Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak 2.0TDI to tylko 16V w 8V jest ta sama głowica co w 1.9TDI w ostatnim czasie widziałem 4x BPW co miały problem z mocą przy 250KKM pękają głowice, wycierają się wałki, wyrabiają gniazda na PD, PD padają... ogólnie syf. Oczywiście 16V nie jest bez wad ale pod kątem finansowym (co sam przerabiałem) jest tańszy w tego typu remontach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie mialem 2.0 TDI 140 KM, oznaczenie BLB. Jednakze kupilem z pewnego zrodla, byl serwisowany, najpierw w niemieckim ASO, potem w polskim. Fakt auto mialo stosunkowo duzy przebieg, ale za to wszystko bylo udokumentowane.

Szukaj auta sprawdzonego i z ksiazka, i chyba w przypadku 2.0 tdi z wiekszym przebiegiem, bo wtedy jest duza szansa, ze to co sie mialo zepsuc, juz sirle zepsulo i zostalo zrobione ;-)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam za to BPW i calkiem fajne auto. zlego slowa nie mozna o nim powiedziec, sprawdzalem ostatnio walki - idealne, pompki takze, glowice pekaja, ale po vinie idzie to sprawdzic bo to poprawione...

w moim przypadku glowica byla wymieniana juz, ale w niemcowni przy przebiegu 120.000 a obecnie na blacie 280.000... jak dbasz tak masz...

wiec ... kazdy żyd swoj towar chwali :decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BPW to chyba najlepszy z wzdluznych 2.0tdi...

Dużo lepiej maja właściciele poprzecznych...

Wysłane z hajźla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Dzięki wszystkim za opinie, każda na wagę złota. Jadąc po kolei z komentarzami :naughty:

@Tomeks, dzięki za info o CR

@Andrzej07, tak myślałem o 1.9 ale teraz 130 koni mam a kupic 115 to tak wiesz... :kwasny: czytałem, że podatne na podniesienie mocy niby... kuzyn teraz kupił superb 115 km i muszę jechać do niego zobaczyć jak tym się jeździ...

Reasumując tylko 16V z 140 konnych choć może postaram się poszukać BRD 170 km, może załapie się na akcje serwisową wtrysków...

A co do "zwykłych" 2.0 nadal nie wiem jaki kod ale inaczej od którego rocznika szukać? Czy silnik o danym kodzie był poprawiany czy to zawsze była ta sama konstrukcja przez wszystkie lata? A jakaś poprawa = nowy kod silnika?

A co z DPFami? Patrzeć na to i szukać z lub bez czy (jeżeli oczywiście są jakieś bez) czy raczej brać to uwagę w drugiej kolejności pod silnikiem bo niestety zbyt pochlebnych rzeczy o nich nie słyszałem...

@niestandardowy,

"glowice pekaja, ale po vinie idzie to sprawdzic bo to poprawione..."

kolego możesz podać więcej info?

Co do spota muszę w końcu dojechać :naughty: bo już trochę autem z poznańskiego klubu jeżdżę :naughty:

Ogólnie to nie boję się typowych usterek 2.0 (tzn. tych tańszych usterek) bo wiem, że z kuzynem to wszystko się ogarnie i na dzień dobry mogę zrobić np. swap napędu pompy oleju na opcje z 1.9 itd. i wiem, że nie będę musiał latać po mechanikach jak coś się stanie tylko głupio też robić głowice po chwili :doh: Jak już kupić to starać się najlepszą z możliwych opcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, to te wadliwe głowice były w modelach do końca 2005 roku. Silniki od 2006 r. niby już miały to poprawione.

Co do DPF, to ten BRD pewnie już ma DPF, bo on wyszedł jakoś chyba w 2006 r. W BLB, czyli 16 V 140 KM, DPF nie ma.

Moim zdaniem powinieneś szukać BRD z rocznika 2006 - 2007, on ma już te wszystkie wady wyeliminowane (chyba ma już tryby na wale korbowym, a nie łańcuszek, na to też zwróć uwagę), no i 170 KM już robi robotę:wink:. Tak jak Ci pisałem, ja w mojej poprzedniej Audi A4 B7 miałem 2.0 TDI 16 V BLB, ale na szczęście był na akcji serwisowej, gdzie mu wymienili głowicę. Spać po nocach nie mogłem, więc zaraz po zakupie specjalnie pojechałem do mechanika ściągać miskę olejową, żeby zobaczyć jak ta zębatka i łańcuszek wyglądają, były jak nowe, więc coś czuję, że było wymieniane:wink:

Z pompowtryskami, to może być różnie, trzeba trafić.

Podsumowując, jeśli chcesz 2.0 TDI 16 V, to albo szukaj 170 KM BRD z dobrego rocznika, albo szukaj serwisowanego w ASO modelu i sprawdz po numerze VIN (zapłacisz kilkanaście złotych za to), co miał robione, i czy były robione jakieś akcje serwisowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na szybko, gdzie regeneracja odbłyśników bo jak potrzeba to nie idzie nic znaleźć na forum ... Pozdro

napisz do kolegi GWERTY...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daroo jak nie odrzucasz sedana, to może mój Cię zainteresuje:

Audi A4 2.0 TDI 170KM sline polski salon Wrocław Fabryczna ? Tablica.pl

nie mam parcia na jego sprzedaż, temu wisi tylko na tablicy, ale jakbyś był zdecydowany, to możemy negocjować. Podam Ci VIN, udostępnie raport DEKRA z 2011 jak je kupowałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11d978d91579.jpg

panowie co to za felga ???

---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

znalazłem

3SDM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne do Bentley-owskich

Wysłane z mojego LIFETAB_E7312 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...