skrab Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Ja nie wiem kto go składał, jest dobra cyfra na niego to chciałem dla żony. Z tym że zona chciałaby coś większego więc raczej się skończy na Touaregu 4.2 TDI Hmm.. to żona lubi duuuże rzeczy.. I z dużym zapleczem
badboy Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Kup jej Prosiaka Cayenne żeby być wiernym marce w rodzinie, to Q7
szymeniu Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 Nie Porsche za drogie, poza tym to ma być na zakupy, na narty itp pomysł na mod'a
badboy Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Nie chce mi się sprzeczać bo na 100% nie wiem, ale wg mnie do RS3 i TTRS szły inne ET, nie ważne. A co do Rotorów to nie pisałem że są dostępne tylko do RS'ów, ja napisałem o ET o których słyszałem RS3 ma być dla żony, ale coś mi kręci nosem że chciała by coś większego żonka podrasuje RS3 i jeszcze S6 będzie miało problemy
szymeniu Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Miałem dzisiaj okazję obcować z RS4 AUDI CENTRUM WROCŁAW SP. Z O.O., Audi RS4 SALON PL - NAJSZYBSZY BANKOWÓZ - otoMoto.pl Piękny dźwięk masakruje nawet RS6 przy sportowym wydechu, rewelacyjne prowadzenie, zaskakująco dobrze wyważony traktując go ostro potrafi zaskoczyć neutralnością. Jedno "duże" ale, ten silnik poniżej 4500obr/min nie żyje i jest wolniejszy os eSki. Niestety ale żeby go ożywić trzeba najlepiej na "manualu" trzymać w okolicach 5000 i wtedy jest jazda, ale spalanie średnie 18,8L
peter22 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 prezentuje sie pięknie:naughty:
marek_xtr Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Musisz mnie Szymon przewieź niebawem Ale pewnie już ci się Ska znudziła jak RS jeździłeś
szymeniu Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Nie problemu, my się jeszcze spotkamy a co do RS'y to tak przy okazji bo byłem wymienić koła na zimowe w ASO i jak zwykle kolega stwierdził że jest dobry interes do zrobienia,
ohm Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 kolega stwierdził że jest dobry interes do zrobienia, dla niego na pewno
szymeniu Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Wczoraj założyłem zimowy setup, 19' 255/40 Michelin Pilot Alpin <br /><br /> Plany na przyszłość: - wydech (w celach audio a nie przyrostu mocy) - program ABT lub MTM czekam z decyzją jeszcze na propozycję MTM (zdjęcie ogranicznika) - na wiosnę korekta lakieru i oklejenie całego auta
szymeniu Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Bardzo możliwe, że będzie jakiś ciekawy projekt, zmiana koloru, do tego coś z okleiną carbon itp. Drażni mnie strasznie obijanie przodu kamieniami i piaskiem. Zderzak już mam delikatnie posiekany od tego badziewia, a jak będę sprzedawał to powrót do serii i lakier jak nówka.
variocustoms Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Można PlastiDipem siknąć, teraz jest pełna paleta RAL i NCS Sent from my Variophone
Tomasz Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Bardzo możliwe, że będzie jakiś ciekawy projekt, zmiana koloru, do tego coś z okleiną carbon itp. Drażni mnie strasznie obijanie przodu kamieniami i piaskiem. Zderzak już mam delikatnie posiekany od tego badziewia, a jak będę sprzedawał to powrót do serii i lakier jak nówka. mam nadzieję że nie masz na myśli okleiny typu carbon firmy 3M:kwasny:, za piękne auto na taką folię ala carbon
kondi30 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Powoli możesz szykowac się do zmiany auta:wink: Nowe Audi RS6 jest słabsze, ale znacznie szybsze - MotoTok
szymeniu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 No świetnie się prezentuje, wnętrze bardzo podobne do tego co mam teraz. Z tym spalaniem to przesadzili zdecydowanie, w eSce wychodzi mi już uśredniając wszystko (zabawę, spokojną jazdę, trasę, miasto) 13,7L więc spokojnie RS wciągnie 15. Jeśli zastosują tę samą politykę cenową co w przypadku eSki to kupię, ale jeśli przegną to nie sądzę abym był skłonny wydać ponad 500 tys. na "stare-nowe" audi. Byłem kilka dni temu w Mediolanie, po znajomości bryknąłem się kilkoma tłustymi furami, osobiście numer jeden dla mnie Koenigsegg Agera. Rozpierdalacz
Rekomendowane odpowiedzi