Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do czasów z ringu to te poza pierwszą dziesiątką brałbym z przymrużeniem oka - warto zwrócić uwagę na czasy popularnych autek typu OPC czy dużych i ciężkich SUVów. Wg mnie w tym wszystkim najważniejszy jest kierowca i w przypadku pierwszej 10 na pewno byli to profesjonalni kierowcy (przypuszczam że w przypadku aut których producenci chcieli zaznaczyć sportowy charakter było podobnie a w przypadku rs6 i m5 już niekoniecznie prowadzili kierowcy wyścigowi bo producentom na tym nie zależało).

RS4b7 nie ma najmniejszych szans wg mnie z rs6c6 - taka moja skromna opinia z tego co widziałem:kox: więc przypuszczam że tym rs4b7 jechał po prostu kozak szofer:kox:

Dla mnie pomimo że nie prowdziłęm żadnego z powyższych jak kuredu, to zdania nie zmieniam i tak jak napisałem kilkanaście stron wcześniej -> GTR :decayed: wnoszę po opiniach znawców, laików i filmikach z sieci :grin:

Najlepszym przykładam tej teorii jest 200 miejsce Hansa Joachima Stuck'a w Golfie R:wink:

Czy też właśnie astra opc kierowana przez Manuela Reuter'a na 243 miejscu :wink: czy też zafira opc jeszcze dalej:decayed:

No jest również łajza Walter R. w Cayenne przed 3 setką:kox:

Reasumując nikt siedzący w motorsporcie nie odpuści Ringu pozwalając aby w świat poszedł słaby wynik:doh:

Żaden model pretendujący do miana szybkiego nie zostanie puszczony przez markę bez potwierdzenia jego zalet które mają za zadanie potwierdzić cenę.

Najlepszym przykładem jest to, że ociapkany i pstrokaty rs jeździł do znudzenia po ringu grubo przed premierą, zapewne nie dlatego, że mają tam blisko:wink:

Jak wiemy rs4 b7 w wyścigach 1/4 do jakich nie został zaprojektowany był wielokrotnie objeżdzany przez konkretnie zmodzone 1.8T, chyba nie sądzisz, że ten fakt świadczy o tym że ów 1.8T jest szybki.

Rs6 na prostej jest tytanem, ale na torze z 90 zakrętami zwyczajnie uwidacznia swoją nadwagę i dość słynną już marnie rozłożoną masę.

Nie zwracałem uwagi na miejsca bo miejsce nic nie mówi ale na czasy, które w niektórych przypadkach były wręcz nieprawdopodobnie dobre i po tym wnoszę że pomimo tego że samochód jeden drugiemu nie równy a czas podobny, to znaczenie musiał mieć kierowca:wink:

Jak tylko znajdę chwilkę to podrzucę kilka czasów które mnie zastanowiły :wink:

Nie znam tego toru na żywo (choć weekend z F1 miałem przyjemność spędzić to grune holle samochodem nie przejechałem) ale w tv i na konsoli swego czasu trochę go pomęczyłem i mimo wszystko bardzo ciasnych zakrętów jest tam stosunkowo niewiele:wink: i w porównaniu do prawdziwych torów wyścigowych jest sporo odcinków łatwych i długich prostych co w połaczeniu z niezabezpieczonymi poboczami i blisko położonymi bandami pewnie powoduje że nie jeden kierowca po prostu odpuszcza wcześniej niż na "prawdziwych torach" .

Mogę się oczywiście mylić :decayed: ale podpadło mi co najmniej kilka czasów które postaram się wyszukać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

dokładnie tak samo uważam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:

No ale, ale Sabina to akurat jest były kierowca wyścigowy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:

No ale, ale Sabina to akurat jest były kierowca wyścigowy:wink:

Wiem tutaj tylko chciałem pokazać że za***iście zna tor:wink: Ona gdzieś tam się wychowała chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:

Chyba mam zwidy ... Czy ta beemka podczas zmiany biegów tak szaprie czy mi się tylko wydaje :facepalm::facepalm:

Bo jak tak to przy wysokich obrotach moja była 80 2.0E zmieniała biegi czyściej :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

green hell jak juz ;) to jest bardzo trudny tor, jest bardzo duzo slepych zakretow, o roznej geometri i nachyleniu, bardzo duze zmiany wysokosci, caly czas z gorki i pod gore, a jak jedzie samochod na wykrecenie oficjalnego czasu to na pewno nie po to zeby kierowca odpuszczal, KmK dobrze to ujal

Grune holle :wink: w trakcie pisania zmieniłem na niemiecki ale zostało green z angielskiego.

Tor jest jednym z najtrudnijszych na świecie tego nie neguje ale szukam po prostu przyczyny tego, że niektóre samochody wypadają na liście ponadprzeciętnie dobrze:wink:

być może słabe seryjne hamulce w porównaniu do dużej masy w przypadku rs6 :decayed: chyba że testowana miałaby ceramikę:wink:

Podejrzewam że laik bardzo dobrze znający tor lepiej sobie poradzi niż zawodowiec bez obycia na Północnej Pętli:whistling:

Osobiście uważam, że nie występuje w przyrodzie ktoś taki jak laik świetnie znający Zielone Piekło:wink:

Ponadto każdy kierowca wyścigowy zna Ring.

Laik znaczy nie kierowca wyścigowy:wink: Kiedyś wyścigi F1 były na Nordschleife:decayed:

Chyba mam zwidy ... Czy ta beemka podczas zmiany biegów tak szaprie czy mi się tylko wydaje :facepalm::facepalm:

Bo jak tak to przy wysokich obrotach moja była 80 2.0E zmieniała biegi czyściej :grin::grin:

Też na to uwagę zwróciłem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smg tak szarpie w szczegolnosci na ustawieniach miedzy d3-7, trzeba pamietac ze to jest jednosprzeglowa skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kogoś, kto nie spróbował BMW na kilka... kilkanaście dni, to ... auto jak każde inne. A może nawet gorsze, bo w środku nie jest tak "piękne" jak Audi.

Ale tym trzeba pojeździć, spróbować kilku zakrętów, kilka łuków...

Beemka ma w sobie to coś, czego Audi chyba jeszcze dłuuugo nie będzie miało. Zwą to Radość z jazdy. Pomimo, że moje BMW mnie wkurza w kilku kwestiach, to raczej już nie wrócę do Audi, bo co zrobię sobie sam szybką trasę, to mam banana na gębie - w Audi tego nie miałem.

Coś w tym jest.

Zimy mamy kilka, kilkanaście dni w roku. Reszta to suche albo mokre dni.

Stare E46 ma tak "mądrą" elektronikę, że jazda w deszczu nie psuje radości, więc co dopiero F10.

Nie jeździłem C7 S6 czy RS6 ani M5 F10, ale podejrzewam, że M5 da więcej radości z jazdy niż RS6, tym bardziej mając S6 w domu...

Może trochę nie na temat już, ale w pełni się zgadzam z Twoją wypowiedzią. Miałem okazję już drugi weekend pojeździć E46 2.0d i do mojej Audi jak i avanta z `00r. nie ma porównania jeśli chodzi o właściwości jezdne. Dokładnie jest tak jak piszesz, trzeba pojeździć trochę szybciej po zakrętach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście że im wyższe obroty tym mniejsze jest to szarpniecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliście że im wyższe obroty tym mniejsze jest to szarpniecie?

Ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, możesz mi przypomnieć bo przekopać 83 strony tematu ciężko, mierzyleś kiedyś 0-100? I z jakim wynikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, możesz mi przypomnieć bo przekopać 83 strony tematu ciężko, mierzyleś kiedyś 0-100? I z jakim wynikiem?

Nie mam niestety RL, jedyne co mam z oficjalnych pomiarów to przejazd na 400m

---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ----------

Wyniki podawane 0-60 są dużo lepsze z jednego powodu, zarówno moje padło na S-tronicu jak i nowe RS na tipie zapina 3 bieg, przy +- 96 km/h stąd wyniki poniżej 4 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...