sebastian_marat Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Namówiliście mnie, kupiłem o siemiana ori listwy;)
Tomeks Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 kuzwa,coraz trudniej nagaic siemianowi klienta,powinien nam wiecej odpalac:kwasny:,co wy na to?
shakal Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja mam 10% od transakcji ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- Nie wiem jak inni
akjam Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 ---------- Post dopisany at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- Namówiliście mnie, kupiłem o siemiana ori listwy;)BTW Będziesz Pan zadowolony.
sebastian_marat Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 tymi z s4 to można ludzi z chodnika zdjąć mi pasuje bo są w moim kolorze:P
akjam Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Dzięki za życzenia flaszkę musisz postawić!
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Dzięki za życzenia flaszkę musisz postawić! Zapraszam
Tommy Gun Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Panie i Panowie, szukam warsztatu który podjąłby się ewentualnej oceny/wymiany górnych napinaczy w silniku 3.0 tdi BKN. Miło gdyby to była osoba/warsztat z południa Polski. Z góry dziękuję.
sebastian_marat Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Panie i Panowie, szukam warsztatu który podjąłby się ewentualnej oceny/wymiany górnych napinaczy w silniku 3.0 tdi BKN. Miło gdyby to była osoba/warsztat z południa Polski. Z góry dziękuję. Bardzo hałasuje? Bo u mnie też trochę i nie wiem co z tym robić, a wie ktoś może który ten napinacz pada zwykle?
Tommy Gun Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie jest to jakieś tragiczne, raz na kilka odpaleń się zdarzy. Kiedyś na zakupach jak usłyszałem a6 c6 to się przeraziłem, grzechotnika było słychać na całym parkingu. Nie mniej warto by było posłuchać fachowca.
melman_zyrafa Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Górę usłyszycie. Dołu już nie. Ale jak dół padnie to silnik na śmietnik.
Tommy Gun Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Górę usłyszycie. Dołu już nie. Ale jak dół padnie to silnik na śmietnik. melman czy sądzisz że wymiana samych napinaczy górnych zagwarantuje dalszą bezawaryjną jazdę ?? Odpukać ale od zakupu auta czyli rok nie było prawie żadnych problemów. Czy na przykład jak już zmieniać napinacze górne to wraz z łańcuchami ??
yanosho Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 albo wymieniasz komplet albo wcale bo efekt bedzie taki sam jak przy braku jakiejkolwiek naprawy
melman_zyrafa Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Dokładnie jak Janusz mówi. Napinacze, ślizgi, łańcuchy, koła zębate i masz spokój na kolejnych 200kkm. Warto do hydrauliki jeszcze zajrzeć- bo jeśli auto jeździło na Castrolu (i o zgrozo!) w trybie LL to tutaj też może pojawić się problem.
Tommy Gun Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Na początku był tryb LL, później wymiany oleju odbywały się w miarę regularnie co 15 tys. Obecnie zmieniamy co 9-10 tys. Najważniejsze że wraz z pozbyciem się DPF i kuracją czyszczącą wtryskiwaczy przestało przybywać oleju. Przy wymianie dolałem też LM Ceratec. Po ostatniej trasie ~350 km średnie spalanie wyszło na poziomie 7,9 - 8,0 litrów. Sam już nie wiem, bo silnik chodzi póki co rewelacyjnie... Najgorsze że późniejszy kupiec nie doceni tego faktu, a wartość auta spada z każdym dniem. Ze zwykłej ciekawości, ile wynosił was koszt ślizgów, napinaczy, łańcuchów i kół zębatych ?? Wszystko na gratach z ASO czy można uderzyć w zamienniki ?
melman_zyrafa Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Sprawdzałem w zeszłym roku- to w zamienniku były dostępne tylko napinacze. Ale różnica w cenie do napinaczy z ASO tak niewielka, że średnio się opłacało. Jeśli dobrze pamiętam to komplet (łańcuchy, ślizgi, napinacze, koła zębate) bez drobnicy (śrubki i uszczelki) coś około 5000 PLN. Zaznaczam, że ilość części jest spora (3 napinacze, 3 ślizgi, 1 napinacz/ślizg, 4 łańcuchy i bodajże 12 kółek zębatych).
Pucek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie panikujcie, jeździć, wymieniać regularnie olej co max 15 tyś (NIE mobil/motul/castrol) i martwić się dopiero wtedy aż silnik padnie, koszt wymiany silnika podobny jest do wymiany tych napinaczy i łańcuszków Na A6 forum twierdzą że po wymianie samych napinaczy robi się 20 tyś km i znowu problem się powtarza - nie wiem, u mnie był wymieniany jeden i zero kłopotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się