Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Zapotrzebowanie na Ferrarki jest dużo większe, ale Warszawski salon nie daje rady... mają jakieś limity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W czwartek będę u Adama na strojeniu. Na razie stage I sam soft, potem jak będzie czas dolot i wydech. Tak czy siak 5 z przodu będzie a do stycznia powinno wystarczyć. W razie co jeszcze coś dorezamy.

We Wrocku jakby kto chciał, jest do odkupienia zamówienie na RS6 maksymalnie dopasioną SaphirePearlBlack pełny carbon z zewnątrz, na exclusiv'ie w środku ceramika etc. za ... 724 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z realizacją na listopad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z realizacją na listopad?

Nawet na październik. A z normalnego cyklu zamówienia dałoby radę na Listopad/Grudzień ale ludzie nie chcą bo tracą wtedy na roczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:

tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:

tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać:decayed:

Do jakiego auta? Zmiesciłoby sie to do TT? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:

tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać:decayed:

Z GTR'em i jego możliwościami oraz ceną nie ma polemiki nic. Seria 530 PS bije na ryj wszystko w w swojej klasie i nie tylko

Po kilku przejażdżkach ostatnio jedno jest pewne, według mnie należy rozróżnić dwie rzeczy auto stockowe od robionego i nie bawić się w porównania bo nie mają większego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSC_6803_zps3dfbf651.jpg

LOOK who's coming! Będzie monster. ale cena również... :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://i485.photobucket.com/albums/rr214/Vaselinho/DSC_6803_zps3dfbf651.jpg

LOOK who's coming! Będzie monster. ale cena również... :slina:

Można się zapisać na auto, cena ok 201K euro. Ale wygląda nieziemsko, a ostatnio na Mobilach stała za 220K euro F12 Berlinetta, piękna była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:

tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać:decayed:

Do jakiego auta? Zmiesciłoby sie to do TT? :)

Do A3 8P które wcześniej miało 2.0TFSI

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.543599542342319.1073741831.166106913424919&type=3

Gdyby nie czerwony kolor to byłby jeszcze większym sleeperem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:

tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać:decayed:

Z GTR'em i jego możliwościami oraz ceną nie ma polemiki nic. Seria 530 PS bije na ryj wszystko w w swojej klasie i nie tylko

Po kilku przejażdżkach ostatnio jedno jest pewne, według mnie należy rozróżnić dwie rzeczy auto stockowe od robionego i nie bawić się w porównania bo nie mają większego sensu.

Zgadza się, gtr jest w innej lidze, niemniej jednak, stosunek kosztów do efektu w 3.2 turbo jest zadziwiający.

Jako, że auto ma być do zabawy (przynajmniej miało być) podobne projekty są godne zainteresowania.

Im większy budżet tym większy problem, opcje mnożą się w niesamowitym tempie.

Trzeba założyć ścisłe kryterium i trzymać się go, inaczej można zgłupieć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM :kox:

dobrze dotarłeś :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM :kox:

dobrze dotarłeś :grin:

Zawsze uważałem, że docieranie "na ostro" ma sens :decayed::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPORTMILE POLSKA w kooperacji z MRC TUNING zaprasza klientów posiadających jednostkę 4.0 tt na modyfikacje elektroniczną. Od dzisiaj auta S6 S7 RS6 RS7 nie stanowią żadnego problemu . I tym miłym akcentem zaczynamy weekend.

:decayed::decayed::decayed:

Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM :kox:

dobrze dotarłeś :grin:

Padło jedno stwierdzenie jest mega dobrze. Adam mówi że takiego chłodzenia ICka sie nie spodziewał. Dwa pomiary przy temp. 27 stopni i wszystko kropla w krople

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM :kox:

Docieranie w Bukowinie jednak miało sens :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM :kox:

Wykres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...