alpin Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Zapotrzebowanie na Ferrarki jest dużo większe, ale Warszawski salon nie daje rady... mają jakieś limity.
szymeniu Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 W czwartek będę u Adama na strojeniu. Na razie stage I sam soft, potem jak będzie czas dolot i wydech. Tak czy siak 5 z przodu będzie a do stycznia powinno wystarczyć. W razie co jeszcze coś dorezamy. We Wrocku jakby kto chciał, jest do odkupienia zamówienie na RS6 maksymalnie dopasioną SaphirePearlBlack pełny carbon z zewnątrz, na exclusiv'ie w środku ceramika etc. za ... 724 tys.
szymeniu Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 z realizacją na listopad? Nawet na październik. A z normalnego cyklu zamówienia dałoby radę na Listopad/Grudzień ale ludzie nie chcą bo tracą wtedy na roczniku
KmK Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink: tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać
st4yKool Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać Do jakiego auta? Zmiesciłoby sie to do TT?
uop Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 pewnie do golfa r32 zlosia po ostatnim strojeniu 608 km i 690 Nm VW Golf V R32 Turbo DSG acceleration R32T 608Hp - YouTube
szymeniu Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać Z GTR'em i jego możliwościami oraz ceną nie ma polemiki nic. Seria 530 PS bije na ryj wszystko w w swojej klasie i nie tylko Po kilku przejażdżkach ostatnio jedno jest pewne, według mnie należy rozróżnić dwie rzeczy auto stockowe od robionego i nie bawić się w porównania bo nie mają większego sensu.
ohm Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 LOOK who's coming! Będzie monster. ale cena również...
szymeniu Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 http://i485.photobucket.com/albums/rr214/Vaselinho/DSC_6803_zps3dfbf651.jpgLOOK who's coming! Będzie monster. ale cena również... Można się zapisać na auto, cena ok 201K euro. Ale wygląda nieziemsko, a ostatnio na Mobilach stała za 220K euro F12 Berlinetta, piękna była
carrera369 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać Do jakiego auta? Zmiesciłoby sie to do TT? Do A3 8P które wcześniej miało 2.0TFSI https://www.facebook.com/media/set/?set=a.543599542342319.1073741831.166106913424919&type=3 Gdyby nie czerwony kolor to byłby jeszcze większym sleeperem
KmK Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 compsport wpakował turbo do silnika 3.2 i stosunek możliwości do ceny zostawia w tyle gtr:wink:tyle, że to sleeper, więc nie każdemu pasuje, ale do zabawy powinien się nadawać Z GTR'em i jego możliwościami oraz ceną nie ma polemiki nic. Seria 530 PS bije na ryj wszystko w w swojej klasie i nie tylko Po kilku przejażdżkach ostatnio jedno jest pewne, według mnie należy rozróżnić dwie rzeczy auto stockowe od robionego i nie bawić się w porównania bo nie mają większego sensu. Zgadza się, gtr jest w innej lidze, niemniej jednak, stosunek kosztów do efektu w 3.2 turbo jest zadziwiający. Jako, że auto ma być do zabawy (przynajmniej miało być) podobne projekty są godne zainteresowania. Im większy budżet tym większy problem, opcje mnożą się w niesamowitym tempie. Trzeba założyć ścisłe kryterium i trzymać się go, inaczej można zgłupieć
szymeniu Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM
Flyer Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM dobrze dotarłeś
melman_zyrafa Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM dobrze dotarłeś Zawsze uważałem, że docieranie "na ostro" ma sens
szymeniu Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 SPORTMILE POLSKA w kooperacji z MRC TUNING zaprasza klientów posiadających jednostkę 4.0 tt na modyfikacje elektroniczną. Od dzisiaj auta S6 S7 RS6 RS7 nie stanowią żadnego problemu . I tym miłym akcentem zaczynamy weekend.:decayed: Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM dobrze dotarłeś Padło jedno stwierdzenie jest mega dobrze. Adam mówi że takiego chłodzenia ICka sie nie spodziewał. Dwa pomiary przy temp. 27 stopni i wszystko kropla w krople
wladi Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Ulala to teraz będziesz latał, miodzio:thumbup: memory five-wladi i wszystko jasne:)
ohm Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Jest grubo, czekamy na wynik ostateczny. tymczasem w Rosji... Lamborghini LP570 Underground Racing R2 (2000 HP)
PABLO Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM Docieranie w Bukowinie jednak miało sens
Buba Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Panowie jest mega. W serii auto dało 462PS i 608 NM Wykres?
Rekomendowane odpowiedzi