Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Będę kombinował.

Wczoraj próbowałem coś tam drucikiem zrobić ale nie bardzo wiedzałem jak i co.

Tam takie dwie blaszki przy każdym kabelu to je muszę poluźniź, czy może kabelki wychodzą z tymi blaszkami?? w Nowej kostce nie ma tych blaszek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Będę kombinował.

Wczoraj próbowałem coś tam drucikiem zrobić ale nie bardzo wiedzałem jak i co.

Tam takie dwie blaszki przy każdym kabelu to je muszę poluźniź, czy może kabelki wychodzą z tymi blaszkami?? w Nowej kostce nie ma tych blaszek.

Coś takiego musisz zrobic

mini-iso-remove.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te blaszki to element pinu. Sa to takie haczyki ktore blokuja pin by nie wysunal sie z kostki.

d3ef064455206517f847cceca3b18561.jpg

Widzisz o ktore chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piny kupuje sie osobno. Masz je wypalone ze chesz nowe?

Edytowane przez niestandardowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeden (chyba nr 4) jest przepalony (kostak też jest przypalona) i prawdopodobnie powoduje spięcie. Bo jak woczraj poruszałem trochę kostką (tą przypaloną) i podłączyłem ją do lampy to wszytko działa.

Czy li teraz do kostki muszę dokupić piny tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli piny też wychodzą. Pierw wyciągam kabelek póżniej pin - też trzeba jakieś specjalistycznych chirurgicznych narzędzi?? :)

Czy to jest jakiś specjalny pin i dostanę go w każdym motoryzacyjnym czy tylko ASO??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli piny też wychodzą. Pierw wyciągam kabelek póżniej pin - też trzeba jakieś specjalistycznych chirurgicznych narzędzi?? :)

Czy to jest jakiś specjalny pin i dostanę go w każdym motoryzacyjnym czy tylko ASO??

Cycu to jest razem, odblokowywujesz pin jak na foto z niebieską wtyczką i ciągniesz za kabel żeby pin wyszedł z wtyczki.

Piny są różne, każdy ma swój nr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiec jutro podjade do serwisu z kostką i zakupie ów upalony pin.

Chłopaki dzięki za pomoc. Piwo dla was.

P.S. w razie problemów z wymianą będę pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, mam już nowe piny ale za cholerę nie mogę wyciągnąć starych.

Próbowałem już spinaczem, innym drucikiem i za cholere nie wychodzą.

Wiem że można kupić specjalny przyrząd do wyciągania pinów, ale może macie jakieś sprawdzone domowe sposoby??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, mam już nowe piny ale za cholerę nie mogę wyciągnąć starych.

Próbowałem już spinaczem, innym drucikiem i za cholere nie wychodzą.

Wiem że można kupić specjalny przyrząd do wyciągania pinów, ale może macie jakieś sprawdzone domowe sposoby??

Ukradnij żonie/dziewczynie wsuwke do włosów i pilnikiem spiłuj na płasko oba końce. U mnie sprawdza się do wyciągania większości typów pinów w A4 :)

Przyrząd do wyciągania jest mega drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jak odróżnić w etce części s-line od zwykłych? Jaki kod musi być?

Przeważnie jest to 2K7

Tomasz jak zwykle na posterunku. Podziękował. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...