym oleju ale jak sie nagrzeje to jest cisza

Opublikowano
w jakiej to firmie? bo mam pytanie z innej beczki, jaki bylby koszt zrobienia k03->k03s z wymianą bebechów na nowe oczywiście, turbo to BFB

to jest akurat prosta robota, bo trzeba tylko wymienic koło kompresji na K03s i roztoczyć czapke, a reszta to już standardowa regeneracja. Jeśli kora bedzie śmietnik to koło 1000 pewno, jak kora dobra to koło 800 pewnie. Nie wiem dokładnie, musiał bym zmolestować braciaka.

Kolego ja również jak najbardziej byłbym zainteresowany taką modyfikacją z K03 na K03s. Jak będziesz coś wiedział to pisz na PW albo daj jakiś kontakt :wink:

Opublikowano

Ja jak pytałem o hybryde z k03 na k03s t powiedział mi gośc 800zł z roczną gwarancją ewentualnie przy oddaniu swojej (sprawnej) to 500zł więc niedrogo. Wszystko oczywiście w firmie zajmującej sie regeneracją turbin.

Opublikowano

Ja wiem że chłopaki wolą robić z dawcy klienta, bo bardzo ciężko o nie zmęczoną oryginalną muszle do BFB czy BEX. A druga najważniejsza sprawa to łożyska, zwłaszcza oporowe, chodzi tylko na oryginalnych, ŻADEN chińczyk nie wytrzymuje zmodzonej K03s, to już sprawdzone.

Opublikowano
Ja jak pytałem o hybryde z k03 na k03s t powiedział mi gośc 800zł z roczną gwarancją ewentualnie przy oddaniu swojej (sprawnej) to 500zł więc niedrogo. Wszystko oczywiście w firmie zajmującej sie regeneracją turbin.

Co to za firma??? Daj link albo adres !

Opublikowano

ile na takiej hybrydzie można osiągnąć? tyle co na k03s?

bo nie wiem, czy szukać używanej/regenerowanej k03s, czy robić hybrydę ze swojej BFB.

Opublikowano

Używki raczej nie znajdziesz prędko, po przerobce to jest to samo co k03s

Opublikowano

mam możliwość zakupu używki za 900 zeta, ale skoro po przeróbce będzie to samo co k03s, to chyba nie ma sensu inwestować kasy w niepewną używkę.

Opublikowano

W poniedziałek albo we wtorek autko zjedzie z TIP-owania, także do końca tygodnia może będzie strojonko. Jak będzie wykres to zapodam co tam wypluło :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...