pompon60 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Witam kolegów przedstawiam moje marzenie a mianowicie A6 c6 sedan z 2006.06 Auto kupiłem od 1 właściciela , jest to auto z Pl salonu, przebieg oryginalny 102.XXX i ciągle rośnie. Auto jest bezwypadkowe, kilka zaprawek po obierkach parkingowych ,zero szpachli szybki w oryginale. Wyposażenie : -silnik 3.0 tdi ASB quattro , tiptronic -skóry, -MMI, -kierownica multifunkcyjna, -Come -leving - home, -bixenon skrętny, -kierownica multifunkcyjna, trzyramienna, -grzane fotele oraz kanapa tylna, -pamięć przednich foteli, -pełna elektryka przednich foteli, -climatronik, -alarm, -parktonic, -oraz wiele , wiele innych. Moje odczucia , super auto, spalanie jak na razie przy spokojnej jeździe do 120km/h to 8.8 litra 70% trasa 30% miasto. Auto doinwestowane , regularnie serwisowane , we wrześniu tego roku wymienimy kolektor w ASO na nowy, na gwarancji ) Co do modów jakie planuje to jak się nim nacieszę , muszę pomyśleć nad spolszczeniem MMI , pokombinować z BT bo nie mogę skopiować książki telefonicznej ;/, chciałbym jeszcze odblokować TV oraz wizualizację Parktronic na MMI. Na wiosne szybki ściemnić i może jakąś inną felgę. Jedyny mankament to głuche stuki w przednim zawieszeniu przy pokonywaniu jakiś nierówności przy niskich prędkościach, może jakieś pomysły co to może być ?? Bo byłem na przeglądzie i wszystko ok, tak diagnosta mi powiedział, ale słychać podczas jazdy delikatne , głuche stuki, jakby jakieś element gumowo-metalowy
jedrekx Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 widziałem już na A6 klubie to auto też stosunkowo długo stało na allegro, pamiętam je jak stało gdy sprzedawaliśmy ojca A6 czyli rok temu..
David Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 sedan i kolor tez planuje a6 sedan ale mi osobiscie nie podoba sie taki jasny srodek a najgorsze ze 90 % a6 kupionych w polskim salonie ma taki szary srodek,jak bedziesz wiedzial ile spali to jezdzac tylko po miescie daj znac
peter22 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 sprzedawało sie tak długo pewnie przez to jasne wnętrze
jedrekx Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 podejrzewam, że przez stosunkowo wysoką cenę. niestety (stety) A6 ASB z niskim przebiegiem trzyma cenę i mało osób chce kłaść spore pieniądze za auto
pompon60 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 z tego co wiem to cena była bardzo wysoka (jak płaciłem to mała tez nie była ), a domyślać się można że to wszystko było spowodowane niskim przebiegiem no i wyposażeniem, oczywiście najważniejsze to 3.0 ASB i quattro w tipie co do koloru wnętrza można sie przyzwyczaić tym bardziej że bardzo ładnie się komponuje z czarnym lakierem jak na razie spalanie w prędkościach do 130 km/h waha się w granicach 8.4-8.8 litra , tak wskazuje komputer, 80% trasy i 20 % miasto.
sgx Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Gratuluję zakupu, jak następnego będę szukał też bym chciał coś podobnego kupić, q każdym razie życzę bezawaryjnosci Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
jedrekx Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 z tego co wiem to cena była bardzo wysoka (jak płaciłem to mała tez nie była ) z tego co pamiętam to jak ja startowałem ze sprzedażą to tamta cena była podobna w okolicach 110 tys
pompon60 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 to powiem że cena kosmos była wystawiona , ja dałem nieco ponad połowę tej kwoty. Póki co nie mogę się nacieszyć autem i jego osiągami, a dźwięk v6 nie do zastąpienia;) na początek jak się nim nacieszę to będę chciał wgrać PL menu do MMI i odblokować telewizje oraz wizualizację parktroniku. Później na wiosnę jakaś felga i możne ściemnię szybki. ---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 13:01 ---------- w najbliższym czasie postaram się wrzucić lepsze zdjęcia
jedrekx Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 to nie dałeś źle. nasze poszło za 105 tys w zeszłym roku, tylko niższy przebieg i 2007 rok
David Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 no to jak dales okolo 60 tys to calkiem przyjemnie w Niemczech jest duzy wybor ale jak doliczysz akcyze to okazuje sie ze nic nie ma
pompon60 Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 też mi się tak wydaje, tym bardziej że auto ma potwierdzony przebieg, jest od 1 właściciela, bezwypadkowe, z poważniejszych napraw to we wrześniu wymieniony kolektor w ASO Audi , który jest na gwarancji muszę tylko uporać się z głuchymi stukami jakiejś tulejki z przodu zawieszenia, podczas pokonywania przy niskich prędkościach typu bruk, studzienki kanalizacyjne itp. ---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:42 ---------- tak dałem a w De tak jak napisałeś trzeba by doliczyć akcyzę , paliwo, opłaty to powiem że z 70 koła by trzeba dać, a poza tym Niemiec jak ma coś dobrego to tez nie odda za grosze taka jest prawda .
vdm Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 jest idealne wyposażenie jak dla mnie
pompon60 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 Więcej obiecanych zdjęć ASi
peter22 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Wypasione jedynie co zmień to felgi bo na tych to słabo wyglada i zawias w dół
pompon60 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 o felgach tak jak napisałem na wiosnę pomyślę, jakieś 18 od Rs'a bardzo mi się podobają, jutro jadę na wymianę gumowych łożysk amortyzatorów czy jak to tam zwał żeby wyeliminować głuche stuki , które wkurzają ucho ;/ także dam znać co i jak. I jeszcze będę chciał wgrać PL menu, odblokować ukryte funkcje MMi i TV jak się uda oraz wgrać aktualizacje BT , jak znajdzie sie ktoś z kabelkiem i programem
David Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 do a6 to fela 19 min,sa tak wielkie nadkola ze mniejsza felga wyglada smiesznie,poza tym opona do 19 to 255/35 wiec komfort i tak bedzie,no i na glebe troche no ale tak jak mowisz lepiej po zimie
vdm Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 A te felgi co masz to 16tki czy 17tki? piękne autko
pompon60 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 felgi na zdjęciach 17 na zimę mam 16 ori audi które dostałem w kpl. a co do głuchych stuków , to już przeszłość dziś wymienione zostały górne poduszki amortyzatora i po wymontowaniu okazało się że stare wybyły się o około 1.5 do 2 cm tyle było różnicy , także polecam wszystkich taki zabieg
mystic.pl Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 muszę tylko uporać się z głuchymi stukami jakiejś tulejki z przodu zawieszenia, podczas pokonywania przy niskich prędkościach typu bruk, studzienki kanalizacyjne itp. Jeśli jesteś na 100% pewny, że w zawieszeniu masz wszystko ok to bardzo dokładnie sprawdź cały okład kierowniczy tzn. zdejmij osłony/harmonijki, sprawdź luzy na sworzniach końcówek drążków, potem wsadź rękę głębiej, złap delikatnie palcami za "jabłko" drążków i niech ktoś kręci kierownicą w tym czasie, jeśli tu też będzie ok i nie będzie luzów to posprawdzaj luzy na maglownicy / przekładni kierowniczej. Największą bolączką B6/B7 i niektórych C6 jest właśnie maglownica. Szyna maglownicy ma małą żywotność i gdy jest już zużyta wydaje taki delikatne głuche odgłosy jakby np ziemniaki podskakiwały. Mój mechanik twierdzi, że w B6/B7 szybciej padnie właśnie maglownica niż drążki. Ja jestem właśnie świeżo po wymianie przekładni u siebie, szukałem wszędzie, wymieniałem, wahacze, amory ect. Na drążkach i końcówkach nie miałem luzów a okazało się, że właśnie magiel jest już zużyty. Od wymiany cisza jak makiem zasiał. Maglownicę możesz zregenerować, ale ludzie narzekają na żywotność regenerowanych. Musiał byś poszukać dobrego zakładu. Ty masz przekładnie pod servotronik. Jeśli będziesz kupował oryginał to pytaj w aso o maglownicę regenerowaną fabrycznie przez ZF, ma taki sam numer jak oem tylko na końcu literkę X. Jest sporo tańsza od nowej a masz dwa lata gwarancji jeśli wymienisz w aso. Możesz zacząć od sprawdzania poziomu płynu servo w zbiorniczku wyrównawczym, jeśli bagnet pokaże, że płynu jest mniej niż max lub częściej go ubywa, to od razu będziesz wiedział, że magiel przepuszcza płyn, który najczęściej ucieka właśnie do osłon/harmonijek drążków kierowniczych. PS. po zdjęciach widzę, że jeździsz na mobilu boshe, kto ci to zalał proponuję zmienić olej na Motula Specyfic 504/507 lub jeszcze lepiej na Millersa FX LongLife 5w30 504/507.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się