gcienki Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam. Od pewnego czasu mam problem a mianowicie na rozgrzanym silniku na jałowych obrotach słychać jak by sekundową przerwę w pracy silnika. Sytuacja ta mam miejsce co około 30 sekund. Następnie podczas jazdy również przerywa podczas delikatnego przyspieszania w zakresie około 1500 obrotów niekiedy między 1900 a 2000 obrotów ( na każdym biegu ). Dziś czyściłem przepustnice całkowicie ja demontując, wyczyściłem cały dolot od przepływomierza do przepustnicy. Na niewiele to pomogło. Na zimnym silniku jest wszystko Oki. Po podłączeniu do komputera temperatura cieczy to 93 stopnie na zegarze pokazuje 90. Błędów na Vagu nie ma. Proszę o pomoc zaczyna mnie to irytować
Danek75 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak wyżej pisali - świece, przewody, cewka. Jak dostanie temperatury - może fixować. No i sprawdź wężyki gumowe. Którys może mieć dziurę i dopiero po rozgrzaniu się, pod wpływem temperatury - dziura się powiększa i łapie lewe powietrze.
gcienki Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 wężyki sprawdzałem jak czyściłem przepustnicę. nie wygląda żeby puszczały powietrze. Mam LPG na gazie robi tak samo.
Danek75 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Obejrzyj świece i ich gnizada. Bo bratu tak się działo, jak uszczelka pod pokrywą puszczała i wpadał olej do gniazd świec. Potem sprawdzenie przewodów... Skoro przerywa, to tylko przewody, świece i cewka wchodzą pod uwagę.
gcienki Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 wczoraj jeździłem i jak ręką odjął. ciekawe na jak długo. tyle długo że na drugi dzień to samo. przy tej przerwie w pracy słychać później strzał k kolektorze.
skerim Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 słychać strzał bo paliwo nie jest spalane od iskry tylko następuje samozapłon na wydechu. Ja obstawiam cewkę. Jak masz znajomego z tym samym motorem możesz zrobić podmianę cewki jak problem się ponownie ujawni i w ten sposób namierzyć tą felerną.
martin352 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 kolego wymień cewkę ja to już przerabiałem koszt cewki to 100zł
prezesik18 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Cewki niestety nie ma możliwości sprawdzenia. Jedynie podmianka jej na inną aby sprawdzić czy jest dobra.
Kierownik Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Cewki niestety nie ma możliwości sprawdzenia. Jedynie podmianka jej na inną aby sprawdzić czy jest dobra. wszystko można sprawdzić tylko trzeba mieć do tego odpowiedni sprzęt ... np poprzez oscyloskop na 99% świece mówią "papa" i przydałoby sie dać nowe cewki
motor144 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 A może VAG-a by podpiąć i zrobić logi przepływki (to że wyczyszczona nie znaczy że sprawna w całym zakresie obrotów). Świece profilaktycznie na pewno nie zaszkodzi wymienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się