Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

za***iście mi się ten temat podoba, budżet sprawa drugoplanowa:decayed:

może by jeszcze inaczej do tematu podejść, skoro auto ma być na tor (w tym Nordschleife też planujesz) to może zerknąć na potencjał konkretnych modeli na torach właśnie.

Np tutaj Nordschleife lap records - FastestLaps.com

akurat północną pętle ująłem, bo najlepiej pokazuje co w czym drzemie:wink:

przy okazji zanim tam pojedziesz, bez względu czym, warto poświęcić sporo chwil na zapoznanie się z układem i specyfiką na trasy, bo znam przypadki, jak to umiejętności nie nadążyły za kierownikiem i trzeba było zbierać auto na lawetę:wink:

Turdzi dobrze mówi, tunning siebie to podstawa, a i dobra zabawa:decayed:

Mnie się mimo wszystko gtr jakoś marzy, choć i ostrą i przewlekłą chorobę miałem i na evo:decayed:

Radicalem z tego co mi się wydaje można pośmigać po torze Poznań bo marka chyba ma przedstawicielstwo w PL, jak widać ciężko za nim nadążyć.

Stosunek ceny do możliwości bije chyba nawet gtr:wink:

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To aktualne staty? Pewnie tylko auta drogowe bo Zondy R nie ma:wink:

Opublikowano

Ano głowę mu zawracają, bo xo niektórzy myślą że auto jest do jazdy po bułki rano. Po co komu 600KM, jak na początek nie będziesz umiał dobrze ogarnąć EVO z mocą 400KM, a nauczenie się dobrego prowadzenia auta, tak aby robić dobre czasy zajmie ci trochę czasu. Ja bym brał EVO i więcej inwestował z swoje umiejętności niż w auto. Bo po co gdybać o ileś set trylionach koni, jak będzie strach żeby gaz do podłogi wcisnąć na zakręcie. Miałem niedawno okazję przejechania się Audi S2 z mocą 630KM i powiem że trzeba mieć sporo umiejętności aby ogarnąć to auto. Umiejętności których nie nadrobisz mocą, czy napędem quattro bo auto i tak wszędzie lata bokiem.

Bierz Evo i nauka.....nauka i jeszcze raz nauka. Dodając jeszcze do tematu, że sportowa eksploatacja Evo wcale nie jest taka tania, a prawdziwie sportowa eksploatacja takiego GT3 czy GT-R to już kosmiczne kwoty.

Opublikowano

Zadzwoń do chłopaków i zagaj żeby umówili cię na jazdę z którymś z właścicieli mocnych setupów w GT-Rach.

Cytując wypowiedź jednej z osób: Skrzynia w mocnych GTRach jest traktowana jako część zamienna jak tarcze czy klocki:wink:

---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ----------

A jak auto ma być na tor to ja bym Radicala brał :decayed:

Opublikowano

Mysle ze jak ktos jest nowy w temacie to nie wykorzysta 50% potencjalu nawet seryjnego EVO

Opublikowano

Ciekawe ile taka skrzynia tam kosztuje :kox:

Opublikowano

kilka.......dziesiąt:wink:

---------- Post dopisany at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ----------

a tak na prawde for fun to polecam

Ariel Motor Company

w cenie GTRa zdecydowanie lepsze doznania na torze i ulicy:jerk:

jeszcze jest wersja V8 500HP:whistling:

Opublikowano
w cenie GTRa zdecydowanie lepsze doznania na torze i ulicy:jerk:

no, szczegolnie przy niskiej temp. i w deszczu :grin:

Opublikowano

Bry Panowie,

otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji.

Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu.

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

Opublikowano
Bry Panowie,

otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji.

Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu.

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

to auto albo się kocha albo nienawidzi, ja należę do tej 1 grupy :wink:

Opublikowano

Piękna jest:slina: ale chyba nie na tor?

Opublikowano

Jeszcze nie wiemy bo tego auta oficjalnie nie zaprezentowano.

Opublikowano

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

:thumbup1:

Opublikowano

Tak btw a propos rs7 ty masz chyba dzieci nie , a wiec ze wzgledu na mikroskopijny bagaznik nie widze tego auta jako samochod rodzinny.

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ----------

Bry Panowie,

otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji.

Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu.

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

pokazali tylko kilka fotek
gdzie ? Nie bylo na razie zadnego wycieku oficjalnych fotek.Wszstko to nieoficjalne rendery.
Opublikowano

Przecież S6 zostaje chyba w rodzinie? :eusathink:

Opublikowano

z tym SKN stage 3 mialbys dokladnie to co RS6 ma w serii, 560ps i 700Nm... ciekawie

Opublikowano

tak sorry jeszcze nie zrobilem dzisiejszej "prasowki" faktycznie dzisiaj pokazali.Jezlieli mam byc szczery to jestem troche zawiedziony ze nie dostala nadmuchanych blotnikow i jakiegos fajnego "stalego spoilera na tylna klape ale przod jast za to bomba.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...