Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ze strony technicznej jeszcze auta nie rozgryzałem, wiem że silnik i graty te same co w S8 i analogicznie S7 bo to kopia, S8 ma tez S-tronic i robią na nim moc 650 PS i ponad 800NM, szczegółów nie znam Pachura też nic nie był w stanie powiedzieć

Właśnie Kuredu a jak tam twoje auto, jaki przebieg i czy bez niespodzianek? Jak tam skrzynka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze strony technicznej jeszcze auta nie rozgryzałem, wiem że silnik i graty te same co w S8 i analogicznie S7 bo to kopia, S8 ma tez S-tronic i robią na nim moc 650 PS i ponad 800NM

W Audi S8 jest najnowszy 8-biegowy tiptronic ZF, nie S-tronic.

Co do silnika, to są różnice między S6/7, a S8 i to znaczne. Z tego co czytałem, w S8 jest podwójny układ dolotowy, dodatkowa chłodnica oleju, inny wał korbowy i jego łożyska, współczynnik kompresji, fazy rozrządu i wtryskiwacze. Turbiny na twin-scrollu, też prawdopodobnie są inne...

Z powyższego wynika, że nie będzie tak łatwo wykrzesać te 650KM z S6, jak w przypadku S8 czy RS6 C7.

Ogólnie fajna furka. :good:Nie ma się do czego przyczepić, jedynie kolor mógłby być jakiś metalic lub perła. :decayed: Aż dziwne, że ojciec nie kupił sobie takiego drugiego i jeździ jakąś "popierdółką" Q3.:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie zobaczyłem wątek i powiem, że delikatnie mnie wkur..

a tak serio to auto jest mega tylko kolor słaby. mam nadzieję, że będzie mało awaryjny

co do tych 650KM to cikekawy jest czy S-tronic to wytrzyma.

wiesz może czym się różni ten silnik od tego z S8 bo jest 100KM różnicy.

co do ABT to montują swój sterownik, MTM daje boxa. trzeba czekać aż ktoś ogranie program. do mojego ponad rok i jeszcze nikt go nie złamał.

no tak to juz jest ze chodz bys mial niewiadomo jakie auto zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie mial szybsze/lepsze najlepiej cieszy sie tym co sie ma bo inaczej bedziesz nieszczesliwym czlowiekiem :wink: a tak na powaznie mozesz jeszcze sporo poczekac np; 1.6 TDI zlamali dipero po 4 latach.Z cennika mi wyglada ze nie wiem czy ba twoim miejscu nie wybral bym 3.0 TDI bi-turbo jak bym jeszcze raz kupowal , ten ja robia to na lus roznca w cenie to niecale 20K no i 400KM z twojego a 400 KM z tego TDI to beda dwa inne swiaty.No ale jak ty kupowales to chyba go jeszcze nie bylo , w kazdym razie wychodzi na to ze z nowmi modelami nie ma sie co spiszyc bo gama silnikow sie pozniej rozrasta bo i auto bardziej dopracowane czego sam doswiadczyles.

Z powyższego wynika, że nie będzie tak łatwo wykrzesać te 650KM z S6, jak w przypadku S8 czy RS6 C7.

te 650 bo beda pewnie w serii w C7 RS6 a jak nie to blisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg nieoficjalnych informacji RS6 C7 ma mieć 572BHP czyli 580KM i być 100kg lżejsze od poprzednika. Premiera w marcu przyszłego roku na targach w Genevie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście S8 jest na tipie, nie wiem gdzieś palnęli w jakimś infoe że S-tronic, przyjąłem to jako pewnik że wszystkie nowe S na tym jeżdżą. A co do modyfikacji to jeśli nawet "tylko" do 600PS dobije to czy to mało?

A jak wyjedzie RS, to będziemy myśleć

A mój ojciec, nie ma ciśnienia na auto. To Q3 to dlatego że było od ręki a jakoś tak nawet fajnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze to niby wolne jest ?! OMG :P Chcialbym, ale jakbym zarabial wiecej, bo bym nie wyrobil tego utrzymac :) Piekna sztuka ! :) Dobrą masz robotę widać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...