H4mm3R Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem na zimnym silniku, np. po nocy jak auto postoi w garażu. Objaw jest taki jakby silnik nie odpalał na wszystkie gary, krztusi się.. Natomiast na ciepłym odpala na dotyk. Wymieniłem świece, nowy filtr paliwa, zalałem czyścidło do PD z Liqui Moly, ostatnio płukałem PD ultradźwiękowo i na nowo je ustawiałem (nowe uszczelniacze i śruby). Dodam jeszcze że EGR mam zaślepiony i wycięty programowo. Mimo tego objawy nie ustąpiły. Latem było minimalnie lepiej. Wrzucam logi z porannego odpalania 001, 003, 013, 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Może ktoś mi pomoże rozwiązać ten problem.
raffik Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Z opisu wynika że mechanicznie masz silniczek doprowadzony do stanu należytego. Więc skłaniał bym się ku elektronice-czujnikom... Wrzuć logi do działu "Diagnostyka VAG" tam koledzy powinni Tobie pomóc,ale na pewno trzeba będzie zrobić więcej logów z innych grup... Pozdrawiam!
H4mm3R Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 To co jeszcze logować?
bates23 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Witam Panów! Jestem mechanikiem i ostatnio w warsztacie mieliśmy takie autko i właśnie dziwiło mnie iż na zimnym silniku tak "cienko" odpala. Co prawda nie tykałem się silnika bo zadaniem do wykonania było zawieszenie lecz przy odbiorze autka klientowi zwróciłem uwagę na to odpalanie i w owym momencie mnie zagiął iż miał w samochodzie książkę od tego autka i widziałem czarno na białym iż zimny silnik po dłuższym postoju przy odpalaniu trochę "zatrzęsie budą". Oczywiście nie było tak napisane ale sens jest taki sam. Więc proszę byście czasem nie tykali się za wiązkę świec żarowych lub samych tych świec. Jak trzęsie to znaczy że w tym samochodzie tak ma być
H4mm3R Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Witam Panów! Jestem mechanikiem i ostatnio w warsztacie mieliśmy takie autko i właśnie dziwiło mnie iż na zimnym silniku tak "cienko" odpala. Co prawda nie tykałem się silnika bo zadaniem do wykonania było zawieszenie lecz przy odbiorze autka klientowi zwróciłem uwagę na to odpalanie i w owym momencie mnie zagiął iż miał w samochodzie książkę od tego autka i widziałem czarno na białym iż zimny silnik po dłuższym postoju przy odpalaniu trochę "zatrzęsie budą". Oczywiście nie było tak napisane ale sens jest taki sam. Więc proszę byście czasem nie tykali się za wiązkę świec żarowych lub samych tych świec. Jak trzęsie to znaczy że w tym samochodzie tak ma być Wcześniej tego nie było, więc szukam przyczyny. Tu nie chodzi o to, że zatrzęsie, tylko o to że muszę przytrzymać go na rozruszniku, bo jakby nie chciał odpalić na wszystkie gary i się dusił. Wcześnie myślałem że rozrusznik nie domaga, bo bendiks nie chwytał. Rozrusznik zregenerowany i dalej to samo. ---------- Post dopisany 17-10-2012 at 09:46 ---------- Poprzedni post napisany 12-10-2012 at 21:19 ---------- Nikt niema pomysłu..
zbojna Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Zloguj jeszcze grupe 18 podczas tego odpalania...
kkam Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 a może paliwo się gdzies cofa? i musisz dłużej zakrecić az zaciągnie?
zradek1 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 sprawdź zaworek zwrotny na filtrze paliwa , może nie trzyma paliwa.
H4mm3R Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Próbowałem już dwa razy przekręcić zapłon żeby dwa razy pompa pocisła i może kapke lepiej odpalił ale to nadal nie to co powinno być. Jutro posprawdzam to o czym piszecie.
domin79 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 a może podmianka wlącznika świateł
H4mm3R Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Zloguj jeszcze grupe 18 podczas tego odpalania... Proszę, VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- a może podmianka wlącznika świateł Mówisz że to może mieć wpływ
kkam Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 i jak tam? rozwiązałeś problem z odpalaniem?
H4mm3R Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 No właśnie nie bardzo, auto tak jakby zapowietrzało się przez noc/na zimnym. Spróbuję wymienić filtr paliwa.
kkam Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 A w jakim stanie mialeś gniazda pompowtrysków? Sprawdzałęś przy wymianie oringów czy nie ma na nich rantów?
Gość Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 a próbowałeś podmieniać pompki na inne ? może one już słabo rozpylają na zimno... zobacz co się dzieje jak auto stoi przodem niżej czy lepiej odpali...
H4mm3R Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Gniazda są OK bo w BLB pompki są mocowane na dwie śruby. Za bardzo nie mam skąd wziąć pompki na podmiane. Z tym przodem niżej sprawdzę, bo widzę że sąsiad ma najazdy, to może pożyczy na noc bo co raz bardziej irytuje mnie ten problem.
Maxito Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 piszesz że wymieniłeś świeczki a kable ?
H4mm3R Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 piszesz że wymieniłeś świeczki a kable ? Błędów nie ma tego typu, a z tego co wiem diesel w temp. powyżej +7C nie grzeje świec, a mimo tego problem przy odpalaniu jest.
Maxito Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja bym jeszcze sprawdził kable nie na vagu , weź spryskiwacz do kwiatków i wieczorem odpal silnik i popsikaj po kablach jak zacznie przeskakiwać iskra to kabelki jeszcze wymień - do stracenia nic nie masz a 100% pewności i kolejny element Ci odpadnie.
Góral65 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja bym jeszcze sprawdził kable nie na vagu , weź spryskiwacz do kwiatków i wieczorem odpal silnik i popsikaj po kablach jak zacznie przeskakiwać iskra to kabelki jeszcze wymień - do stracenia nic nie masz a 100% pewności i kolejny element Ci odpadnie. jaka iskra temat jest o silniku diesla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się