Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

H&R, Eibach, Weitec... ile faktycznie obniżają?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja ze swoich H&R też jestem mega zadowolony jeśli chodzi o prowadzenie i komfort. No troche za nisko, ale może trzeba się przyzwyczaić:wink::decayed:

gdzie tam za nisko:wink: 3 sezon na tym smigam i na wiosne mysle o zakupie gwintu

gwint to gwint:good::decayed: wtedy to może być nisko, bo nie ma takiego ugięcia jak na zwykłym zawiasie

Opublikowano

Ja mam u siebie h&r i poszedł w doł tyle co producent mowi 35 mm , czy jest za nisko , nie !! przydał by sie gwint :P hahh

Opublikowano
Ja mam u siebie h&r i poszedł w doł tyle co producent mowi 35 mm , czy jest za nisko , nie !! przydał by sie gwint :P hahh

nie twierdzę, że -35 to za nisko, jak na zwykły zawias jest ok. Mówiłem jedynie, że ja mam za nisko bo moje H&R siadły z -50. Na gwincie byłoby te -50 spokojnie do jazdy ale na zwykłym trzeba uważać:wink:

Panowie ponawiam pytanie czy ma ktoś porównanie eibach/weitec -30 lub -35 do zawiasu 1BE?

jest znacząca różnica na +?

Opublikowano
Ja mam u siebie h&r i poszedł w doł tyle co producent mowi 35 mm , czy jest za nisko , nie !! przydał by sie gwint :P hahh

długo na tym jezdzisz? mysle ze sie jeszcze ułozy i siadzie swoje i bedzie jak u mnie czy u innych kolegów . - 45/50 mm:decayed:

Opublikowano
Ja mam u siebie h&r i poszedł w doł tyle co producent mowi 35 mm , czy jest za nisko , nie !! przydał by sie gwint :P hahh

długo na tym jezdzisz? mysle ze sie jeszcze ułozy i siadzie swoje i bedzie jak u mnie czy u innych kolegów . - 45/50 mm:decayed:

Juz z 7 miesiecy !

Opublikowano

Ja mam amory 1BE i amory eibach -30. Komfort jak dla mnie super do tego jeżdze na 18. Siadło fajnie tyle że lewa strona auta tak jak ma byc -30 a prawa siadła tylko -20 i nie mam pojęcia dlaczego tak się stało. Nawet do eibacha pisałem i też nie wiedzą.

Opublikowano
Ja mam amory 1BE i amory eibach -30. Komfort jak dla mnie super do tego jeżdze na 18. Siadło fajnie tyle że lewa strona auta tak jak ma byc -30 a prawa siadła tylko -20 i nie mam pojęcia dlaczego tak się stało. Nawet do eibacha pisałem i też nie wiedzą.

może amory są bardziej z jednej strony zużyte.

Opublikowano

Ja mam Eibacha Pro Kit -30mm amor 1BE i auto poszło mi równo o 1cm niżej od zawiechy 1BE. Na Eibachu mam 64cm od podłoża do krawędzi błotnika, a na 1BE miałem 65cm.

Opublikowano

Właśnie nie wiem ale akurat i przód i tył z jednej strony by się zużył więcej? Jak będe na przeglądzie to zobacze co wyjdzie. Choć z ostatniego przeglądu pamiętam że chyba powoli będzie mnei czekała wymiana amorów.

Opublikowano

A ja miałem Eibach ProKit i siadł mi równe -30mm ale po prawie roku jazdy jeszcze przód siadł -5mm czyli w sumie miałem -35/30 (przód/tył)

Jako że było za wysoko założyłem Eibach Sportline -50/40 i tak na początku siadło ale po pół roku usiadł cały jeszcze 5 mm czyli mam (-55/45)

Opublikowano
A ja miałem Eibach ProKit i siadł mi równe -30mm ale po prawie roku jazdy jeszcze przód siadł -5mm czyli w sumie miałem -35/30 (przód/tył)

Jako że było za wysoko założyłem Eibach Sportline -50/40 i tak na początku siadło ale po pół roku usiadł cały jeszcze 5 mm czyli mam (-55/45)

Te sportline masz założone na seryjne amorki ?

Opublikowano
A ja miałem Eibach ProKit i siadł mi równe -30mm ale po prawie roku jazdy jeszcze przód siadł -5mm czyli w sumie miałem -35/30 (przód/tył)

Jako że było za wysoko założyłem Eibach Sportline -50/40 i tak na początku siadło ale po pół roku usiadł cały jeszcze 5 mm czyli mam (-55/45)

pokaz foto - jestem ciekaw jak wygląda na aucie Eibach Sportline??

i powiedz jakie masz amorki

Opublikowano

Mam na amorkach 1 BV ale mam krótkie odboje. Jeżdżę już tak rok i nic nie dobija ani się jakoś szybciej nie zużywa. Dla niedowiarków (przed założeniem sprawdzałem ile tłoczysko mc-persona wystaje po wciśnięciu na maxa (tzn ile maks. może się schować) i okazuje się że wystaje tyko gwint i może 2 cm tłoczka. Więc żeby dobiło musiało by nie być sprężyny. Jeździ się naprawdę super. Poniżej fotki troch z ukosa ale może zrobię dziś jakąś lepsza to jeszcze wkleję

SNV35352.jpg

<br /><br />

SNV35388.jpg

<br /><br />

Opublikowano

To foto za duzo nie pokazuje:wink:

Opublikowano

Cyknąłem dziś na szybko lepszą fotę. Jak auto jest zatankowane na full to tył siedzi jeszcze pół centa niżej niż na fotce i wtedy przód jest niżej tylko pół centymetra od tyłu.

SNV35419.jpg

<br /><br />

Opublikowano
Ja mam u siebie h&r i poszedł w doł tyle co producent mowi 35 mm , czy jest za nisko , nie !! przydał by sie gwint :P hahh

długo na tym jezdzisz? mysle ze sie jeszcze ułozy i siadzie swoje i bedzie jak u mnie czy u innych kolegów . - 45/50 mm:decayed:

Pewnie, że siądzie, ja mam H&R i z czasem tak jak napisałeś wszystko się ułożyło, ale u mnie do wysokości zaplanowanej :naughty:

Opublikowano
Opublikowano

Panowie w pierwszym poście pisałem, że założyłem sobie H&R 29369-1 i siadło ok 45 mm. Teraz zamieniłem je na H&R 29369-2 (są to dla wyższej kategorii wagowej).

I co? siadło dokładnie tyle samo:shock3:. Oczywiście prowadzenie jest jak dla mnie lepsze, jeszcze mniejsze przechyły i przez to, że są sztywniejsze nie na takiego ugięcia.

Także w przypadku H&Rów 29369 czy to jest 1 czy 2 siada bardzo podobnie, nie tak jak jest to w przypadku oryginalnych sprężyn gdy weźmie się te z wyższej kategorii wagowej to auto stanie wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...