Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chłopaki, podpowiedzcie jak fachowo nazywają się węże które dochodzą do filtra paliwa? Mam delikatnie przytarty w jednym miejscu, a wolałbym to wymienić zanim jest jeszcze co wymieniać

Węże/przewody paliwowe, w sklepie na 100% będą wiedzieć o co chodzi. Tylko musisz dobrać średnice wewnętrzną.

EGR po 200000km :kox:

c769de4fcef3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, podpowiedzcie jak fachowo nazywają się węże które dochodzą do filtra paliwa? Mam delikatnie przytarty w jednym miejscu, a wolałbym to wymienić zanim jest jeszcze co wymieniać

Węże/przewody paliwowe, w sklepie na 100% będą wiedzieć o co chodzi. Tylko musisz dobrać średnice wewnętrzną.

EGR po 200000km :kox:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c769de4fcef3.jpg

Moj też nie wyglądał lepiej;(3u7e5a5y.jpgqytubyna.jpg

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty nie mam po wyczyszczeniu, ale dzięki środkowi do mycia silników kager wygląda jak nowy.

Umyłem też trochę kolektor dolotowy przy okazji wyciągania turbawy, też ładnie się tam syfi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAT1000 - dzięki. Tak się zastanawiałem czy w ogóle to dostane. A EGR też tak mi po głowie chodzi aby zobaczyć jak wygląda, ale to bardziej po wakacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przybiorę się do zmiany turbawy to wywalam go i chłodnicę spalin, bo chyba będzie też zbędna :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań.

Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona.

Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ??

Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km.

Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna??

Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje.

Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera

Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera

Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa...

EGR dodatkowo zaślepiasz flanszami i wtedy jest 0 powietrza, a programowo go usuwasz żeby nie było błędu na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań.

Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona.

Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ??

Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km.

Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna??

Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje.

Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek.

Pomoże ktoś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę wymienić turbinę. Mam w związku z tym do was kilka pytań.

Czy mając auto po czipie na około 170km mogę wstawić turbinę od silnika który ma 170km bv turbina nie była zbyt obciążona.

Czy oprócz wymiany turbiny muszę coś jeszcze wymieniać (opcja z turbiną od 170KM ??

Czy może lepiej wstawić turbinę od 140km.

Czy mając silnik BPW tu muszę szukać turbiny od BPW czy może być każda inna??

Czy macie kogoś sprawdzonego kto ma na sprawne turbiny lub dobrze je regeneruje.

Nowa nie wchodzi w gre bo za duży wydatek.

Pomoże ktoś??

Najlepiej wstawic taka jaka byla, eventualnie od 170KM 2,0 TDI (sa rozne kody silnika i opcje)

Jak auto bylo chipowane to zeby dobrze chodzilo to trzeba robic korekcje po kazdej wymianie "strategicznych" czesci jak wtryski, turbina, silnik...

Tak tez bedzie chodzic, ale bedzie mialo mniej lub wiecej problemow- zalezy od poziomu zuzycia czesci ktora zalozysz.

A co do turbin uzywek, to i tak trzeba osobiscie sprawdzic i nie wiezyc w zapewnienia nawet zaufanego warsztatu/handlarza.

---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:13 ----------

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera

Tez tak nam, ale tuner mi powiedział ze programowo jest opcja ja przymknąć do max. 30% wiec jednak jakieś braki w masie powietrza i tak sa...

EGR dodatkowo zaślepiasz flanszami i wtedy jest 0 powietrza, a programowo go usuwasz żeby nie było błędu na liczniku.

Ja zaslepilem bo mi chlodniczka spalin pekla, ale wlasnie zamowilem nowa i bede znow odtykal- bo cos mi tam brakuje. Napisze jeszcze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalić to zbędne ustrojstwo i będzie spokój...

A Jak sie sprawa ma z zaslepieniem?

Przecież wtedy te spaliny przewidziane w dolocie bedą brakować, bo komputer nadal dostanie info z egr ze te spaliny sa w dolocie i komputer wtryskiem za dużo paliwa w stosunku do mieszanki powietrzno- spalinowej, której oczekiwał a która rzeczywiście jest.???

Bo EGR trzeba też wyłączyć programowo, koszt ok 200zł u tunera

Będę musiał podpytać. Czekam jeszcze na 1 korekte programu, jak DPF'a się pozbędę (fizycznie), bo programowo już go nie ma, to i z tym EGR'em dało by radę. Oznaczenie silnika ma jakiś wpływ na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki przebieg motorowni? kondycja pompek?

jeśli celujesz w większa moc zakładaj od wersji 170 (BRD/BVA) = korekta programu bo bez korekty podejrzewam będzie gorszy "dół"

ale wtedy raczej warto by było zmienić intercooler,

jeśli ta moc Ci odpowiada wymień na serię 140 (to ta sama turbina co w 1,9 130 AWX/AVF)

szukaj używanych turbin są bardziej przewidywalne i lepiej się stroją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a5uzuza5.jpg

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

Nowa chlodniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładał ktoś tylna lampkę nad siedzeniami z b6? W b7 są 3 piny a w b6 są 4. Plus chce wsadzić w nią diody takie jak są w przedniej lampce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij powinno działać, chcesz zmienić całą szklaną na tą z dwiema lampkami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...