grzes1150 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Grupy: 115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 23-09-2012 at 19:25 ---------- Dziś podmieniłem logi...
grzes1150 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 180KM i 265Nm Na moje oko coś maławo przepływka czyta ? - układ mam szczelny.
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Bardzo długie czasy wtrysków od początku po programie tak było? Wskazania przepływomierza też dziwne praktycznie od 5 tyś stoja w miejscu a powinny rosnąć, trzeba sprawdzić czy coś pod ciśnieniem nie puszcza powietrza dv sprawny?
grzes1150 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 DV sprawny, układ szczelny. ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ---------- Włąśnie byłem jeszcze raz sprawdzić szczelność i DV. Układ szczelny 100% , DV bez przedmuchów po podaniu podciśnienia tłoczek się utrzymuje - nie opada. Cewki, świece, n75 raczeja należy wykluczyć bo zapłony nie świrują i doładowanie jest bez skoków.
krzysiekml Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 MAF-a podmień być może pada jak wsio szczelne,powinno przekroczyć nie znacznie 150g/s a tu 140g/s ?
szogun0 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 No właśnie coś kiepski przepływ powietrza zmierzony.
german81 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 przepływke zostaw narazie w spokoju sprawdz cisnienie paliwa bo masz za długie czasy wtrysków .czasy nie powiny przekraczac 20 ms a u ciebie jest 24 ms co skutkuje zapentleniem wtrysków .dlatego turbo nie moze napompowac wartosci wymaganej przez sterownik co skutkuje małymi wskazaniami przepływki .
grzes1150 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 no i szafa gra Grupy: 115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdrawiam i dobranoc :kox::kox:
Mathis Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Czy ja wiem, czy gra? Przepływ ok, ale czasy wtrysku nadal ponad 25ms :/
Łukasz13 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 no i szafa gra Grupy: 115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdrawiam i dobranoc :kox::kox: No i co było?
wampir Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Ile masz KM przy takiej ilośc g/s na przeplywce?
grzes1150 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 Czy ja wiem, czy gra? Przepływ ok, ale czasy wtrysku nadal ponad 25ms :/ W serii czasy byłu na poziomi max 18ms
wampir Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Ale napisz co zrobiles że masz lapsze logi...
grzes1150 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 jak to co... wymieniłem przepływkę
grzes1150 Opublikowano 26 Września 2012 Autor Opublikowano 26 Września 2012 jutro zapodam nowego wykresa
wampir Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 a ile Cie kosztowala nowa przeplywka?
german81 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Grzes przy takim cisnieniu jakie zada ten program powinienes miec 200-210 km . zrób tak jak pisałem wczesniej sprawdz cisnienie paliwa powinienes miec ok 4,8- 5,0 bar jesli masz regulator 4 bar ,a jak masz 3 bar regulator to powinienes miec cisnienie 3,8-4,0 bar cisnienia w całym zakresie obrotów w próbie dynamicznej .DV tez jest do wymiany bo po zdieciu nogi z gazu cisnienie rosnie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się