Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przeciez palil sie check i kontrolka swiec to sterownik tego nie zapamietal? Moze ecu szlak trafil?

Tu bym szukal przyczyn awarii...

Opublikowano

To by sie nie mógł połączyć z ecu jakby go szlak trafił...

Opublikowano

To możliwe aby ECU było powodem głośnej pracy silnika? Bo chodzi prawie jak czołg

Opublikowano

To dlaczego nie ma bledow?

Jak masz wałek wytarty, auto nie jedzie to też masz błąd z wałka? Tu uterka jest po stronie mechanicznej, a chack się pali bo auto niema mocy...

Opublikowano (edytowane)

No właśnie Dev mówił że żadnych błędów nie ma. A usterka typowo mechaniczna.

Jakbyście mieli Panowie jakiś pomysł to proszę o wypowiedzi. Może uda się to taniej rozwiązać, chociaż już pogodzilem się z myślą że znając moje szczęście, to trzeba będzie wymienić silnik

Edytowane przez Frodus
Opublikowano

Do sprawdzenia rozrzad czy dobrze ustawiony. Jak dobrze miska w dol i gorna pokrywa w gore, nie ma sily cos znajdziecie... ale z tym checkiem to mnie zaskoczyliscie. Skoro sie pali to z jakiegos powodu wiec błędy powinny byc...

Opublikowano

Ewidetnie tryb awaryjny ja bym stawiał na walnięty EGR.

Opublikowano

Ale auto nie odpala, a jak juz to na 4 sekundy...

Opublikowano

Miałem tak samo sprawdź EGR

Opublikowano (edytowane)

EGR tez sprawdzany - był czysty.

Przed usterka, pokrywa silnika poszła w górę aby sprawdzić stan walka rozrządu itd. Wszystko było idealnie. Ale zerknąć trzeba będzie. Chociaż jestem przekonany że pokrywa juz dawno zdjęta.

W poniedziałek podskocze do Dev'a, chociaż mówił że odleciał całe auto dookoła i został tylko silnik.

Jeśli chodzi o rozrząd to był sprawdzany w pierwszej kolejności i tutaj wszystko gra

Edit. Chyba ze EGR się przycina, ale czy to powodowało by głośna prace zaworów?

W jakiej pozycji powinien być, otwarty czy zamknięty?

Edytowane przez Frodus
Opublikowano

Pany jest NOWY System PUNKTACJI na FORUM :hi:


Punktacja systemu ostrzeżeń

Łamanie regulaminu – 1pkt.

Zamieszczanie jednego tematu w kilku działach - 1pkt.

Offtopic / Posty nie wnoszące nic do dyskusji - 1pkt.

Podpis niezgodny z regulaminem - 1pkt.

Reklamowanie firmy lub usługi poza wyznaczonym do tego działem – 1pkt.

Sprzedaż poza wyznaczonym do tego działem – 1pkt.

Sprzedaż bez uprawnień – 1pkt.

Brak kultury i nadużywanie wulgaryzmów - 2pkt.

Spam - 1pkt.

Zamieszczanie pornografii i erotyki na forum - 1pkt.

Umieszczanie obraźliwych treści - 2pkt.

Obrażanie innych użytkowników - 2pkt.

Pisanie z włączonym przyciskiem Caps Lock - 1pkt.

Podbijanie wątku – 1pkt.

Nabijanie postów – 1pkt.

Niecenzuralne oraz obraźliwe avatary lub sygnatura - 1pkt.

Wczuwanie się w rolę moderatora - 1pkt.

Akcje

Gdy suma ostrzeżeń wyniesie określoną ilość punktów to automatycznie zostanie naniesiona dodatkowa kara w postaci:

warn_1.png 1 punkt = Brak działań

warn_2.png 2 punkty = 5 dniowa moderacja nowych wątków i postów

warn_3.png 3 punkty = 15 dniowa moderacja nowych wątków i postów

warn_4.png 4 punkty = Ban na 5 dni + 30 dniowa moderacja nowych wątków i postów

warn_5.png 5 punktów= Ban na 15 dni + 45 dniowa blokada możliwości tworzenia wątków i postów

warn_6.png 6 punktów = Ban na 30 dni + 60 dniowa blokada możliwości tworzenia wątków i postów

warn_7.png 7 punktów = Ban na 60 dni + 90 dniowa blokada możliwości tworzenia wątków i postów

warn_8.png 8 punktów = Ban na 90 dni + 120 dniowa blokada możliwości tworzenia wątków i postów

warn_9.png 9 punktów = Ban na 180 dni

warn_10.png 10 punktów = Ban dożywotni

Opublikowano (edytowane)

Ludziska pomocy

jak się demontuje plastyki słupka b,

nie mogę znaleść na forum a wiem że kiedyś gdzieś widziałem

męczę się już z tym 2h i nie mogę tego wyciągnąć

a nie chcę czegoś połamać

ogólnie przydało by mi się jeszcze jak zdemontować plastyk nad słupkiem b ten łączący podsufitkę ze słupkiem.

dziękuje

Edytowane przez gumish
Opublikowano

Siemka! Potrzebuję info, jaką dokładnie ma pojemność zbiornik w A4 B7 2.0 TDI Sedan. Czytałem o różnych pojemnościach, ale taka właściwą wydaję mi się 63l. Tankuje w domu swoje pojazdy i mam popsuty licznik od dystrybutorka, a chciałem przeliczyć spalanie! Jadąc do Zakopca- 4 osoby dorosłe i ful bagażu, auto przyjęło pozycje motorówki, spalił mi wg kompa 5.7l, przejechałem 960km i zostało mi paliwa na 240km, wynik dobry, mondeuszem musiałem jechać emeryt zeby uzyskać w tej samej konfiguracji 6.2 l

Opublikowano

63 lub 64 litry

Opublikowano

Pod korek wejdzie trochę wiecej niż jest to zawarte w suchych danych.
63l to chyba ma quattro, a do oski to pod korek wchodzi coś ok 70l.

Opublikowano

Ooo to nawet się nie spodziewałem ze aż tyle. Zawsze wlewalem "do odcięcia" + jeszcze ze 2l na sile. A więcej troche się bałem żeby nie zachlapać auta

Opublikowano

Witam Panowie, mam do Was wazne pytanie, czy przymierzajac sie do zakupu B7 avant dieselka lepiej brac 1,9tdi 2006r czy np 2.0tdi BRB 170km, siostra potrzebuje zmienic auto, i chce jak najmniej awaryjne bo stara B5 polegla na autostradzie niemieckiej. Mam jedne BRB w swoim miescie do sprzedania i nie wiem czy siostre pakowac na ta mine z imbusem i pompa oraz pekajacym blokiem? 1.9tdi to jednak sprawdzony silnik

Opublikowano

EGR tez sprawdzany - był czysty.

Przed usterka, pokrywa silnika poszła w górę aby sprawdzić stan walka rozrządu itd. Wszystko było idealnie. Ale zerknąć trzeba będzie. Chociaż jestem przekonany że pokrywa juz dawno zdjęta.

W poniedziałek podskocze do Dev'a, chociaż mówił że odleciał całe auto dookoła i został tylko silnik.

Jeśli chodzi o rozrząd to był sprawdzany w pierwszej kolejności i tutaj wszystko gra

Edit. Chyba ze EGR się przycina, ale czy to powodowało by głośna prace zaworów?

W jakiej pozycji powinien być, otwarty czy zamknięty?

To opowiem ci moja historie. Jak usowalem DPF to trza bylo tez zmodyfikować program. Robiłem to u znajomego bo jakoś nadal mu ufałem mimo ze po ostatnim programie mi go odradzano bo auto pluło błędami, ale ja byłem mądrzejszy.

Po tej drugiej jego robocie auto juz nie pluło błędami, ale nadal nie jechało. Ale zostawiłem to tak jakiś czas aż trafiłem w DE na takiego ruska który przyjeżdża do nas na spoty i tak po kilku zadowolonych z jego roboty kumplach, sam sie pokusilem zeby zerknął do mojego softa, i to co mi powiedział zawaliło mnie ze stołka. Mianowicie powiedział mi ze u mnie w sofcie był wykasowany folder w ktorym komp zapisywał błędy !

Nie wiem czy to jakas metoda niektórych "Tjunerow" czy to stało sie przypadkiem- chociaż od kogoś kto sie na softach zna wymagalbym ażeby takie coś zauważył.

Wiec pomyślałem ze może jak i ty masz coś dlubniete w sofcie to może i u ciebie byłaby taka możliwość?

No bo nie chce mi sie wierzyć ze po wyświetleniu check engine- nic komp nie pokazuje...

BTW. Ja zainwestowałem w oryginalnego VCDS- i muszę powiedzieć ze jestem w końcu zadowolony z kabla.

Chociaż wydatek był spory...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...