szymeniu Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Jak zapewne widujesz na drogach jest wiele "tłustych" fur na DE blachach, wiąże się to z tym że mając firmę zarejestrowaną w Niemcowni masz tam też zameldowanie więc wygląda to zupełnie tak samo jak u nas z tym że nie ważne jakie auto kupisz zawsze odliczasz bez żadnych problemów VAT, i podatek dochodowy, a i ubezpieczenie jest dużo tańsze oczywiścei niemeicki odpowiednik. Pomijając fakt opłaty akcyzowej
Buba Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 ja tam wole moje S4 B5:decayed:
martinez Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Boze co za MIAZGA auto, gratulejszyn i szerokości !
Wandej Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Lp640 ze swoją ryczącą V12 to miazga dla wszystkiego co na drodze można spotkać a apogeum jest wersja Super Veloce czyli lp670-4SV:slina: Nie całe 1600Kg wagi:shock3: Masz racje że wydając poad 600k na M5 już wolałbym kupić lambo których w Polsce może jest 10 sztuk i A4 B8 2.0TDI to przemieszczania się na codzien:decayed:
Młody_drog Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Chcialbym miec takie dylematy... Lambo czy m5 haha Sent from my GT-I9100
szymeniu Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 I tak dwa razy się zastanowię zanim kupię taki samochód, ze względu przede wszystkim na drogi, przejazdy kolejowe itp w Polsce. Tu jest właśnie przewaga aut takich jak M5 czy innych sportowo-codziennych samochodów. P.S znajomy mnie dzisiaj rozjebał... jeździ RS6 MTM 730PS. Sprzedaje auto, bo kupił ... śmigło
kaju Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Zdradził markę? Jak mógł, brutal! PS. Szymeniu, musimy przełożyć nasze "spotkanie biznesowe" na listopad - to, co miałem zabierać z Polski przywiózł mi kurier, w listopadzie przed wyjazdem do Włoch jadę do Polski na 2-3 dni, to wpadnę pogadać
PABLO Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 makki z forum miał kupować właśnie RS6 C6 MTM 730KM, miałem jechać ją oglądać do Myślenic.
turdzi Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Owszem brałem pod uwagę CLS'a ale jest po prostu mały (z tyłu) i jest bardzo niski, podobnie 6 GC jest kosmicznie niziutka bagażnik też mały. A ja potrzebuję żeby auto było praktyczne choć trochę. O cenach modeli CLS i serii 6 GC nie wspominam bo są dużo wyższe i już uzasadniałem swój wybór, że stosunek cena-produkt Audi było najkorzystniejsze.Żeby to zobrazować i uciąć wszelkie niedomówienia wyjaśnię. Audi bazowo kosztuje 364 tys. po doposażeniu w to co mam na pokładzie 440 tys. to wynika z cennika i każdy może sobie zobaczyć. M5 podstawa 480 doliczając graty 560 tys. CLS AMG bazowo 550tys. dopasione ponad 610tys. M6 to 600 bazowo! 650i Gran Coupe z silnikiem 4,4 V8 440PS to 450 bazowo czyli prawie tyle co M5. Ceny wszystkich tych aut po doposażeniu osiągają pułapy cenowe używek modeli 458 Italia, czy chociażby SLS i Murcielago LP640. Dlatego nie wydałem na auto 600 tys zł bo w moim przekonaniu nie chcę mieć za 6 pak Audi, BMW czy Merca, czy chociażby Porsiaka bo tego jest naprawdę dużo na dorgach. A jak naprawdę będę szukał wyjątkowego auta za blisko 6 czy 7 kafli to zdecydowanie będzie to Aston DBS, albo Lambo LP640, może za dwa lata Aventador jak zjedzie trochę z ceną używka, ale V12 musi być za taką cenę. Przepraszam że o pieniądzach, nie lubię rozwijać takich tematów bo to drażni ale mam nadzieję że to wyjaśni dlaczego taki wybór a nie inny. BMW ma faktycznie chore ceny , nie do konca rozumie co w M6 ma kosztowac 600 tys. wiec w twoim mysleniu jest logika.
kuredu Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Lambo ma fajna opcje na polskie drogi i krawężniki. Przód unosi się 10cm w góre i można gładko przejechać przejazd czy zaparkować. Po w-wie jak jeździliśmy to miejscami z przodem non stop w górze.
szymeniu Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina)
kuredu Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 U mnie 2 miesiace stukało zanim znaleźli. I najlepsze że nikt nie słyszał w serwisach o tym problemie a jak sie okazuje to w każdym praktycznie mają zgłoszenia że z tyłu stuka.
szymeniu Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Dzięki za to info bo mi ułatwiło życie przynajmniej nie muszę jeździć 10 razy zanim znajdą i widziałem że VIN się też przydał
kuredu Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 przydał się bo listwa spojlera była w 3 dni dzięki temu, a normalnie od dwóch miesięcy nie mogli ściągnąć
Tomeks Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina) nie martw sie,też ostatnio wymieniałem łożyska w swoim dwaipółtedei,widać te mega za***iste fury tak mają :polew::polew:
Arturoo Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina) nie martw sie,też ostatnio wymieniałem łożyska w swoim dwaipółtedei,widać te mega za***iste fury tak mają wiem ,o czym mówisz
Buba Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 nowe audi tak mają bo są z plastiku robione
szymeniu Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Ale spoko poczytalem o Bmw F10 to poprawili mi humor
turdzi Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Kazde nowe auto ma mniejsze lub wieksze bolaczki dotyczy to wiekdzosci producentow dlstego jak chcesz miec spokoj to trzeba odczekac min. rok o premiery.to samo bylo w b8 hamulce , wibracje przez wahacze od 2010 wdzystko usuniete.
Rekomendowane odpowiedzi