spideros Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Wlasnie sprawdzalem przed zalozeniem boczka ta kostke 3 razy i jest ok, kabelki tez. W sumie moglem podmienic inny glosnik i sprawdzic.
shakal Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Zdejmij boczek, podepnij inny głośnik i będziesz wiedział, że albo głośnik albo coś z kablami lub wtyczką jest nie tak
spideros Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ok tylko musze najpierw kupic te plastikowe bolce, bo przy pierwszym demontazu boczka 3 polamaly sie.
shakal Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Za każdym razem jakiś leci na szczęście koszt nie duży
spideros Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Dzis kupowalem w ASO 2zl szt. tylko glupi nie wzialem na zapas.
Tomeks Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 No właśnie nie mam pojęcia, odgłosy dochodzą z lewej strony silnika mam nadzieje że to nie wałek Nie wiem co robić żeby nie zaszkodzić czy się nim przejechać i zobaczyć czy radzi sobie przy obciążeniu czy jakoś transportować jutro do lekarzy. przypadkiem wąż od dolotu nie poszedł?
H4mm3R Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 No właśnie nie mam pojęcia, odgłosy dochodzą z lewej strony silnika mam nadzieje że to nie wałek Nie wiem co robić żeby nie zaszkodzić czy się nim przejechać i zobaczyć czy radzi sobie przy obciążeniu czy jakoś transportować jutro do lekarzy. przypadkiem wąż od dolotu nie poszedł? To by syczało, a tam napierd*la jakby szklanki poleciały... ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- bigos Ty masz BPW?
Tomeks Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Mi kiedys w 1.9 rozszczelnila sie rura przy samej turbinie i chodził jak traktor (jeszcze bardziej:decayed:)
bigos_s Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Tia BPW ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Zdjąłem właśnie pokrywę filtra powietrza i dopiero stamtąd to nap**rdalać zaczęło. Powiedzcie mi czy po odkręceniu wlewu oleju na pracującym silniku powinno być nadciśnienie ?
H4mm3R Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół..
niestandardowy Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 w gore Tomasz, w gore ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- Tia BPW---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------Zdjąłem właśnie pokrywę filtra powietrza i dopiero stamtąd to nap**rdalać zaczęło. Powiedzcie mi czy po odkręceniu wlewu oleju na pracującym silniku powinno być nadciśnienie ?ja mam u siebie nadcisnienie, i to nawet calkiem spore ... nie wiem czy mam sie tym martwic czy nie...
bigos_s Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół.. Nie mam "już" DPFa zabrał Rogal Ostatnio zaczął mocniej kopcić i to na czarno Założyłem w technicznym wątek http://a4-klub.pl/2-0-197/czego-to-objawy-327657/
H4mm3R Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół.. Nie mam "już" DPFa zabrał Rogal Ostatnio zaczął mocniej kopcić i to na czarno Założyłem w technicznym wątek http://a4-klub.pl/2-0-197/czego-to-objawy-327657/ Jak na czarno to za mocna mieszanka, bo masz wytarty wałek lub szklanki i zbyt słabo otwiera zawory. Choroba BPW.
WhyMe? Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Jak by ktoś coś wiedział w temacie http://a4-klub.pl/kupie-23/b7-pas-przedni-ori-bixenon-skretny-327771/#post4245866
Aragon99 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Zastanawiam się nad wymianą przedniego grilla, a przynajmniej go oklejenia jakąś dobrą folią. Mam pytanie. Czy można zdemontować sam grill bez konieczności demontażu całego zderzaka? Mój obecny grill pozostawia wiele do życzenia, jest już wypłowiały, dwie listwy poziome przy oooo są uszkodzone.
H4mm3R Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 Zastanawiam się nad wymianą przedniego grilla, a przynajmniej go oklejenia jakąś dobrą folią. Mam pytanie. Czy można zdemontować sam grill bez konieczności demontażu całego zderzaka? Mój obecny grill pozostawia wiele do życzenia, jest już wypłowiały, dwie listwy poziome przy oooo są uszkodzone. Nie, musisz zdjąć zderzak.
Tomeks Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Panowie,w A3 8P jak jest z 2.0TDI,są jakieś skuchy z tym silnikiem,jaki kod szukać najlepiej?
H4mm3R Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 Panowie,w A3 8P jak jest z 2.0TDI,są jakieś skuchy z tym silnikiem,jaki kod szukać najlepiej? To jest ten sam słupek co w B7, de facto wszystkie poza BMM, bo to jednostka 8V, a tu powyżej 200KKM zaczynają się problemy z wałkiem, hydrostosami itd. A jednostki typu BKD (tą bym też omijał ze względu na podatność pęknięć głowicy) AZV, BMN, BUY są bardziej rozwojowe i w razie większej awarii jest dużo zastępczych jednostek.
Tomeks Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Czyli jak brać,to AZV BMN BUY,tak?,a napęd pompy oleju jak,tez z tym imbusikiem i zebatkami z plasteliny? moze 1.9 lepiej szukać,jak tam jest z wyrezaniem cyrka ~180PS,dużo większy koszt niż w 2.0?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się