supi9 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Kolektor mojej czarnej szczały był uprzejmy pęknąć przy śrubach od turbiny. Na alledrogo są tylko dwa od AEB i to już pęknięte. Potrzebuje info odnośnie zamienników t.j. Od jakich modeli bez przeróbek pasują. Zastanawiam się czy w zasadzie od vw by nie było to samo. Wzrokowo to są takie same. Może TT, może all 1.8t A4 B5. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Dev Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 wszystkie kolektory w 1.8t w B5 sa takie same - silnik umieszczony wzdłużnie poprzecznie umieszczone silniki odpadają
supi9 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Właśnie. A zastanawiałem się nad tym od paska AEB, bo na foto wygląda tak samo. Ale jeżeli od innych b5 podejdą to może coś w dobrej cenie się znajdzie. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
bialy986 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Z tego co ja kiedyś uzyskałem info to nr.kolektora-058253033E. i najlepiej brać od tego samego motoru czyli AEB.
pioteros Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 od passata bedzie pasowal przeciez to toćka w toćke ten sam AEB, ale tak jak Tomek napisał od każdego 1.8T będzie pasował, wiec ja bym szukał jak najświeższego, od A4 B7 BFB albo jakiegos superba czy nawet EXEO 1.8T
PaWLaK89 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Wymieniał już ktoś z Was kolektor wydechowy samemu? Mam to samo pęknięcie przy śrubach kupiłem już kolejny kolektor szykuje sie do wymiany, chętnie bym to zrobił sam ale potrzebował bym jakiegoś opisu naprowadzającego... Wiem że będzie problem ze śrubami...
bialy986 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Też zakupilem z myślą wymiany,ale mechanik stwierdził że będzie problem jak się urwą śruby przy głowicy.Wtedy trzeba by ją zdejmować a to już jest roboty i kosztów więcej :banghead: wysłane za pomocą tapki
pioteros Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 nakrętki dość łatwo odkręcaja się po spryskaniu cx90, wcześniej bardzo delikatnie można podgrzać kolektor uruchamiając auto na dosłownie chwilkę, tak żeby można było dotknąć go ręką, u mnie to też pomogło, ale polecam też dać potem nowe nakrętki miedziowane samohamowne Najwięcej problemu jest z odkreceniem trzech śrub turba, polecam przywalić wcześniej parę razy młotkiem przez jakąś przedluzke centralnie w łeb każdej żeby uwolnić naprężenia Wystukane z Pegasusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się