michail55 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Panowie czym najlepiej jest rozciac na rancie lampę tylnia ?
MAT1000 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Chłopaki, podpowiedzcie jak fachowo nazywają się węże które dochodzą do filtra paliwa? Mam delikatnie przytarty w jednym miejscu, a wolałbym to wymienić zanim jest jeszcze co wymieniać Węże/przewody paliwowe, w sklepie na 100% będą wiedzieć o co chodzi. Tylko musisz dobrać średnice wewnętrzną. EGR po 200000km
Andrzej07 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Chłopaki, podpowiedzcie jak fachowo nazywają się węże które dochodzą do filtra paliwa? Mam delikatnie przytarty w jednym miejscu, a wolałbym to wymienić zanim jest jeszcze co wymieniać Węże/przewody paliwowe, w sklepie na 100% będą wiedzieć o co chodzi. Tylko musisz dobrać średnice wewnętrzną. EGR po 200000km http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c769de4fcef3.jpg Moj też nie wyglądał lepiej;( Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
MAT1000 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Foty nie mam po wyczyszczeniu, ale dzięki środkowi do mycia silników kager wygląda jak nowy. Umyłem też trochę kolektor dolotowy przy okazji wyciągania turbawy, też ładnie się tam syfi.
Frodus Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 MAT1000 - dzięki. Tak się zastanawiałem czy w ogóle to dostane. A EGR też tak mi po głowie chodzi aby zobaczyć jak wygląda, ale to bardziej po wakacjach
MAT1000 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Od razu dokup oring EGR'u, warto wymienić na świeży.
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...
MAT1000 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jak przybiorę się do zmiany turbawy to wywalam go i chłodnicę spalin, bo chyba będzie też zbędna
RS Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???
H4mm3R Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.??? Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera
MaciejK Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań. Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona. Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ?? Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km. Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna?? Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje. Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek.
RS Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.??? Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa...
H4mm3R Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.??? Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa... EGR dodatkowo zaślepiasz flanszami i wtedy jest 0 powietrza, a programowo go usuwasz żeby nie było błędu na liczniku.
MaciejK Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań.Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona. Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ?? Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km. Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna?? Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje. Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek. Pomoże ktoś??
RS Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań.Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona. Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ?? Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km. Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna?? Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje. Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek. Pomoże ktoś?? Najlepiej wstawic taka jaka byla, eventualnie od 170KM 2,0 TDI (sa rozne kody silnika i opcje) Jak auto bylo chipowane to zeby dobrze chodzilo to trzeba robic korekcje po kazdej wymianie "strategicznych" czesci jak wtryski, turbina, silnik... Tak tez bedzie chodzic, ale bedzie mialo mniej lub wiecej problemow- zalezy od poziomu zuzycia czesci ktora zalozysz. A co do turbin uzywek, to i tak trzeba osobiscie sprawdzic i nie wiezyc w zapewnienia nawet zaufanego warsztatu/handlarza. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:13 ---------- Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.??? Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa... EGR dodatkowo zaślepiasz flanszami i wtedy jest 0 powietrza, a programowo go usuwasz żeby nie było błędu na liczniku. Ja zaslepilem bo mi chlodniczka spalin pekla, ale wlasnie zamowilem nowa i bede znow odtykal- bo cos mi tam brakuje. Napisze jeszcze co i jak.
Frodus Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój... A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem? Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.??? Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera Będę musiał podpytać. Czekam jeszcze na 1 korekte programu, jak DPF'a się pozbędę (fizycznie), bo programowo już go nie ma, to i z tym EGR'em dało by radę. Oznaczenie silnika ma jakiś wpływ na to?
yanosho Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 jaki przebieg motorowni? kondycja pompek? jeśli celujesz w większa moc zakładaj od wersji 170 (BRD/BVA) = korekta programu bo bez korekty podejrzewam będzie gorszy "dół" ale wtedy raczej warto by było zmienić intercooler, jeśli ta moc Ci odpowiada wymień na serię 140 (to ta sama turbina co w 1,9 130 AWX/AVF) szukaj używanych turbin są bardziej przewidywalne i lepiej się stroją
RS Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- Nowa chlodniczka
Andrzej07 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Wkładał ktoś tylna lampkę nad siedzeniami z b6? W b7 są 3 piny a w b6 są 4. Plus chce wsadzić w nią diody takie jak są w przedniej lampce.
MAT1000 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Podepnij powinno działać, chcesz zmienić całą szklaną na tą z dwiema lampkami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się