Wandej Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 M5 F10 wyglądem szału nie robi moim zdaniem. Czesto widuje M5 i dla mnie to tylko nowe efektowne auto. Co do właściwości jezdnych sie nie wypowiadam ale pewnie w zakretach bije rsa:bać: kuredu C7 też jest podsterowne jak każde audi? Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
kuredu Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Kuredu, jak oceniasz skrzynię w RS6? Teraz masz dwusprzęgłowe DSG, a w RS6 siedzi klasyczny automat z ośmioma biegami. Masz porównanie, więc ciekawi mnie czy jesteś w stanie stwierdzić czy któryś z nich jest lepszy/szybszy itp. Co do wyboru między RS6 a M5 wybrałbym BMW. Jak to ktoś kiedyś powiedział, Audi to taki "gadżet car", a BMW jest do jeżdżenia. Tym bardziej mając S6, jak powiedział kuredu również poszedł bym w bawarkę. Zresztą ja już do Audi raczej nie wrócę. Dla mnie toptronic dziala o niebo lepiejod s-tronica. Nie wiem czy to przez wieksza moc, alw skrzynia wcale nie szarpie przy ostrym wcisnieciu gazu tylko wszystko odbywa sie plynnie. S-tronic potrafi szarpnac w takiej sytuacji. Co do szybkosci zmiany biegow to nie zauwazylem roznicy.
KmK Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 M5 F10 wyglądem szału nie robi moim zdaniem. Czesto widuje M5 i dla mnie to tylko nowe efektowne auto. Co do właściwości jezdnych sie nie wypowiadam ale pewnie w zakretach bije rsa:bać: kuredu C7 też jest podsterowne jak każde audi?Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 chyba jak każde auto Ale do rzeczy, rs6 c6 faktycznie dostaje baty od m5 F10, ale dostaje również i od rs4 b7. Nie widziałem jeszcze czasów na ringu rs6 c7, ale zakładając, że a4 b8 lepiej się prowadzi od b7 to skłaniam się ku teorii, że nie koniecznie. Natomiast Kuredu nie ma trasy do najbliższego miasta przez Ring, a szkoda zapewne:decayed: Na codzień jednak gdybym miał 500+ kucyków, przez 8 miesięcy w roku mokro, szaro, ślisko itd, a z założenia kupował auto, żeby odkręcać przy każdym wyprzedzaniu, to jednak raczej wolałbym, żeby po pierwsze primo, żeby przód jednak kończył wyprzedzanie zanim zrobi to tył, po drugie primo to podejrzewam, że w tej nie suchej części roku, pozostał by z mocy jedynie znaczek M:wink: Żeby nie było, bmw jest za***iście szybkie na mokrej nawierzchni, ale w rękach Waltera Rohl'a
Wandej Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 M5 F10 wyglądem szału nie robi moim zdaniem. Czesto widuje M5 i dla mnie to tylko nowe efektowne auto. Co do właściwości jezdnych sie nie wypowiadam ale pewnie w zakretach bije rsa:bać: kuredu C7 też jest podsterowne jak każde audi?Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 chyba jak każde auto Ale do rzeczy, rs6 c6 faktycznie dostaje baty od m5 F10, ale dostaje również i od rs4 b7. Nie widziałem jeszcze czasów na ringu rs6 c7, ale zakładając, że a4 b8 lepiej się prowadzi od b7 to skłaniam się ku teorii, że nie koniecznie. Natomiast Kuredu nie ma trasy do najbliższego miasta przez Ring, a szkoda zapewne:decayed: Na codzień jednak gdybym miał 500+ kucyków, przez 8 miesięcy w roku mokro, szaro, ślisko itd, a z założenia kupował auto, żeby odkręcać przy każdym wyprzedzaniu, to jednak raczej wolałbym, żeby po pierwsze primo, żeby przód jednak kończył wyprzedzanie zanim zrobi to tył, po drugie primo to podejrzewam, że w tej nie suchej części roku, pozostał by z mocy jedynie znaczek M:wink: Żeby nie było, bmw jest za***iście szybkie na mokrej nawierzchni, ale w rękach Waltera Rohl'a RS b7 jest szybszy na ringu od F10? Jeszcze zostaje kwestia kierowcy ale tak czy inaczej wychodzi na to że RS4 B7 to najszybsza(na torze) konstrukcja Audi:kox: A też ma silnik(duży silnik) przed przednimi kołami:whistling: Walter Rohl panował na quattro więc nie straszne mu pewnie żadne auto drogowe:wink:
Thom4s Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 RS b7 jest szybszy na ringu od F10? Jemu chodziło, że RS4 B7 jest szybsze na torze od RS6 C6, nie od M5.
Wandej Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 RS b7 jest szybszy na ringu od F10? Jemu chodziło, że RS4 B7 jest szybsze na torze od RS6 C6, nie od M5. No właśnie teraz patrze M5 7:55 a RS B7 7:58. To i tak niewielka różnica:shock3:
KOval81 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Tylko Panowie weźcie pod uwagę, że f10 to już nie auto tak zwinne i dobrze prowadzące się, jak e60:wink: BMW zrobiło kanapę, która jest bardzo komfortowa, ale nie koniecznie zwinna, jak poprzedniczka. Co do samej jazdy, to benzyna radzi sobie znacznie lepiej (tym bardziej zaszperowana) niż mocne diesel'e na śliskim, czy mokrym.
soolek Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Dla kogoś, kto nie spróbował BMW na kilka... kilkanaście dni, to ... auto jak każde inne. A może nawet gorsze, bo w środku nie jest tak "piękne" jak Audi. Ale tym trzeba pojeździć, spróbować kilku zakrętów, kilka łuków... Beemka ma w sobie to coś, czego Audi chyba jeszcze dłuuugo nie będzie miało. Zwą to Radość z jazdy. Pomimo, że moje BMW mnie wkurza w kilku kwestiach, to raczej już nie wrócę do Audi, bo co zrobię sobie sam szybką trasę, to mam banana na gębie - w Audi tego nie miałem. Coś w tym jest. Zimy mamy kilka, kilkanaście dni w roku. Reszta to suche albo mokre dni. Stare E46 ma tak "mądrą" elektronikę, że jazda w deszczu nie psuje radości, więc co dopiero F10. Nie jeździłem C7 S6 czy RS6 ani M5 F10, ale podejrzewam, że M5 da więcej radości z jazdy niż RS6, tym bardziej mając S6 w domu...
Brysio Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 bmka robi robote wiem co mowie mialem okazje pomykac i jak sprzedam audi kupie jakas zgrabna betke ew purchawe wyglad w srodku nie jest tragiczny ale auta robia robote na drodze
turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Uff dobrze że ktoś się w końcu zdecydowal bo przyznam szczerze ze wybieracie te samochody jak baby:decayed: Graty nowego wozu kuredu super wybór zresztą przy takim rabacie chyba nie bylo sie nad czym zastanawiać. F10 M5 fajne ale jak ktoś mieszaka na południu włoch albo kalifornii.
PABLO Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dla kogoś, kto nie spróbował BMW na kilka... kilkanaście dni, to ... auto jak każde inne. A może nawet gorsze, bo w środku nie jest tak "piękne" jak Audi.Ale tym trzeba pojeździć, spróbować kilku zakrętów, kilka łuków... Beemka ma w sobie to coś, czego Audi chyba jeszcze dłuuugo nie będzie miało. Zwą to Radość z jazdy. Pomimo, że moje BMW mnie wkurza w kilku kwestiach, to raczej już nie wrócę do Audi, bo co zrobię sobie sam szybką trasę, to mam banana na gębie - w Audi tego nie miałem. Coś w tym jest. Ja mam takie porównanie z B5 na E39 i potwierdzam choć to wyższa klasa i dużo lepszy komfort, prowadzenie itd.
mech15 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Uff dobrze że ktoś się w końcu zdecydowal bo przyznam szczerze ze wybieracie te samochody jak baby:decayed: celna puenta
szymeniu Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 Uff dobrze że ktoś się w końcu zdecydowal bo przyznam szczerze ze wybieracie te samochody jak baby:decayed: celna puenta Pół bańki piechotą nie chodzi a w tym wypadku czas nie bardzo ma znaczenie. Poza tym w danym przedziale jest cała masa aut o za***istych osiagach i nie tak łatwo się zdecydować
yanosho Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 F10 M5 fajne ale jak ktoś mieszaka na południu włoch albo kalifornii. trafne podsumowanie
turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Bardziej by trzeba było to rozpatrywać ile trzeba na to auto pracować a nie ile ono kosztuje bo niewykluczone że ten kto ma na to 30-50k musi pracować dłużej i ciężej niż ten co wydaje 600k. A wracajac do samego kupna to miesiac temu zamówiłem samochód dla żony. Mial byc maly dawc frajde z jazdy w okreslonym budzecie.Malem z 10 nowych kandydatów i jeszcze wiecej aut z rynku wtórnego. Przejechalem sie wszystkim co mnie interesowalo wyłonił się faworyt ktrego zamówiłem i po trzech tyg. bylo finito.
kuredu Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Szymon masz w domu mega szybkie auto, nie kupuj RS6 czy M5 bo wielkiej różnicy nie bedzie. W sobote jeździłem tym co na zdjęciach widać i kolejny raz mówie tylko GTR. Italia na prostej się cieżko prowadzi przy pałowaniu, 911turbo też myszkuje troche, natomiast GTR zakret but w podóge i jedzie rewelacyjnie, do tego można dzieciaki z tyłu zabrać i jest nawet troche bagażnika kup wersje bez modów, sam dołożysz mocy i auto bedzie rewelacja.
seves Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Co do czasów z ringu to te poza pierwszą dziesiątką brałbym z przymrużeniem oka - warto zwrócić uwagę na czasy popularnych autek typu OPC czy dużych i ciężkich SUVów. Wg mnie w tym wszystkim najważniejszy jest kierowca i w przypadku pierwszej 10 na pewno byli to profesjonalni kierowcy (przypuszczam że w przypadku aut których producenci chcieli zaznaczyć sportowy charakter było podobnie a w przypadku rs6 i m5 już niekoniecznie prowadzili kierowcy wyścigowi bo producentom na tym nie zależało). RS4b7 nie ma najmniejszych szans wg mnie z rs6c6 - taka moja skromna opinia z tego co widziałem:kox: więc przypuszczam że tym rs4b7 jechał po prostu kozak szofer:kox: Dla mnie pomimo że nie prowdziłęm żadnego z powyższych jak kuredu, to zdania nie zmieniam i tak jak napisałem kilkanaście stron wcześniej -> GTR wnoszę po opiniach znawców, laików i filmikach z sieci
KmK Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Co do czasów z ringu to te poza pierwszą dziesiątką brałbym z przymrużeniem oka - warto zwrócić uwagę na czasy popularnych autek typu OPC czy dużych i ciężkich SUVów. Wg mnie w tym wszystkim najważniejszy jest kierowca i w przypadku pierwszej 10 na pewno byli to profesjonalni kierowcy (przypuszczam że w przypadku aut których producenci chcieli zaznaczyć sportowy charakter było podobnie a w przypadku rs6 i m5 już niekoniecznie prowadzili kierowcy wyścigowi bo producentom na tym nie zależało).RS4b7 nie ma najmniejszych szans wg mnie z rs6c6 - taka moja skromna opinia z tego co widziałem:kox: więc przypuszczam że tym rs4b7 jechał po prostu kozak szofer:kox: Dla mnie pomimo że nie prowdziłęm żadnego z powyższych jak kuredu, to zdania nie zmieniam i tak jak napisałem kilkanaście stron wcześniej -> GTR wnoszę po opiniach znawców, laików i filmikach z sieci Najlepszym przykładam tej teorii jest 200 miejsce Hansa Joachima Stuck'a w Golfie R:wink: Czy też właśnie astra opc kierowana przez Manuela Reuter'a na 243 miejscu czy też zafira opc jeszcze dalej:decayed: No jest również łajza Walter R. w Cayenne przed 3 setką Reasumując nikt siedzący w motorsporcie nie odpuści Ringu pozwalając aby w świat poszedł słaby wynik:doh: Żaden model pretendujący do miana szybkiego nie zostanie puszczony przez markę bez potwierdzenia jego zalet które mają za zadanie potwierdzić cenę. Najlepszym przykładem jest to, że ociapkany i pstrokaty rs jeździł do znudzenia po ringu grubo przed premierą, zapewne nie dlatego, że mają tam blisko:wink: Jak wiemy rs4 b7 w wyścigach 1/4 do jakich nie został zaprojektowany był wielokrotnie objeżdzany przez konkretnie zmodzone 1.8T, chyba nie sądzisz, że ten fakt świadczy o tym że ów 1.8T jest szybki. Rs6 na prostej jest tytanem, ale na torze z 90 zakrętami zwyczajnie uwidacznia swoją nadwagę i dość słynną już marnie rozłożoną masę.
quadysz Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 ja tylko wtrace swoje czy grosze do czasu RSa B7, ten czas jest mega dobry jak na to auto, nie mowie ze jest to slabe auto ale kierowca byl bardzo dobry, bardzo dobrze znajacy tor i samochod, panowie ze SportAuto mieli duzo gorszy czas a do ulomkow za kierownica nie naleza
turdzi Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Do tego co nspisal kmk pozostaje tylko dopowiedziec Amen
Rekomendowane odpowiedzi