szymeniu Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Żarówki nie wymieniłem nie mam ciśnienia. A z RS6 to sie przekonamy prędzej czy później. Pachura nic nie stroi. Ładuje od Abta boxa i finał. Robili u niego BiTdi to wiem.
szymeniu Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 :whistling: Pytałem o S6 i usłyszałem : dajemy oryginalne oprogramowanie od ABTa, ma pan gwarancje itp.
Brysio Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 a informowal ile silnikow sie po softach abta wysralo ja znam 30 procesow sadowych toczonych aktualnie przeciw abt bo silniki padaly wgrywali gotowce nie hamujac auta ....
szymeniu Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 a informowal ile silnikow sie po softach abta wysralo ja znam 30 procesow sadowych toczonych aktualnie przeciw abt bo silniki padaly wgrywali gotowce nie hamujac auta ....
szymeniu Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To jest od Adama RS6? Stare to w chooy tak jeździ C6 na sterydach
PABLO Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Miło będzie zobaczyć porównanie C6 vs C7 po sterydach
szymeniu Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Miło będzie zobaczyć porównanie C6 vs C7 po sterydach No nie do końca, C6 w tym przypadku jest mocno przeorane, żeby osiągnąć taki level zapoznania z silnikiem to jeszcze trochę minie, ja jeździłem w Piasecznie RSą Hortexa ponad 800 konną.
mystic.pl Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A ja bym z chęcią zobaczył porównanie RS6 C7 560ps vs. nowe S8 4.0 tfsi 520ps S8 1975 kg vs. 2010kg RS. Dzieki ilości miejsca pod maską dolot w esce wydaje się być bardziej wydajnie rozwiązany. MTM robi 650ps w s8 samym programem. Na yt jest film jak s8 miażdży R8 na torze Jeśli ktoś nie chce kombi, a wypasioną limo to jest dobrą alternatywą dla RS z ilością gadgetów jak masaże itd.
dziadek Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ...
szymeniu Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ... Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy.
PABLO Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Nie długo zrobią tak jak w F1 1.6T V6
dziadek Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ... Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy. Niestety Niedlugo zeby posluchac fajngo dzwieku silnika trzeba bedzie isc do kina
mystic.pl Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Waga, waga i jeszcze raz waga. Do auta ze sportowym zacieciem ciężkie V10 to jak dla mnie przesada. Takie motory to do suvów lub typu lambo czy ferarra prosze bardzo. S4 B5 z 2.7 bi do dzisiaj jest kultową jednostką.
turdzi Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A ja bym z chęcią zobaczył porównanie RS6 C7 560ps vs. nowe S8 4.0 tfsi 520ps S8 1975 kg vs. 2010kg RS. Dzieki ilości miejsca pod maską dolot w esce wydaje się być bardziej wydajnie rozwiązany. MTM robi 650ps w s8 samym programem. Na yt jest film jak s8 miażdży R8 na torze Jeśli ktoś nie chce kombi, a wypasioną limo to jest dobrą alternatywą dla RS z ilością gadgetów jak masaże itd. Sluszna uwaga problem yylko w tym ze S8 jest wrecz brzydkie a RS6 piękne
szymeniu Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Waga, waga i jeszcze raz waga. Do auta ze sportowym zacieciem ciężkie V10 to jak dla mnie przesada. Takie motory to do suvów lub typu lambo czy ferarra prosze bardzo. S4 B5 z 2.7 bi do dzisiaj jest kultową jednostką. Może być nawet 5 litrów i V10 byle nie wisiało za przednią osią
Wandej Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ... Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy. W topowych Lambo od 50lat siedzie V12:decayed:Oni mają wyjeb.ane na turbo i downsizing:decayed:Pagani hujara(nie wiem jak to sie pisze: Ma V12 ale doladowana i dźwięk w porównaniu do zondy jest conajmniej słaby:thumbdown: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
szymeniu Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ... Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy. W topowych Lambo od 50lat siedzie V12:decayed:Oni mają wyjeb.ane na turbo i downsizing:decayed:Pagani hujara(nie wiem jak to sie pisze: Ma V12 ale doladowana i dźwięk w porównaniu do zondy jest conajmniej słaby:thumbdown: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Ale mówmy o autach w miarę przystępnych cenowo a nie zabawkami po 400 tys. Euro bo za tyle to kupisz RS6, 7 i S8
Rekomendowane odpowiedzi