KmK Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 za***iście mi się ten temat podoba, budżet sprawa drugoplanowa:decayed: może by jeszcze inaczej do tematu podejść, skoro auto ma być na tor (w tym Nordschleife też planujesz) to może zerknąć na potencjał konkretnych modeli na torach właśnie. Np tutaj Nordschleife lap records - FastestLaps.com akurat północną pętle ująłem, bo najlepiej pokazuje co w czym drzemie:wink: przy okazji zanim tam pojedziesz, bez względu czym, warto poświęcić sporo chwil na zapoznanie się z układem i specyfiką na trasy, bo znam przypadki, jak to umiejętności nie nadążyły za kierownikiem i trzeba było zbierać auto na lawetę Turdzi dobrze mówi, tunning siebie to podstawa, a i dobra zabawa:decayed: Mnie się mimo wszystko gtr jakoś marzy, choć i ostrą i przewlekłą chorobę miałem i na evo:decayed: Radicalem z tego co mi się wydaje można pośmigać po torze Poznań bo marka chyba ma przedstawicielstwo w PL, jak widać ciężko za nim nadążyć. Stosunek ceny do możliwości bije chyba nawet gtr:wink:
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 To aktualne staty? Pewnie tylko auta drogowe bo Zondy R nie ma:wink:
gregory Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ano głowę mu zawracają, bo xo niektórzy myślą że auto jest do jazdy po bułki rano. Po co komu 600KM, jak na początek nie będziesz umiał dobrze ogarnąć EVO z mocą 400KM, a nauczenie się dobrego prowadzenia auta, tak aby robić dobre czasy zajmie ci trochę czasu. Ja bym brał EVO i więcej inwestował z swoje umiejętności niż w auto. Bo po co gdybać o ileś set trylionach koni, jak będzie strach żeby gaz do podłogi wcisnąć na zakręcie. Miałem niedawno okazję przejechania się Audi S2 z mocą 630KM i powiem że trzeba mieć sporo umiejętności aby ogarnąć to auto. Umiejętności których nie nadrobisz mocą, czy napędem quattro bo auto i tak wszędzie lata bokiem. Bierz Evo i nauka.....nauka i jeszcze raz nauka. Dodając jeszcze do tematu, że sportowa eksploatacja Evo wcale nie jest taka tania, a prawdziwie sportowa eksploatacja takiego GT3 czy GT-R to już kosmiczne kwoty.
Buba Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zadzwoń do chłopaków i zagaj żeby umówili cię na jazdę z którymś z właścicieli mocnych setupów w GT-Rach. Cytując wypowiedź jednej z osób: Skrzynia w mocnych GTRach jest traktowana jako część zamienna jak tarcze czy klocki:wink: ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ---------- A jak auto ma być na tor to ja bym Radicala brał
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Mysle ze jak ktos jest nowy w temacie to nie wykorzysta 50% potencjalu nawet seryjnego EVO
PABLO Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ciekawe ile taka skrzynia tam kosztuje
Buba Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 kilka.......dziesiąt:wink: ---------- Post dopisany at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ---------- a tak na prawde for fun to polecam Ariel Motor Company w cenie GTRa zdecydowanie lepsze doznania na torze i ulicy:jerk: jeszcze jest wersja V8 500HP:whistling:
Flyer Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 w cenie GTRa zdecydowanie lepsze doznania na torze i ulicy:jerk: no, szczegolnie przy niskiej temp. i w deszczu
szymeniu Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Bry Panowie, otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji. Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu. A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?
badboy Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Bry Panowie,otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji. Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu. A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ? to auto albo się kocha albo nienawidzi, ja należę do tej 1 grupy
Młody_drog Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Piękna jest:slina: ale chyba nie na tor?
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jeszcze nie wiemy bo tego auta oficjalnie nie zaprezentowano.
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?
szymeniu Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 pokazali tylko kilka fotek coś się pojawia do mojego silnika powoli SKN Tuning ChipTuning EcoTuning Turbo Kompressor MILLTEK Auspuff Fahrwerk Bremse CHIP & ECO
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Tak btw a propos rs7 ty masz chyba dzieci nie , a wiec ze wzgledu na mikroskopijny bagaznik nie widze tego auta jako samochod rodzinny. ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- Bry Panowie,otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji. Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu. A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ? pokazali tylko kilka fotekgdzie ? Nie bylo na razie zadnego wycieku oficjalnych fotek.Wszstko to nieoficjalne rendery.
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Przecież S6 zostaje chyba w rodzinie?
szymeniu Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ja nie myślę o zakupie bo to pewnie będzie o 50 tys. droższe od RS6 C7. podrzucam link, sorry inaczej nie umiem http://www.facebook.com/AudiRS7Sportback
ohm Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 z tym SKN stage 3 mialbys dokladnie to co RS6 ma w serii, 560ps i 700Nm... ciekawie
szymeniu Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 U już oficjalnie na profilu Audi Polska http://www.facebook.com/AudiPL?fref=ts z 30 minutowym poslizgiem
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 tak sorry jeszcze nie zrobilem dzisiejszej "prasowki" faktycznie dzisiaj pokazali.Jezlieli mam byc szczery to jestem troche zawiedziony ze nie dostala nadmuchanych blotnikow i jakiegos fajnego "stalego spoilera na tylna klape ale przod jast za to bomba.
Rekomendowane odpowiedzi