Wandej Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 a 10 lat beda silniki down sized czyli 1.0 3gary do tego 6 turbosperzarek i moc w vw polo 15000ps ))a propo bylem w porsche museum i stoi tam silniczek 1,5litra z turbo 800ps wiec z takiego 4,0 spokojnie 2000ps do ogarniecia Kiedyś Renault stwaorzyło silnik do kwalifikacji w F1 i miał bodajże 1,3 litra pojemności i 1200KM:decayed: 1000KM w RS6 to nie do oagarnięcia moc:kox:
Thom4s Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 2.0 diesle miały w 2004 - 140KM i nie zmieniło się bardzo to - mamy na rynku modele od 150 do 177KM BMW ma Diesla 2.0 218KM 450Nm(1500-2500rpm) w nowym 1er i 5er.
yanosho Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 2.0 diesle miały w 2004 - 140KM i nie zmieniło się bardzo to - mamy na rynku modele od 150 do 177KM BMW ma Diesla 2.0 218KM 450Nm(1500-2500rpm) w nowym 1er i 5er. no to na bogato ciekawe czy jeszcze podatne na modyfikacje?
mgtan Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 2.0 diesle miały w 2004 - 140KM i nie zmieniło się bardzo to - mamy na rynku modele od 150 do 177KM BMW ma Diesla 2.0 218KM 450Nm(1500-2500rpm) w nowym 1er i 5er. to należało by to odnieśc do silników BMW, a tutaj w 1999 była chyba już 2.0 diesel 150KM Audi ma 2.0 TDi 226KM który mial być w A3 wycofanej na zamkniecie produkcji. Moje porównanie tyczyło się koncernu... w nowej A3 będzie teraz 2.0 TDi 184KM... także aż takich szokujących zmian na przestrzeni dekad to nie ma . Patrząc na to to za 10 lat będziemy mieli 2.0 bTDi eco, blue, green motion o mocach rzędu 240KM ze spalaniem obecnych 1.6 TDi bo to tu - w spalaniu - jest pole do popisu. Po za małymi silniczkami doładowanymi gdzie z 1.4 generuje się po 180KM to duzych tak drastycznych skoków nie było zbyt wiele.
onlyblack Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 1.4 TSI wcale tak mało nie pali mimo maleńkiej pojemności...
ono Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Teoretycznie dlaczego ma być różnica w spalaniu ? Co za różnica czy z 1,6 L turbinami kompresorami zrobisz 300 KM czy z wolnossaka 5.0 L , temu i temu trzeba wlać tyle samo paliwa i dać tyle samo powietrza .
melman_zyrafa Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ktoś mądry kiedyś powiedział- silnik nie pali pojemnością tylko cylindrami.
peter22 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 piękne auto i w odpowiednim kolorze
szymeniu Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Znalazłem wynik z RL A6 3.0 BI-TDI. Rodzinne auto z ekonomicznym dieslem
szymeniu Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Wynik tez lepszy anizeli dane fabryczne. Poza tym jeszcze mozliwosc rozwoju przy zachowaniu ekonomii. Calkiem udane polaczenie. Tyle tylko ze sporo sibie zycza za tego bi turbo diesla Do tego mile zaskoczenie ze dane z RL sa tak dobre. Sadzilem ze raczej weryfikacja bedzie na minus. A tak to musze swojego zmierzyc co wjdzie ---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Po długim poszukiwaniu czegokolwiek, powoli pojawiają się filmy z S6 i pomiarami. Poniżej S6 po modyfikacji zmierzone RL, proszę zwrócić uwagę że auto przy pomiarach jedzie na trybie skrzyni "D" ,nawet nie "S" nie mówiąc już o manualu i staruje bez LC. Uważam że po robocie APR czy SKN i z LC będzie sporo poniżej 4 sek. Po kilku rozmowach jeszcze dowiedziałem się że skrzynia wytrzyma do 750-800Nm można się jeszce pokusić o podwójny dolot większy IC i wydech po całości jeśli da się wystroić to ... hmm nie będę zapeszał na razie trzeba jeszcze troszkę cierpliwości Audi S6 4,0 TFSI C7 Chiptuning + Einbau + Leistungsmessung - YouTube APR ... o w doope
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 bi turbo cene ma dobra chyba rylko 15k drozsze niz zwykle 3.0 tdi problem w tym ze jak sie zaczyna dokladac wyposazenia to cena idzie w kosmos.
szymeniu Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 bi turbo cene ma dobra chyba rylko 15k drozsze niz zwykle 3.0 tdi problem w tym ze jak sie zaczyna dokladac wyposazenia to cena idzie w kosmos. No własnie, to najbardziej boli, bo za wszystko chcą dopłatę i tak na luzie dobija się do sporych sum. Najbardziej przegiętym cenowo modelem jest Allroad.
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 to prawda ale jak sie celuje w premium to trzba byc przygotowanym ze nic nie bedzie kosztowac 500zl.Ja sie wogle dziwie wieszkosci kupujacych w PL po co wydawac tyle pieniadzy na praktycznie gole auto tylko po to zeby mialo znaczek na masce , bo takie w wiekszosci kupuje sie w pl.Jest tyle fjniejszych i kompletnie wyposazonych samochodow o wiele tamszych zwlaszcza jak ktos z zalozenia chce FWD no ale taka jest widocznie nasza mentalosc czyli zastaw sie a pokaz sie.
pawel1380 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Ponizej 4 sekund to w serii niby miało byc
PABLO Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Ponizej 4 sekund to w serii niby miało byc Dokładnie. Niech nawet te 4s będzie to jest kosmos, jeszcze parę lat temu o 0,2-0,4s miały mniej auta półki Carrera GT czy Mercedes SLR które kosztowały 4-5 x więcej od S6 więc jest na prawdę super.
Rekomendowane odpowiedzi