MAT1000 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Miałem właśnie dzisiaj przysiąść i zabrakło czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzehu Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Panowie polecacie jakieś białe/jasne żarówki pod oryg DRL do b7 coś co długo wytrzyma, nie spali się po tyg używania nie zależy mi na super jasności, nie zależny mi na konkretnej barwie w końcu to tylko pod drl byle to jakoś ładnie wyglądało porównywalnie do xenonu, zaczyna mnie ta żółta żarówka denerwować ledy i inne tego typu wynalazki odpadają ze względu na homologację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jak ma być żarówka, to sprawdź Osram Cool Blue Intense. Nie będzie efektu jak na ledach, ale zawsze mniej żółte niż zwykła.Napisz do akjam'a on ma jakieś sprawdzone ledy w DRL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4a4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jak jest kasa to coś z Liqui Moly 5w40 jak mniej to Valvoline MST 5w40. http://www.valvoline.sklep.pl/mobile/pl/p/VALVOLINE-SynPower-Xtreme-MST-C3-5W40-5L/162 Jeżeli to diesel bo profilu nie uzupełniłeś. ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE Jeden chu.. Co wlejesz skoro latasz na LONG LIFE- i tak zarzniesz każdy motor. Olej 5W40 i wymiana co 12-15kkm i silnik ci podziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Coś Grono rezaczy w 1wszym poscie nie rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE Millers 5W40, olej niby do LL ale zmieniam co 8-10kkmWcześniej miałem Castrola 5W30 (po 10kkm był jak woda), Motula 5W30 (po 4kkm zmieniłem), Millersa 5W30 i docelowa zmiana na Millersa 5W40 (zrobione już ponad 20kkm na nim (3 zmiany oleju)). Coś Grono rezaczy w 1wszym poscie nie rośnie. Muszę umyć swoje padło i wrzucić update w temat... W końcu wpadł Bilstein B12 i pare innych pierdół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE Jeden chu.. Co wlejesz skoro latasz na LONG LIFE- i tak zarzniesz każdy motor. Olej 5W40 i wymiana co 12-15kkm i silnik ci podziękuje Dokładnie. Ja wymieniam co 10k max 10k - 5W40 Mobil 1 Coś Grono rezaczy w 1wszym poscie nie rośnie.No właśnie coś słabo siew staracie. Melman wysyłaj zgłoszenie - czekam. I Cała Reszta też! Edytowane 8 Sierpnia 2014 przez akjam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Akjam- ja już tam jestem- tylko to auto teraz wygląda... inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Pany, kto z Was zmienial hamulce na 320/288? mam maly problem z autem. po wymianie hamuje mi auto. juz wszystko sprawdzilem, podmienialem i nic. jak i ja tak i nasz szpec Dev rece rozkladają .... wiecej jak co w moim watku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Panowie przy skanowaniu wyskoczył mi dłąd 005512 - problem z poduszkami slinika. Jest to poważne czy nie, żadnych objawów nie zauważyłem. Prawdopodbnie jeźdzę z tym już 6 tyś kilometrów. (jeśli przebieg na komunikacie błędu to przebieg przy którym pojawił się błąd) Co robić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Sprawdzić wtyczki i przewody od poduszek. Jak mocno telepie silnikiem a wtyczki i przewody ok to poduszki do wymiany. Ogólnie to tylko zawory olejowe które przełączają poduszkę na miękka lub twardą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 No właśnie silnikiem nic nie telepie. Z błędem już jeżdż około 6tys km (według wskazań VCDS) i nic nie czułem żeby telepało albo co innego się działo. Jak można dojśc do tych wtyczek i poduch?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Skasuj błąd i sprawdź po jakimś czasie czy powrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Błąd powraca po każdowrazowym włączeniu silnika. Powtarzalność błędu 157. Objawów brak. Gdybym nie podłączył VCDS to bym nawet nie wiedzał że go mam. I co nikt nie pomoże?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ten zawór jest tylko na lewej poduszce, sprawdź wtyczkę czy nie jest zaśniedziała. Poza tym zobacz czy poducha się nie poci. Według Ciebie może być wszystko ok, ale czy masz porównanie z innym autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie mam porównania. Aleczytałem że jak poducha jest uszkodzona to telepie silnikiem a umnie silnik chodzi równo. Rozumiem że dojście do poduszki jest od dołu, gdzieś przy zwieszeniu przy lewym kole?? A w prawej nie ma żadnej wtyczki, one są jakoś połączone szeregowo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie koniecznie musi telepać, u mnie na zimnym pali bez telepania, na ciepłym czuć że szarpie. Podczas jazdy i postoju nic nie czuć. Gdzie tam zawieszenia a poduchy... Z góry patrz w okolice chłodniczki oleju. W prawej niema nic, nie są niczym połączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 To skąd mam widzieć która jest uszkodzona skoro prawa nie ma żadnych styków?? Czy muszę dużo rozbierać żeby dojśc do tej poduchy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się