Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Będę kombinował.

Wczoraj próbowałem coś tam drucikiem zrobić ale nie bardzo wiedzałem jak i co.

Tam takie dwie blaszki przy każdym kabelu to je muszę poluźniź, czy może kabelki wychodzą z tymi blaszkami?? w Nowej kostce nie ma tych blaszek.

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Będę kombinował.

Wczoraj próbowałem coś tam drucikiem zrobić ale nie bardzo wiedzałem jak i co.

Tam takie dwie blaszki przy każdym kabelu to je muszę poluźniź, czy może kabelki wychodzą z tymi blaszkami?? w Nowej kostce nie ma tych blaszek.

Coś takiego musisz zrobic

mini-iso-remove.jpg

Opublikowano

Czyli te blaszki zostają w kostce. A co mam zrobić jeśli w nowej kostce nie ma tych blaszek??

Opublikowano

Te blaszki to element pinu. Sa to takie haczyki ktore blokuja pin by nie wysunal sie z kostki.

d3ef064455206517f847cceca3b18561.jpg

Widzisz o ktore chodzi?

Opublikowano

Widze ale nowej kostce tego elemntu nie ma a powiny być 4 takie elemnty

Opublikowano (edytowane)

Piny kupuje sie osobno. Masz je wypalone ze chesz nowe?

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

Tak jeden (chyba nr 4) jest przepalony (kostak też jest przypalona) i prawdopodobnie powoduje spięcie. Bo jak woczraj poruszałem trochę kostką (tą przypaloną) i podłączyłem ją do lampy to wszytko działa.

Czy li teraz do kostki muszę dokupić piny tak??

Opublikowano

Jak masz nową kostkę to musisz kupić ten upalony pin, resztę przełóż.

Opublikowano

Ok czyli piny też wychodzą. Pierw wyciągam kabelek póżniej pin - też trzeba jakieś specjalistycznych chirurgicznych narzędzi?? :)

Czy to jest jakiś specjalny pin i dostanę go w każdym motoryzacyjnym czy tylko ASO??

Opublikowano (edytowane)

W serwisie dostaniesz te piny po numerze kostki

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

Ok czyli piny też wychodzą. Pierw wyciągam kabelek póżniej pin - też trzeba jakieś specjalistycznych chirurgicznych narzędzi?? :)

Czy to jest jakiś specjalny pin i dostanę go w każdym motoryzacyjnym czy tylko ASO??

Cycu to jest razem, odblokowywujesz pin jak na foto z niebieską wtyczką i ciągniesz za kabel żeby pin wyszedł z wtyczki.

Piny są różne, każdy ma swój nr.

Opublikowano

ok wiec jutro podjade do serwisu z kostką i zakupie ów upalony pin.

Chłopaki dzięki za pomoc. Piwo dla was.

P.S. w razie problemów z wymianą będę pisał.

Opublikowano

Pany jak odróżnić w etce części s-line od zwykłych? Jaki kod musi być?

Opublikowano

Dobra panowie, mam już nowe piny ale za cholerę nie mogę wyciągnąć starych.

Próbowałem już spinaczem, innym drucikiem i za cholere nie wychodzą.

Wiem że można kupić specjalny przyrząd do wyciągania pinów, ale może macie jakieś sprawdzone domowe sposoby??

Opublikowano

Dobra panowie, mam już nowe piny ale za cholerę nie mogę wyciągnąć starych.

Próbowałem już spinaczem, innym drucikiem i za cholere nie wychodzą.

Wiem że można kupić specjalny przyrząd do wyciągania pinów, ale może macie jakieś sprawdzone domowe sposoby??

Ukradnij żonie/dziewczynie wsuwke do włosów i pilnikiem spiłuj na płasko oba końce. U mnie sprawdza się do wyciągania większości typów pinów w A4 :)

Przyrząd do wyciągania jest mega drogi

Opublikowano

Pany jak odróżnić w etce części s-line od zwykłych? Jaki kod musi być?

Przeważnie jest to 2K7

Opublikowano

Pany jak odróżnić w etce części s-line od zwykłych? Jaki kod musi być?

Przeważnie jest to 2K7

Tomasz jak zwykle na posterunku. Podziękował. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...