Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływka or turbo?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Cała historia opisana jest tu:

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/przeplywomierz-umarl-turbo-time-to-say-goodbye-245877/

Wstępne wartości zmierzone: (grupa 003 008 011)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wywala błąd

1 Fault Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

27-00 - Implausible Signal

A to tak przy okazji znalazłem:

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Shareware Version. To Decode all DTCs

35-00 - Please Register/Activate

01360 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-00 - Please Register/Activate

Czekam na pomoc...

Opublikowano

Jak masz możliwość to podmień przepływkę i wtedy będziesz wiedział na pewno.

Opublikowano

znalazłem artykuł na elektrodzie o pomiarach napięcia, to jeszcze sprawdzę. Czyli nie ma co turbinkę obwiniać? Lepiej jeździć na odpiętej przepływce czy na uszkodzonej?

---------- Post dopisany 01-10-2012 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2012 at 23:00 ----------

Panowie, proszę o informację, bo nie wiem co robić... Lepiej jeździć na martwym przepływomierzu czy odpiętym? Jeszcze 2-3 tyg muszę tak pojeździć, zanim kupię nowy...

Opublikowano

Twoj jest w takim stanie, że nawet jak jest zapięty to i tak sterownik ustawia dawkę jak by był odpięty ...

Opublikowano

a kable,wtyczki sprawdzałeś ?

Opublikowano

Jakoś specjalnie się im nie przyglądałem, ale wtyczka czysta była. Nie mam kiedy sprawdzić napięcia, jutro po pracy popatrzę.

Czego mam się spodziewać w przypadku uszkodzenia kabla?

---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ----------

napięcia sa ok :)

Opublikowano

Przepływka leży podmień z kimś bo to chwila :) takie małe OT czy auto nie dymiło zbytnio przed awarią ?

Opublikowano

Smoliło na czarno jak Huta Katowice (która oczywiście stoi w Dąbrowie Górniczej). A później przestało, jak rozkręciłem przepływkę i trochę przeczyściłem. Chwilę później, umarła całkowicie, nie przeżyła zabiegu... No i już nie dymi, ani nie jeździ jak wcześniej.

Opublikowano

mcgawroni napisz skąd jesteś; może z forum ktoś ma blisko do Ciebie to się ustawisz na podmianę.

Opublikowano

Wygląda na to, że ogranicznik SV nie ruszony to raczej przykopci chyba, że ktoś ograniczył dawkę po przepływce ;/ najlepiej jak spanky się wypowie na ten temat bo prawdopodobnie będziesz u kogoś musiał poprawić soft ;/ Podmień przepływomierz i zrób logi ponownie.

Opublikowano

No witam,

wsadziłem inna przepływkę - podobno dobrą, ale jakiegoś dotknięcia magiczna różdżką nie odnotowałem - poprawiło się, ale bez szału no i powróciło czarne kopcenie.

Zamieszczam 2 logi:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pierwszy jest na 4-tym biegu, poszła dość zdrowo - oczywiście kopcąc strasznie, doszła do 3000rpm z hakiem i nagle spadek mocy... Wywaliło błąd 00575 - Intake Manifold Pressure.

Drugi log, 2 min później był tylko z ciekawości...

Help!

A mieszkam w Krakowie, pochodzę z okolic Tarnowa i jeżdżę do teściów pod Busko-Zdrój :)

---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ----------

jeszcze dodam, że przewód IC biegnący od turbiny w dół dalej jest mokry od oleju... Te wężyki szmaciane nie wyglądają najlepiej w sumie.

Opublikowano

Drugi log jest w trybie awaryjnym, musisz gasić auto po złapaniu notlaufa nim rozpoczniesz kolejny log.. Wymień wężyki i podmień N75.

Opublikowano

Wiem, że tryb awaryjny - na autostradzie robiłem obydwa. Interesuje mnie, co się mogło stać podczas pierwszego pomiaru? Co oznacza błąd 00575?

Błąd utrzymuje się ciągle.

Jak się nazywa N75, żebym na allegro znalazł?

Opublikowano

tryb awaryjny nie jest spowodwowany n75 tylko zapieczona geometria .

Opublikowano

no własnie nie jak masz zapieczona geometrie to najczesciej masz przeładowanie bardzo zadko zdarza sie ze jest niedołaowanie .sterownik ma 150 mb toleranci +/- jesli cisnienie jest po za ta toleracia i przez ok 6 s sterownik nie jest w stanie sobie ztym poradzic przełancza sie wtryb awaryjny .dlatego niekoniecznie musisz miec przeładowanie ma maxa zeby przeszedł wtryb awaryjny .dla pewnosci sprawdz jak chodzi geometria ma chodzic płynie w całym zakresie bez acie i bez pisczenia lub innych nie przyjemnych dzwieków .

Opublikowano

z tego co widze to auto jest po programie w którym tylko podniesiono dawke paliwa a cisnienie doładwania zostało seryjne dlatego kopci .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...