Critical Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Witam! Nie wiem co się właściwie stało. Jadę normalnie samochodem i nagle zaczął zwalniać, gaz przestał całkowicie reagować jakby nie był wgl. podpięty. Zaczeły mrugać czerwone kontrolki(jakiś system awaryjny się włączył?). Zjechałem na pobocze i zgasł. Próbowałem odpalić kilka razy i nic. Dobrze, że byłem niedaleko domu to zostało holowanie. Po holu, pół godziny postał i dalej nic. Proszę o jakieś podpowiedzi co jest nie tak, jak mogę to sprawdzić samodzielnie, żeby nie dawać od razu do mechanika. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam!
kornel Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Mam nadzieję, że nie, ale nie urwał Ci się czasem pasek rozrządu?
Critical Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Pytałem się taty, bo też myślałem, że to to, ale mówił, że wtedy bo silnik rozwaliło, ale nic nie wybuchło ani nic, więc chyba nie.
pioteros Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 pompa paliwa padla moze? moze przekaznik? albo zassało jakiś syf z baku? lub tez syfiaste paliwo
zabijaka Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Jeśli od razu zgasł to raczej będzie to pasek rozrządu, nie musiało nic wybuchnąć, delikatny trzask i to wszystko a i mogłeś nawet tego nie usłyszeć. Najprościej i najszybciej poprostu zdejmij osłonę i zaglądnij w rozrząd... a jak nie chce Ci się dłubać to zakręć rozrusznikiem, jeśli będzie inny silnik dźwięk oddawał niż normalnie przed odpaleniem ( tak jakby lżej pracuje ) to na bank rozrząd. Choć jest taka zasada, jeśli silnik zgaśnie sam od siebie w jeździe to lepiej go nie kręcić przed rozpoznaniem usterki...
Critical Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Dzięki za odpowiedzi, postaram się dzisiaj posprawdzać ile dam rade i dam znać
sokal Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Osłonkę od rozrządu masz jak na dłoni więc najpierw zerknij na pasek...
devon00 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 jak okaze sie ze rozrzad caly podpinaj vaga i szukaj bledow
laki83 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 ja miałem cos podobnego...jade i nagle wskazówki obr i prędkości w dół pozaświecały sie kontrolki i kaplica...potem okazało sie że pompa zassała jakiś syf i ją stopło
Andrzej07 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 sprawdż jeszcze połaczenie wtyczki z kompa,mi przy zakaladaniu gazu zj**...... wtyczke i wypadła auto scholowałem do domu a po podpieciu vag-a kazało się ze wtyczka się odpiela bo zaczepy rozwalone
dara Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Jeśli nic z wyżej wymienionych sposobów nie usunie usterki to ja proponuje sprawdzić kable które wychodzą z ECU, mozolna praca bo praktycznie rozbieranie całej tapicerki w środku ale znam taki przypadek osobiście z mazdy mps6, silnik poprostu zgasł i koniec, ukruszył się kabel od ECU i auto martwe. Pozdrawiam serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się